  • 1. Data: 2003-07-17 15:29:20
    Temat: 5.000, mbank, czas max 2 miesiące. jaką lokatę polecacie?
    Od: s...@w...pl

    Czy wogóle warto zakładać lokatę na tak małą sumę na tak mały okres czasu?

    Pozdrawiam
    S.

  • 2. Data: 2003-07-18 07:43:29
    Od: "Banita" <z...@m...com.pl>

    > Czy wogóle warto zakładać lokatę na tak małą sumę na tak mały okres czasu?
    >
    > Pozdrawiam
    > S.

    Witam,

    Musisz na to pytanie sama/sam sobie odpowiedzieć. Sprawdź oprocentowanie
    lokaty i zastanów się czy kwota odsetek którą otrzymasz po wspomnianym
    wcześniej okresie jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

    pzdr Banita

  • 3. Data: 2003-07-18 08:21:32
    Od: "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl>

    s...@w...pl napisał(a):

    > Czy wogóle warto zakładać lokatę na tak małą sumę na tak mały okres czasu?
    W mbanku masz 3 opcje - lokata na 2 miesiace o stalym % - 4, ale musisz
    wytrzymac 2 miesiace
    eMax - 3,9 - nie jestes ograniczony czasowo
    fundusze - na pewno obligacji lub pieniezne, ale musisz zaakceptowac ryzyko.

    Dla przykladu:
    SEB 2 (Obligacji) - za ostatnie 24 dni wyszlo mi ok 0,42% co rocznie daje
    troche ponad 6%
    Skarbiec Obligacja - rowniez za 24 dni -0,42% (minus) co rocznie mozna
    szacowac na -6% - prawie na pewno to sie zmieni na plus, ale przy 2
    miesiacach moze sie okzazac ze nic nie zarobilem a nawet stracilem.

    Przy funduszach trzeba pamietac tez o jednym - na tak krotki okres bardzo
    duzo zalezy czy masz sszczescie i kupisz w lokalnym dolku, a sprzedaz w gorce
    czy na odwrot.

    Michal M

  • 4. Data: 2003-07-18 12:16:27
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Banita" <z...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > Musisz na to pytanie sama/sam sobie odpowiedzieć. Sprawdź
    oprocentowanie
    > lokaty i zastanów się czy kwota odsetek którą otrzymasz po wspomnianym
    > wcześniej okresie jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

    Dokładnie - to http://barometr.gazeta.pl/ może Ci się wstępnie przydać.
    Pozdrawiam
    tomekk

  • 5. Data: 2003-07-25 04:03:28
    Od: "Dj" <l...@o...pl>

    Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wogóle warto zakładać lokatę na tak małą sumę na tak mały okres czasu?
    >
    > Pozdrawiam
    > S.

    witaj
    polecam lokate Dominanta Forte w Dominet Bank
    jest to obecnie bank oferujace najwyzsze oprocentowanie dla lokat
    terminowych
    na ich stronie jest kalkulator, ktory pozwoli obliczyc zyski!
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-07-25 05:23:20
    Od: g...@p...onet.pl

    > Czy wogóle warto zakładać lokatę na tak małą sumę na tak mały okres czasu?
    >
    > Pozdrawiam
    > S.
    >
    > --

    Chyba nic mądrzejszego niż emax w mBanku raczej nie da się wymyślić bo to jest
    za krótki okres. A tak oprocentowanie masz wysokie i dostęp w każdej chwili

  • 7. Data: 2003-07-25 14:46:09
    Od: "Marek M" <m...@U...pl>

    BPH lokata 10 dniowa,
    chyba troche wyzsze oprocentowanie