  • 1. Data: 2011-04-03 17:25:09
    Temat: 3 pytanka
    Od: "Dante" <d...@o...pl>

    Witam.

    Od jakiegos czasu interesuje sie forexem. Chce miec punkt odniesienia na patrzac
    na wykres Farmacolu.

    1. Czy na gieldzie tez mozna zarobic na spadkach i czy jest opcja jak sell na fx.
    2. Patrzac na wykres Farmacolu od 23.04.1999 do dzis mozna zauwazyc poziom
    wsparcia na poziomie ok. 20-21 zl.
    Czy wy tez uwazacie, ze warto kupic akcje gdy cena zejdzie do tego poziomu?
    Czy uwazacie ten poziom za wsparcia?
    3. Czym rozni sie GPW od FXa?

  • 2. Data: 2011-04-03 18:00:14
    Temat: Re: 3 pytanka
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > 3. Czym rozni sie GPW od FXa?

    Trudniej zbankrutować ;-)

  • 3. Data: 2011-04-03 18:16:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Trudniej zbankrutować ;-)

    Ja tam wiem.... jak ktoś pojedzie na futach na lewarze nie w tą stronę co
    trzeba....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-04-03 19:19:52
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 19:25:09 +0200, Dante napisał(a):

> [...]
    > wsparcia na poziomie ok. 20-21 zl.
    > Czy wy tez uwazacie, ze warto kupic akcje gdy cena zejdzie do tego poziomu?

    Odp 2. Kup, jesli masz info ze ma byc kupiony przez jakiegos Niemca, potem
    natychmist sprzedaj. Nie kupuj jesli nie masz zadnych insajdów, bo to tak
    jabyś kupił sklep obuwniczy za rogiem - bedzie tak trwał 100 lat i nic sie
    nie zmieni. Ani wzrostu kursu ani dywidendy.

  • 5. Data: 2011-04-03 19:23:15
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Odp 2. Kup, jesli masz info ze ma byc kupiony przez jakiegos Niemca, potem
    > natychmist sprzedaj.

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-04-04 09:17:24
    Od: "Dante" <d...@o...pl>

    Dzieki, ale czy na gpw stosujemy tez analize techniczna i poziomy
    wsparcia i oporu?

  • 7. Data: 2011-04-04 10:26:42
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 11:17:24 +0200, Dante napisał(a):

    > Dzieki, ale czy na gpw stosujemy tez analize techniczna i poziomy
    > wsparcia i oporu?
    >
    > Pozdrawiam

    Oprocz mnie i ew. kroovki chyba wszyscy tutaj bawia sie w te wykresy.
    Nie wiem czy to cos daje. Pewnie troche pomaga (nie tracic wiary ;).

  • 8. Data: 2011-04-04 10:40:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dante wrote:

    > Dzieki, ale czy na gpw stosujemy tez analize techniczna i poziomy
    > wsparcia i oporu?
    >
    > Pozdrawiam

    Wy stosujecie bo macie zezwolenie z KNF. My nie stosujemy bo takiego
    zezwolenia nie mamy.

  • 9. Data: 2011-04-04 11:09:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uzytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Wy stosujecie bo macie zezwolenie z KNF. My nie stosujemy bo takiego
    > zezwolenia nie mamy.

    ja mam oprogramowanie diagnostyczne które dziala ze sie naciska guzik i ono
    mówi co dalej z danym walorem
    nacisnalem guzik dla tej spoleczki i mi napisalo: "padaczka"

  • 10. Data: 2011-04-04 11:37:46
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > ono mówi co dalej z danym walorem
    > nacisnalem guzik dla tej spoleczki i mi napisalo: "padaczka"

    A masz licencję na stosowanie poziomów wsparcia i oporu?