  • 1. Data: 2009-07-24 17:52:39
    Temat: 300
    Od: macieks <m...@g...com>

    Walcząc na kontraktach nie zauważyłem, że nasz WIG i WIG20 i DAX i
    może jeszcze inne indeksy by się znalazły, walnęły w średnią SMA 300
    na dziennym wykresie. Amerykańskim indeksom brakuje jakieś 2%.
    W moim prywatnym zbiorze giełdowych reguł, ta średnia mówi mi: mieć
    czy nie mieć akcji?
    Może pora wybierać coś do inwestowania, a nie tylko spekulacja :)
    Ach, to były czasy FAM, Drozapol, Getin, albo wystrzałowe Żurawie,
    Masters :) :)

  • 2. Data: 2009-07-24 19:06:36
    Temat: Re: 300
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Może pora wybierać coś do inwestowania, a nie tylko spekulacja :)
    Ach, to były czasy FAM, Drozapol, Getin, albo wystrzałowe Żurawie,
    Masters :) :)

    Może były czasy ja cały czas kupuje FAM, DROZAPOL,BIO, PKO BP

    pzdr
    Dars

  • 3. Data: 2009-07-24 20:21:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Lip, 21:06, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Może były czasy ja cały czas kupuje FAM, DROZAPOL,BIO, PKO BP
    >
    > pzdr
    > Dars

    Pogratulować :)

    Ja skupiłem się na FW20 i nie żałuje. Uwielbiam tą szybkość zysku i
    straty.
    A ta 300 to taki mój prywatny wskaźnik. Do akcji jak będzie dobrze
    zdążę wskoczyć. Grając na kontraktach spora część kapitału się nudzi.
    No ale przy lewarze x10 nie może być inaczej.

  • 4. Data: 2009-07-30 23:14:27
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "macieks"

    Jak spora część kapitału się nudzi przy lewarze max?

  • 5. Data: 2009-07-31 07:22:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 31 Lip, 01:14, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:
    > Użytkownik "macieks"

    > Jak spora część kapitału się nudzi przy lewarze max?

    U mnie osobiście na depozyt trafia od 15% do max 35% kapitału. 35%
    pojawia się, jak mam komfort psychologiczny, gdy pierwsze pozycje są
    zarobione. I najczęściej przynoszą one (te dołożone pozycje) mizerne
    efekty finansowe i za dużą porcję emocji :)