  • 21. Data: 2011-04-04 15:57:20
    Temat: Re: 3 pytanka
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:3x5bmzpt9ira.1y2g96syizo00.dlg@40tude.net...

    > Jezusicku a gdzie ta kolumna?! Znowu cos przegapiłem czy jak?

    Ja nawet ostatnio o dwóch V kolumnach słyszałem.

    A taki Łukaszenka ma swoich Polaków i ch.

  • 22. Data: 2011-04-04 16:03:48
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 17:57:20 +0200, skippy napisał(a):

    > Ja nawet ostatnio o dwóch V kolumnach słyszałem.
    >
    > A taki Łukaszenka ma swoich Polaków i ch.

    Endriu?

  • 23. Data: 2011-04-04 16:05:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Endriu?

    Co Endriu?
    Łukaszenka powiedział, że u nieoga nie ma mniejszości, że Polacy na
    Białorusi sa jego Polakami i go kochają.

    A co do V kolumn to nie chodzi o Łukaszenke, tak tylko mi się skojarzyło
    luźno.

  • 24. Data: 2011-04-04 16:09:21
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 18:05:41 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > Białorusi sa jego Polakami i go kochają.
    >
    > A co do V kolumn to nie chodzi o Łukaszenke, tak tylko mi się skojarzyło

    A tez cos mi sie skojarzyło z Endriu i Łukaszenką i pomyslalem ze on jest
    kolumną ;)

  • 25. Data: 2011-04-04 16:09:29
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Eeee Ty to gościu jesteś. Ja takiej licencji nie mam. My nie stosujemy
    > poziomów wsparć i oporu. Musimy zdać Państwowy Egzamin Wsparć i Oporów w
    > Państwowym Ośrodku Egzaminacyjnym KNF. To nie jest prosta sprawa. Nie
    jest.
    > Wiesz o tym, że ostatnia rekomendacja pana Kluzy rekomendacja SL sugeruje
    by
    > nie ryzykować więcej niż niezbędne? No. Pamiętaj o tym. Bo Ci odbiorą
    numer
    > uprawniający do handlu kontraktami.

    Podstawowa licencja do handlu kontraktami obejmuje tylko longi i wsparcia.
    Na shorty i opory trzeba zdać dodatkowy egzamin. Koszt egzaminu to chyba
    5k PLN + 40% akcyza i od wszystkiego vat 23%. Osobno wymagana jest także
    wpłata na Fundusz Zabezpieczający stworzony dla osób nieszczęśliwie
    poszkodowanych podczas handlu kontraktami terminowymi. 20-osobowa komisja
    pod nadzorem KNF rozpatruje wnioski o rekompensatę dla osób niesłusznie
    dotkniętych stratami ( np. w wyniku pęknięcia wsparć lub oporów ).
    Osobom uznanym przez komisję za wyjątkowo ciężko poszkodowane, fundowany
    jest dodatkowo psycholog, pobyt w SPA i półroczny karnet do agencji
    towarzyskiej.

    pozdr.
    sys29

  • 26. Data: 2011-04-04 16:44:33
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 16:09:29 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

> [...]
    > Osobom uznanym przez komisję za wyjątkowo ciężko poszkodowane, fundowany
    > jest dodatkowo psycholog, pobyt w SPA i półroczny karnet do agencji

    No i tak to jest. Obśmiali, wyśmiali i kolejny gość odejdzie z niczym.
    Pozostaną tylko tylko magiczne kody postowane 20 razy dziennie
    Re:FUTRA,Re:FUTRA,Re:FUTRA,Re:FUTRA,Re:FUTRA,Re:FUTR
    A,Re:FUTRA, ehh słabo
    mi. Chyba się położę.

  • 27. Data: 2011-04-04 16:53:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > magiczne kody

    Zostały ukradzione. To Ty nie wiesz? Już nie ma kodów. Totalna kicha.

  • 28. Data: 2011-04-04 17:02:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Jezusicku a gdzie ta kolumna?! Znowu cos przegapiłem czy jak?

    No właśnie. Od razu można poznać Prawdziwego Polaka. Ja jestem Prawdziwy
    Polak bo wiem, a Ty nieprawdziwy bo nie wiesz. Tylko Prawdziwi Polacy wiedzą
    gdzie się V kolumna ukryła i ją odkryli. Ty jesteś zwykły zaprzaniec. Tyle
    Ci powiem.

  • 29. Data: 2011-04-04 17:07:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Dante" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 3. Czym rozni sie GPW od FXa?

    Weź wykres z FX, wykres z GPW, odetnij osie czasu i ceny oraz nazwe waloru.
    Nastepnie daj paru przypadkowym osobom żeby powiedziały który jest który.

    Najlepszy sposób, zeby poznać te różnice.

  • 30. Data: 2011-04-04 17:10:47
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 18:53:48 +0200, totus napisał(a):

    > Zostały ukradzione. To Ty nie wiesz? Już nie ma kodów. Totalna kicha.

    To kto je codziennie nadaje? Ja je tu ciągle widzę.Jak mam z tym życ, co
    robić i gdzie się ukryć. Przed chwilą z TV dowiadzałem się że to ja jestem
    tą kolumną o której pisałeś.