  • 11. Data: 2013-10-03 11:47:32
    Temat: Re: 400zł od expekt.pl...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zibo" napisał w wiadomości
    W dniu środa, 2 października 2013 20:58:45 UTC+2 użytkownik xbartx
    napisał:
> [...]

    Swoja droga to mnie dziwilo - zawsze mi sie wydawalo ze oni probuja
    wyrownac pule wygranych, ale nie - jest wspolczynnik ustalony z gory.

    Po co do innego - niech zona zalozy o tego samego.
    Albo brat, a moze i my sami drugie konto na drugie imie i drugie konto
    w banku :-)

    Kiedys taka promocja miala pare zastrzezen - klient musial cos tam
    doplacic, i przepuscic wygrana co najmniej przez 3 gry ze stosunkiem
    wiekszym niz 1:2 ...
    i z tego mi wychodzilo ze statystycznie to nic nie doplaca :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-10-03 20:07:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Oct 2013 00:47:57 -0700, Zibo napisał(a):

    > Pisałem w kontekście tego konkretnego przypadku\promocji. Jeśli widzisz
    > jakieś zagrożenia (pomijając kwestię dowodu osobistego) chętnie się
    > dowiem.

    No chociażby to, że trzeba założyć minimum 3 zakłady na jednym kuponie.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2013-10-03 22:32:01
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 11:47:32 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> [...]
    >

    > Po co do innego - niech zona zalozy o tego samego.
    >
    > Albo brat, a moze i my sami drugie konto na drugie imie i drugie konto

    Regulamin wyklucza z promocji więcej niż 1 osoba z "rodziny".
    Swoją drogą ciekawe jak to weryfikują.

> [...]
    >
    > wiekszym niz 1:2 ...
    >
    > i z tego mi wychodzilo ze statystycznie to nic nie doplaca :-)

    To u innych buków.
    Każdy ma swoją strategię pozyskiwania klientów. Jedni dają 100 zł i zwracają
    po 3 grach inni 4 stówy bez niczego. Tak jak z bankami :)

  • 14. Data: 2013-10-03 22:39:36
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 20:07:13 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > No chociażby to, że trzeba założyć minimum 3 zakłady na jednym kuponie.
    >

    > --
    >
    > xbartx

    Wybacz, ale nie rozumiem.
    Stawiasz u Expekta 400 zł na wygraną, u innego bukmachera proporcjonalną do
    kursu stawkę na przegraną lub remis (1 zakład). Niezależnie od wyniku jesteś do
    przodu o jakieś 360 zł (przyjmuję że marża buka to jakieś 10%)

  • 15. Data: 2013-10-04 09:28:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zibo" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > jesteś do
    > przodu o jakieś 360 zł (przyjmuję że marża buka to jakieś 10%)

    Serio?

    A jak przegrasz ten quasi-arbitraż a wygrasz w Expekcie to też jesteś do
    przodu?

    Pomijam to, że naturalnie prawdopodobieństwo nie jest tu 50/50 i łatwo
    wybrać zakład z bardzo niskim prawdopodobieństwem wygrania w Expekcie.

    Nie zapoznawałem się z ofertą, tak tylko pytam czy faktycznie coś takiego
    zmontowali...

  • 16. Data: 2013-10-04 17:30:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Oct 2013 13:39:36 -0700, Zibo napisał(a):

> [...]
    > do kursu stawkę na przegraną lub remis (1 zakład). Niezależnie od wyniku
    > jesteś do przodu o jakieś 360 zł (przyjmuję że marża buka to jakieś 10%)

    Przecież napisałem wyraźnie, że w tej promocji exkpekt musisz obstawić 3
    zakłady czyli 3 mecze na jednym kuponie a nie jeden. Czyli ile może być
    kombinacji i jak ustawić ten kontrzakład aby mieć tą Twoją "pewną"
    wygraną?

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2013-10-04 17:31:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 09:28:07 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > wybrać zakład z bardzo niskim prawdopodobieństwem wygrania w Expekcie.
    >
    > Nie zapoznawałem się z ofertą, tak tylko pytam czy faktycznie coś

    Tam trzeba obstawić minimum 3 zakłady (czyli np 3 mecze) na jednym
    kuponie ot i wszystko w temacie.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2013-10-04 17:32:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    tfu miało być kontr zakład

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2013-10-04 22:38:04
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2013 17:30:41 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    >
    > zakłady czyli 3 mecze na jednym kuponie a nie jeden. Czyli ile może być
    >
    > kombinacji i jak ustawić ten kontrzakład aby mieć tą Twoją "pewną"

    https://pl.expekt.com/content.aspx?pageCode=spo_ek_c
    ashback
    Wnieś pierwszy kwalifikujący zakład. Jeśli nie trafisz zwrócimy Ci stawkę do
    400 zł. Kwalifikujący zakład to dowolny zakład pre-live na wydarzenie z co
    najmniej 3 możliwymi wynikami, dowolny zakład wielokrotny lub dowolny zakład
    live

    1 zakład, na którym są 3 możliwe wyniki(np. wygrana,remis, przegrana), a nie
    jeden kupon na którym trzeba wypełnić 3 zakłady.

  • 20. Data: 2013-10-05 20:17:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 13:38:04 -0700, Zibo napisał(a):

> [...]
    >
    > 1 zakład, na którym są 3 możliwe wyniki(np. wygrana,remis, przegrana), a
    > nie jeden kupon na którym trzeba wypełnić 3 zakłady.

    A to przepraszam, bo byłem przekonany, że muszą być trzy zakłady na
    jednym kuponie. BTW skoro mamy mieć trzy możliwe wyniki, to w dalszym
    ciągu sytuacja nie jest aż taka kolorowa ale przy tej ilości bukmacherów
    w sieci coś pewnie udałoby się znaleźć jako zakład przeciwny aczkolwiek w
    większości przypadków wygrana może być znikoma.

    --
    xbartx