  • 1. Data: 2009-01-10 18:44:18
    Temat: 5 PLN - koszt darmowej wypłaty w bankomacie - oczywiście Alior Bank
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Pierwsza wypłata 100 zł po aktywacji karty z konta z lokatą nocną i w tym
    samym dniu pobrane 5 zł jako "Opłata za transakcję". Z podarowanej stówy
    zostało 95, złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź. Czy taki numer miał
    już ktoś w tym banku? Zwrócą czy może następna wypłata będzie za 25 zł. Przy
    okazji oprocentowanie konta oszczędnościowego w EUR spadło z 4 na 2%, super
    zjazd!
    Pzdr mx

  • 2. Data: 2009-01-10 19:07:13
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przy okazji oprocentowanie konta oszczędnościowego w EUR spadło z 4 na 2%,

    Zakładałeś konto przez kuriera ? Jeśli tak, to prawdopodobnie masz zakupowe.

  • 3. Data: 2009-01-10 21:16:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 19:44, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:
> [...]
    > okazji oprocentowanie konta oszczędnościowego w EUR spadło z 4 na 2%, super

    Wiele razy wypłacałem z bankomatów, także obcych, i zawsze było za
    free. Reklamuj i kłóc się !

  • 4. Data: 2009-01-10 22:08:19
    Temat: Re: 5 PLN - koszt darmowej wypłaty w bankomacie - oczywi?cie Alior Bank
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no chyba ze masz konto w walucie to wlasnie bedzie 5 zl przy wyplacie
    z obcego :)

  • 5. Data: 2009-01-11 10:51:11
    Temat: Re: 5 PLN - koszt darmowej wypĹ,aty w bankomacie - oczywiÂście Alior Bank
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Zakladales konto przez kuriera ? Jesli tak, to prawdopodobnie masz
    >zakupowe.

    Myslalem, ze przez kuriera, ale na drugi dzien odezwala sie pracownica z
    oddzialu którego nie ma (ma byc otwarty w I polowie br.), przyjechala do
    mnie do pracy i wszystko podpisalismy. Wieczorem moglem sie logowac, bylo to
    przed swietami. Wyplata z bankomatu 6 stycznia, oplata tez 6 stycznia.
    Specjalnie zwlekalem z aktywacja karty, aby miec zwolnienie z oplaty na caly
    2009 rok, tzn. mam nadzieje, ze tak bedzie. Z PIN-em nie mialem problemów,
    wyswietlil sie na www i zadzialal.

    > no chyba ze masz konto w walucie to wlasnie bedzie 5 zl przy wyplacie
    > z obcego :)

    Mam i walutowe, ale ta wyplata byla z PLN i tam jest widoczna, na EUR nie ma
    lokaty nocnej.

  • 6. Data: 2009-01-11 13:12:41
    Od: "c...@g...com" <c...@g...com>

    > na EUR nie ma lokaty nocnej.

    Jak już sugerował wcześniej misza gdyby - hipotetycznie - zostało
    założone "konto zakupowe" zamiast "konto z lokatą nocną" to w tym
    pierwszym jest pozycja "wypłaty we wszystkich innych bankomatach w
    Polsce" właśnie w wysokości 5 zł od wypłaty.

    Tylko to wytłumaczenie zdaje się nie pasuje do tego że jak napisał
    autor wątku podarowali mu stówę , bo do jej otrzymania wymagane było
    jak pamiętam właśnie "konto z lokatą nocną" ...

    Swoją drogą nie wiem wg jakiego klucza Alior nazywa te swoje produkty,
    bo przy "koncie zakupowym" też jest lokata nocna...

    Cyprian

  • 7. Data: 2009-01-11 13:27:56
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >pierwszym jest pozycja "wypłaty we wszystkich innych bankomatach w
    >Polsce" właśnie w wysokości 5 zł od wypłaty.

    Oficjalna nazwa na stronie www to "rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy" z
    oprocentowaniem 0.10%. To raczej nie konto zakupowe.

  • 8. Data: 2009-01-11 20:17:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    mx wrote:

    > Oficjalna nazwa na stronie www to "rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy" z
    > oprocentowaniem 0.10%. To raczej nie konto zakupowe.

    U mnie zakupowe na www nazywa się tak samo jak zwykłe. Musisz sprawdzić
    w umowie w polu "wariant rachunku" (może być "konto osobiste" albo
    "konto zakupowe" - to drugie ma opłatę za obce bankomaty).

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-01-13 18:26:16
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    > w umowie w polu "wariant rachunku" (może być "konto osobiste" albo
    > "konto zakupowe" - to drugie ma opłatę za obce bankomaty).

    To chyba dobry trop, ale w umowie nie widzę takiej pozycji jak "wariant
    rachunku" ani słów "osobiste" czy "zakupowe". W paragrafie 1 jest coś
    takiego " Lokata nocna w koncie (Money Market Account). Zresztą na druku
    umowy są tylko nazwiska, adres, podpisy i pieczątka, bez daty. Tam nie ma
    miejsca na wpisanie czegoś więcej. Kolejna wypłata i znowu 5 zł, odpowiedzi
    na reklamację brak.

  • 10. Data: 2009-01-14 20:21:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    mx wrote:

> [...]
    > miejsca na wpisanie czegoś więcej. Kolejna wypłata i znowu 5 zł, odpowiedzi

    Otwierałeś przez kuriera? Ja otwierałem w oddziale, więc może druk
    wygląda inaczej... W każdym razie ja mam datę na samym początku (już w
    pierwszym wierszu tekstu). W par. 1 jest tabelka, gdzie podane są
    parametry rachunku (kolejno: numer rachunku, waluta, oprocentowanie,
    lokata nocna tak/nie, kwota progowa lokaty nocnej, sposób wysyłania
    wyciągów, wariant rachunku).

    --
    MiCHA