  • 1. Data: 2011-04-28 11:09:16
    Temat: 4.81% netto bez blokowania środków- Polbank
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Dla tych z kapitałem >75k, rachunek bankowości osobistej w polbanku.
    Oprocentowanie 1.85% + 4.1% (WIBOR 1M) = 4.95% co daje na tę chwilę
    4,8195% netto- lepiej niż koto mocno oszczędzające. Kapitalizacja na
    koniec każdego miesiąca.

    + nie trzeba blokować środków, gotówka dostępna w każdej chwili,
    - koszt rachunku 15PLN/miesięcznie.

    Wiem to grecki bank, ale to nie rządowe do tego za chwilę właścicielem
    będzie Raiffeisen.

  • 2. Data: 2011-04-28 11:25:21
    Temat: Re: 4.81% netto bez blokowania środków- Polbank
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Mindek wrote:
> [...]
    > koniec każdego miesiąca.
    >
    > + nie trzeba blokować środków, gotówka dostępna w każdej chwili,
    który to koszt oznacza, że trzeba mieć o circa 3kpln więcej na
    koncie, żeby procenty pokryły koszt rachunku...

    A niech tak WIBOR spadnie o 0.5 % i już jesteśmy do tyłu :-)

    > Wiem to grecki bank,

    To raczej "greckie myślenie" ;-)

    > ale to nie rządowe do tego za chwilę właścicielem
    > będzie Raiffeisen.

    a po przejęciu warunki na pewno się nie poprawią.

    witrak()

  • 3. Data: 2011-04-28 12:32:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Kwi, 13:25, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > a po przejęciu warunki na pewno się nie poprawią.

    ja się obawiam pogorszenia:/
    (tego co akurat w Polbanku jest dobre)

  • 4. Data: 2011-04-28 13:01:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysiek wrote:

    > ja się obawiam pogorszenia:/
    > (tego co akurat w Polbanku jest dobre)

    I masz to "jak w (Raiffeisen) banku" :-)))

    witrak()

  • 5. Data: 2011-04-28 17:06:08
    Od: Marek <d...@z...eu>

    W dniu 2011-04-28 13:09, Mindek pisze:
    (...)
    > Wiem to grecki bank, ale to nie rządowe do tego za chwilę właścicielem
    > będzie Raiffeisen.

    Najpierw Polbank musi mieć gwarancje BFG dopiero Raffi "połknie" Greka.

    Proponuję przeczytać poniższy tekst:
    "Agencja S&P obniżyła długoterminowy rating Grecji o 3 stopnie z BBB+ do
    BB+ (do poziomu śmieciowego) z perspektywą negatywną i ostrzegła, że
    jeśli kraj ten zdecyduje się na restrukturyzację długu inwestorzy mogą
    odzyskać jedynie 30 proc. ze środków ulokowanych w obligacjach tego kraju."
    Żródło powyższego cytatu:
    http://forsal.pl/artykuly/417051,smieciowy_rating_gr
    ecji_decyduje_o_notowaniach_na_parkietach_europy.htm

    Ponadto każdego miesiąca ubywa depozytów w greckich bankach na setki
    milinów Euro. Dziś rano w EKG na Tok FM mówili o kilku miliardach, ale
    może się przesłyszałem.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2011-04-28 17:39:10
    Od: reik <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 19:06, Marek pisze:
> [...]
    >

    > Ponadto każdego miesiąca ubywa depozytów w greckich bankach na setki
    > milinów Euro. Dziś rano w EKG na Tok FM mówili o kilku miliardach, ale

    Do pełności informacji wypada dodać jeszcze wykres:
    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GGGB2YR:I
    ND

    Za Fajnie to-to nie wygląda.
    R.

  • 7. Data: 2011-04-29 11:48:16
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

> [...]
    > Oprocentowanie 1.85% + 4.1% (WIBOR 1M) = 4.95% co daje na tę chwilę
    > 4,8195% netto- lepiej niż koto mocno oszczędzające. Kapitalizacja na

    Czy dobrze rozumiem tabelę o%owania, że tylko nadwyżka powyżej 10k PLN
    daje takie zysk jak powyżej?

    Bolek

  • 8. Data: 2011-05-16 14:48:24
    Od: Mindek <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 13:48, "Bolek" <t...@t...com> wrote:

    > Czy dobrze rozumiem tabelę o%owania, że tylko nadwyżka powyżej 10k PLN
    > daje takie zysk jak powyżej?
    >
    > Bolek

    Nie nadwyżka, ale całość jest wysoko oprocentowana, jeżeli jest
    powyżej 10k.

    Ostatnio podwyższyli u nas stopy więc obecne oprocentowanie to 4.33%
    +1.85%= 6,18% co daje 5.005% netto.
    Tutaj ratingi Polbanku(Eurobanku EFG) http://www.polbank.pl/korporacje/o_nas.html

  • 9. Data: 2011-05-16 14:49:32
    Temat: Teraz 5% netto- Polbank
    Od: Mindek <m...@g...com>

  • 10. Data: 2011-05-16 17:50:57
    Temat: Re: Teraz 5% netto- Polbank
    Od: PKL <P...@S...in.lublin.pl>

    Dnia 16.05.2011 Mindek <m...@g...com> napisał/a:
> [...]

    tak tylko, że:
    Prowadzenie Rachunku Podstawowego w PLN - 15zł
    do 31.12.2011 cofają te 15zł za
    3 transakcje bezgotówkowe Kartą (o nr początkowym 4278
    8500 5xxx xxx) na łączną kwotę nie niższą niż 1500,00zł

    Także tak Mega Super to nie jest.