  • 31. Data: 2015-02-03 23:08:33
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 21:12, gral pisze:

    > Uwaga! VE nie działa w necie! MC działa.

    I jeszcze dla porządku. VE nie jest zbliżeniowa. MC jest.

    Z ostatniej chwili - przyszła dzisiaj poczta wewnętrzna, że od 5.04.2015
    konta bieżące nie będą oprocentowane. Czyli zniknie obecne 0,75% dla
    konta Prestige (nadwyżki ponad 3k). Oczywiście promocja 4% zostaje do
    końca roku.

  • 32. Data: 2015-02-04 00:01:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" marbjs$hdd$...@n...news.atman.pl

    > Do kwoty przyznanego debetu, zależnego od indywidualnej oceny zdolności kredytowej
    (max. 100k)

    Mille na piękne oczy (wady moich pięknych oczu zostały pominięte
    przy ocenie zdolności kredytowej) dał mi 40kpln. (na kredytówkach
    daje więcej) Czy EB da (moje oczy są nadal piękne!) przynajmniej
    połowę tego, co dał Mille? Aby było jasne -- Mille nadal by mi
    dał, ale obecnie za limit debetowy w Mille trzeba zapłacić, więc
    moim zdaniem lepiej uczynię odstępując miejsce komuś bardziej
    potrzebującemu debetu/kredytu niż ja. ;) IMO należy dzielić się
    z bliźnimi wszelkimi dobrami. ;) Skorzystam z tego limitu chętnie
    wtedy, gdy znów będzie za freeko a na koncie oszczędnościowym
    będę mógł osiągnąć 10% zysku. ;) Dziś mój bliźni skorzysta,
    jutro ja...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2015-02-04 00:05:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" mar9g5$fhs$...@n...news.atman.pl

    > Ja nie przetestuję, bo tak się składa, że od stycznia przekierowałem tam pensję. A
    tu taka miła niespodzianka :)
    > Jest to zdecydowanie uczciwsza oferta, bo obejmuje również dotychczasowych
    posiadaczy. A w takim Syncu dali 3% (do 5k) ale tylko
    > dla nowych kont, założonych po którymś tam. Dodatkowo są tacy bezczelni, że
    niedawno wszystkim, także starym klientom, wysłali
    > oszukańczy spam reklamowy "Czy wiesz, że możesz mieć 3%? Przekieruj pensję!"
    Chamstwo (eufemistycznie: brak profesjonalizmu).

    Piszesz o Synecku lub jego Tacie? Wg mnie Alior (Synecek,
    cy ojculek) to Wyższa Kultura Osobliwości Bankowej. ;)
    Debetówka do 3 wpłat na miesiąc.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2015-02-04 08:37:42
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 23:08, gral pisze:
> [...]
    > konta bieżące nie będą oprocentowane. Czyli zniknie obecne 0,75% dla
    > konta Prestige (nadwyżki ponad 3k). Oczywiście promocja 4% zostaje do

    Cenna informacja. Dzięki - za to lubię tę grupę.

    4% jest, ale przy przelewaniu pensji. Nie każdemu to odpowiada. Ciekawe
    jak będą to weryfikować. W tym miesiącu do Getina puściłem przelew z
    "Wynagrodzenie" w tytule. Ciekawe czy automat spowoduje, iż Getin uzna,
    że wynagrodzenie wpływa czy nie... No i ciekawe jak będzie z EB.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2015-02-04 08:39:42
    Od: S <a...@w...pl>

    > Mille na piękne oczy (wady moich pięknych oczu zostały pominięte
    > przy ocenie zdolności kredytowej) dał mi 40kpln. (na kredytówkach

    Tam wciskają każdemu.

    > daje więcej) Czy EB da (moje oczy są nadal piękne!) przynajmniej
    > połowę tego, co dał Mille? Aby było jasne -- Mille nadal by mi
    > dał, ale obecnie za limit debetowy w Mille trzeba zapłacić,

    Oto i powód tego wciskania. Koleżanka miała na zasadzie "bo może się
    przyda". Chyba jakoś na początku za darmo, a po pewnym czasie skasowali
    ją za ten udzielony limit, z którego zresztą nigdy nie skorzystała.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2015-02-04 19:51:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 03.02.2015 o 21:12, gral pisze:

    > Uwaga! VE nie działa w necie! MC działa.

