  • 51. Data: 2011-04-04 18:35:29
    Temat: Re: 3 pytanka
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 20:30:37 +0200, skippy napisał(a):

    > Zawsze myślałem, że wy się rozumiecie nawzajem.
    > A tu takie zaskoczenie

    Wiesz ale to ja jestem jakoś niedoinformowany, bo nie wiem co masz na mysli
    pisząc że każdy mówi w innym języku. Znowu coś Kaczyński palnął?

  • 52. Data: 2011-04-04 19:13:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Wiesz ale to ja jestem jakoś niedoinformowany, bo nie wiem co masz na
    > mysli
    > pisząc że każdy mówi w innym języku. Znowu coś Kaczyński palnął?

    Powiedział ze kaszubski jest ukształtowany, a śląski nie.
    Stąd moje pytanie czy się rozumiecie, no bo jakby nie był ukształtowany, to
    by było dużo jego wersji.

  • 53. Data: 2011-04-04 19:16:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Powiedział ze kaszubski jest ukształtowany, a śląski nie.
    > Stąd moje pytanie czy się rozumiecie, no bo jakby nie był ukształtowany,
    > to by było dużo jego wersji.

    (Zastrzegam, że osobiście mam inne zdanie na ten temat bo w ciągu życia
    poznałem wielu Hanysów)

  • 54. Data: 2011-04-04 19:37:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Thx, poczułem się wreszcie jak "prawdziwy Polak" w "państwie solidarnym".

    Trochę jeszcze przed Tobą, long way jak mawiał klasyk. Ty jesteś prawdziwy
    Polak, a ja już Prawdziwy Polak. Kumasz czcze?

  • 55. Data: 2011-04-04 19:57:49
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Trochę jeszcze przed Tobą, long way jak mawiał klasyk. Ty jesteś prawdziwy
    > Polak, a ja już Prawdziwy Polak. Kumasz czcze?

    Jeszcze nie qmam, ale przemedytuję ten buddyjski koan ... i wkrótce też
    będę Prawdziwy.

    pozdr.
    sys29

  • 56. Data: 2011-04-04 20:02:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 21:13:49 +0200, skippy napisał(a):

    > Powiedział ze kaszubski jest ukształtowany, a śląski nie.
    > Stąd moje pytanie czy się rozumiecie, no bo jakby nie był ukształtowany, to
    > by było dużo jego wersji.

    Wiesz jego partia ma najwieksze szanse na powstrzymanie "reformatorskiego"
    rządu Tuska a on robi wszystko zeby przegrać wybory. Troche mnie to smuci.
    Powinien sam sobie wydac natychmiastowy zakaz wypowiadania sie, bo mu
    wiecej roznych PJNow przybędzie.

  • 57. Data: 2011-04-04 21:07:20
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 04.04.2011 20:21, root pisze:
    > , żymlok i epa
    dostal bys bulke, bulczanke (tak jak kaszanka ino za kasze robi zymla;)
    i torbe (jednorazowka lub reklamowka)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    Ślazak - czyli przypuszczalnie przyjący po prostu zakamuflowaną opcje
    niemieckią

  • 58. Data: 2011-04-05 05:19:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 23:07:20 +0200, SlawcioD napisał(a):

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > Ślazak - czyli przypuszczalnie przyjący po prostu zakamuflowaną opcje

    Czyli jednak potrafimy sie porozumiewać ;)

  • 59. Data: 2011-04-05 06:14:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Czyli jednak potrafimy sie porozumiewać ;)

    tak podejrzewałem, szczerze mówiąc;)

  • 60. Data: 2011-04-05 17:10:57
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 05.04.2011 07:19, root pisze:

    > Czyli jednak potrafimy sie porozumiewać ;)

    ja voll
    ordnung muss sein :)