  • 21. Data: 2015-02-03 16:20:26
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" maqo39$rn3$...@n...news.atman.pl

    > W tych masz darmowe bankomaty, jak mówisz, ale oferta tak marna, że nie warto tam
    trzymać
    > oszczędności. Problem w tym, aby kilka profitów kumulowało się na jednym RORze.

    W Mille i w Citi nie ma problemów z białkomatami.
    W Mille jest KO -- obecnie 3.3% dla noworodków.

    > Nadal nie rozumiem, co chciałeś powiedzieć. Getin, IB

    Klonownice są u mnie wciągnięte na indeks instytucji zakazanych.

    > i Meritum nie

    Meritum -- pieni się o wszystko. [o msze, o odpusty, o świętych,
    o nadania i sakramenty, o szalbierstwa i nadużycia -- niemal jak
    państwo polskie]

    > pracują w weekend i nie ma możliwości załatwienia czegokolwiek w niedzielę na
    przykład. W EB jest taka szansa.

    I co z tej szansy? Co załatwiasz w aglomarmurze EB?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2015-02-03 16:29:46
    Od: S <a...@w...pl>

    > W Mille i w Citi nie ma problemów z białkomatami.

    To jeden z wyróżników, zbyt mały, by założyć tam konto.

    > W Mille jest KO -- obecnie 3.3% dla noworodków.

    A potem? Właśnie...

    > Klonownice są u mnie wciągnięte na indeks instytucji zakazanych.

    Każdy ma swoje preferencje. IB mi się podoba.

    > I co z tej szansy? Co załatwiasz w aglomarmurze EB?

    Wszystko bez obsługi kasowej. Ale skoro obok stoi bankomat i wpłatomat
    to właściwie wszystko oznacza wszystko.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2015-02-03 16:45:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" maqpfm$3vv$...@n...news.atman.pl

    > Wszystko bez obsługi kasowej. Ale skoro obok stoi bankomat i wpłatomat to właściwie
    wszystko oznacza wszystko.

    Ależ bankomaty i wpłatmaty (galeriowe czy pozagaleriowe) pasują
    także do innych banków -- choćby do Citi czy Aliora. Gdzie tu
    przewaga EB nad konkurencją?

    Przewaga EB nad konkurencją polega na tym, że w aglomarmurze
    EB można załatwić kredyt po 19 godzinie i w wikenedy. Na tej
    grupie są chętni na taki kredyt? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2015-02-03 18:46:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.02.2015 o 22:34, gral pisze:
    > w Eurobanku. Dla osób przelewających pensje. do 3000 PLN (kwota powyżej
    > 0,75%). Od dziś do końca roku. Napisali w regulaminie, że będą
    > weryfikować wpłaty. Nie napisali jak :)
    >
    > http://www.eurobank.pl/produkty,konta-osobiste,promo
    cja-dla-posiadaczy-kont,209,9.html

    Tak rzuciłem okiem na to konto i nawet ciekawie wygląd w nim sprawa
    wypłat gotówki zagranicą.
    Dla karty Visa Electron wszystkie bankomaty zagranicą są darmowe,
    przewalutowanie idzie po kursie VISA a bank nalicza "1% kwoty
    transakcji" i nie ma żadnego nie mniej niż. Reasumując do małych wypłat
    idealne. A mając jeszcze na uwadze te 4% do 3k pln, to można śmiało
    zaryzykować tezę, że kurs wychodzi lepszy niż kantorach internetowych.
    Cóż trzeba chyba konto założyć i sprawdzić.

    Xenocide

  • 25. Data: 2015-02-03 20:50:20
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 13:56, RobertS pisze:

    > gral napisał, że weryfikują wpływy, ale przecież nie robi tego człowiek,
    > podejrzewam, że jak na konto wpłynie 3kzł z tytułu "wynagrodzenie" to
    > automat to zaakceptuje
    >
    > oczywiście idealnie, gdyby kasa przyszła z konta kogoś innego

    Do zwolnienia z opłaty wystarczy jakikolwiek wpływ.
    Pensja ma uprawniać do promocyjnego oprocentowania.
    Temat weryfikowalności wpływów z pensji nie jest nam obcy, wiadomo, jak
    bywa. Albo uznanie wszystkich wpływów (wbrew głoszonym w teorii
    zasadom), albo jakiś algorytm weryfikujący słowa kluczowe w tytule (i
    konieczność reklamacji dla tych, którzy mimo pensji się nie załapali).

    Konto - jak już inni pisali - ma pełno zalet. Dodam jeszcze 10 dni (w
    miesiącu) nieprocentowanego debetu, udzielanego BEZ PROWIZJI - po 3
    wpływach pensji.

  • 26. Data: 2015-02-03 20:54:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" mar8pl$kas$...@n...news.atman.pl

    > Dodam jeszcze 10 dni (w miesiącu) nieprocentowanego debetu, udzielanego BEZ
    PROWIZJI - po 3 wpływach pensji.

    Do jakiej kwoty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2015-02-03 21:02:21
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 14:42, S pisze:

    > Proponuję, aby ktoś z grupy przetestował. Jak zadziała - chętnie się
    > skuszę. Swego czasu podobnie było z Kredyt Bankiem. Miało być
    > wynagrodzenie, by podbić oprocentowanie ROR do 7%, a w praktyce
    > wystarczył zwykły przelew.
    >
    > W Getinie też przy wynagrodzeniu są profity, np. podwyższone
    > oprocentowanie lokat. Moda jakaś ;-)

    Ja nie przetestuję, bo tak się składa, że od stycznia przekierowałem tam
    pensję. A tu taka miła niespodzianka :)
    Jest to zdecydowanie uczciwsza oferta, bo obejmuje również
    dotychczasowych posiadaczy. A w takim Syncu dali 3% (do 5k) ale tylko
    dla nowych kont, założonych po którymś tam. Dodatkowo są tacy bezczelni,
    że niedawno wszystkim, także starym klientom, wysłali oszukańczy spam
    reklamowy "Czy wiesz, że możesz mieć 3%? Przekieruj pensję!" Chamstwo
    (eufemistycznie: brak profesjonalizmu).

  • 28. Data: 2015-02-03 21:09:53
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 18:46, xbartx pisze:

> [...]
    > zaryzykować tezę, że kurs wychodzi lepszy niż kantorach internetowych.
    > Cóż trzeba chyba konto założyć i sprawdzić.

    Tu jest małe zamieszanie. Na stronie konta piszą "0 zł za wypłaty
    gotówki za granicą dla posiadaczy kart MasterCard". A z TOIP wynika, że
    dla kart Visa również... nie wiem jak to rozumieć.
    Również z TOIP wynika 0% za przewalutowanie dla MC (i 1% dla Visy jak
    piszesz).
    Kursy według regulaminu faktycznie Visa po kursie Visy prosto do PLN, MC
    po kursie MC do Euro a dalej po kursie banku.

  • 29. Data: 2015-02-03 21:12:51
    Od: gral <n...@e...pl>

> [...]

    > zaryzykować tezę, że kurs wychodzi lepszy niż kantorach internetowych.
    > Cóż trzeba chyba konto założyć i sprawdzić.

    Uwaga! VE nie działa w necie! MC działa.

  • 30. Data: 2015-02-03 21:38:28
    Od: gral <n...@e...pl>

    > "gral" mar8pl$kas$...@n...news.atman.pl

    > Do jakiej kwoty?

    Do kwoty przyznanego debetu, zależnego od indywidualnej oceny zdolności
    kredytowej (max. 100k)