    To akurat najmniej potrzebne aczkolwiek Pani coś mi dzisiaj wspominała,
    że jest jakiś zwrot 5% za opłacanie biletów lotniczych, pkp więc trochę
    szkoda ale bankomaty ważniejsze ;)

    Xenocide

  • 37. Data: 2015-02-04 19:54:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 03.02.2015 o 21:09, gral pisze:

    > Tu jest małe zamieszanie. Na stronie konta piszą "0 zł za wypłaty
    > gotówki za granicą dla posiadaczy kart MasterCard". A z TOIP wynika, że
    > dla kart Visa również... nie wiem jak to rozumieć.

    TOiP jest tutaj ważniejsze, bo przy podpisaniu umowy Pani Ci strony nie
    drukuje czy tam pokazuje i nie każe się z nią zapoznać ale z TOiP już tak ;)

    Xenocide

  • 38. Data: 2015-02-04 19:58:57
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 19:51, xbartx pisze:
    > To akurat najmniej potrzebne aczkolwiek Pani coś mi dzisiaj wspominała,
    > że jest jakiś zwrot 5% za opłacanie biletów lotniczych, pkp więc trochę
    > szkoda ale bankomaty ważniejsze ;)

    Tak, mają 5% zwrotu za przyjemności ;-) I 1% za wszystko. Ciekawe tylko
    jak długo. Natomiast co do bankomatów zagranicznych to wydaje mi się, iż
    ta funkcja jest coraz mniej istotna. Popularyzują się kantory
    internetowe, gdzie kursy są o wiele korzystniejsze, a w połączeniu z
    możliwością otrzymania karty (np. Alior Kantor, Cinkciarz bodaj też)...
    często karty darmowej lub prawie darmowej, myślę, że wyciąganie z
    bankomatu pieniędzy za granicą kartą rozliczaną w PLN jakoś nie bardzo
    ma sens.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2015-02-04 20:13:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 04.02.2015 o 19:58, S pisze:

> [...]
    > często karty darmowej lub prawie darmowej, myślę, że wyciąganie z
    > bankomatu pieniędzy za granicą kartą rozliczaną w PLN jakoś nie bardzo

    Taaa powiedz to osobą, które lecą np. do Tajlandii albo Indonezji
    tudzież do Argentyny albo Gwatemali :)
    Nie zawsze i wszędzie zapłacisz kartą i gotówka zawsze się przydaje.
    Prosty przykład: jakieś pół roku temu na dworcu Ostbanhoff (czy jak to
    tam się pisze) w Berlinie, kupowałem kilka pierdółek w Lidlu, który jest
    zlokalizowany na dworcu. I co? KK Rajfiego (dawny Polbank tmobile) nie
    akceptowany mimo, że MC i w ogóle - całe szczęście miałem trochę w
    kieszeni EUR.

    Xenocide

  • 40. Data: 2015-02-04 20:22:11
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 20:13, xbartx pisze:
    > Taaa powiedz to osobą, które lecą np. do Tajlandii albo Indonezji
    > tudzież do Argentyny albo Gwatemali :)

    Powiem, że mogą wziąć USD i wymienić w lokalnym kantorze, skoro nie da
    się pozyskać egzotycznych walut w PL.

    > Nie zawsze i wszędzie zapłacisz kartą i gotówka zawsze się przydaje.

    Można wziąć stąd. Liczysz na bankomat na miejscu, a ten też może nie
    zadziałać.

> [...]
    > zlokalizowany na dworcu. I co? KK Rajfiego (dawny Polbank tmobile) nie
    > akceptowany mimo, że MC i w ogóle - całe szczęście miałem trochę w

    Nie jestem przeciwnikiem gotówki. Po prostu mówię tylko, że możesz kupić
    trochę taniej waluty przez kantor niż bazując na karcie rozliczanej w
    PLN. W pewnych okolicznościach nawet to 9zł/wypłata za 2 i kolejną w
    bankomacie za granicą w przypadku kantoru Aliora może wyjść taniej niż
    zastosowanie karty z darmowymi wypłatami, ale liczonymi po chorych
    kursach banku.

    --
    Pozdrawiam