  • 11. Data: 2011-09-26 08:52:21
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-09-26 09:42, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Z tego co kiedyś się chwalili to dostajesz wraz z nagrodą konto na którym ta
    > nagroda jest zdeponowana, kiedyś było to PKO BP, teraz nie wiem, pewnie podobnie.

    > Jeśli nadal jest tak jak było to nie jest wykonywany żaden przelew, a do
    > takiego konta nie ma dostępu żaden szeregowy pracownik. Podatek zryczałtowany
    > odprowadza anonimowo TS, więc nikt o tym nie wie dopóki nie zaczniesz wydawać.

    Jakoś w to nie wierzę.
    Taka kasa w rękach osoby niedoświadczonej, to "pieniądze leżące na
    ulicy" dla porywaczy, szantażystów itp. Także dla całej gromady hien.
    A tacy potrafią "przekonać do współpracy" każdego pracownika każdej
    firmy, nie wyłączając wiceprezesów.

    ... aż się chce przytoczyć dowcip o babci, która się założyła, że będzie
    trzymała w garści jaja dyrektora banku ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 12. Data: 2011-09-26 09:58:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 17:56:21 +0000 (UTC), Rezydent napisał(a):

    > Druga kwestia tajemnica.
    > Wiadomo, wpływa kwota, ktoś w banku widzi saldo, że info o kwocie nie
    > wycieknie gwarancji nie ma, ale jak zmniejszyć ryzyko wycieku takiej informacji ?

    Z taką kwotą masz dostęp do innych banków, niż te mające szyldy na ulicy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-09-26 19:00:49
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 08:29:27 +0200, Maruda napisał(a):

    > Jak sobie wyobrażasz ruchy, które pozwolą zgubić ślad przy operowaniu
    > kwotą k x 10M ?

    na przykład przemeldować się przed odbiorem wygranej, a po odebraniu
    wygranej (wpłynięciu na konto) przemeldować się znowu.
    Ci co posiadają dostęp tylko do jednego źródła (np. nieuczciwy pracownik
    banku) stracą trop.

    Problem w tym, że w Polsce jest bardzo dużo rejestrów, praktycznie każdy
    bank ma swoją bazę, gromadzi na własne potrzeby analityczne teoretycznie
    tylko to co klient sam poda, instytucje państwowe i samorządowe mają bazy
    (część z nich jest jawna), urzędy odpowiedzialne za bezpieczeństwo,
    operatorzy komórkowi itp.

    > Bardzo jestem ciekaw.
    >
    > ... a widzisz jakiś akt, który NIE POZWALA TS-owi udzielić odpowiedzi na
    > pytanie od KNF?

    a KNF ma jakieś uprawnienia ? nie chce mi się teraz czytać ustawy, aby to
    sprawdzić
    TS na zapytania niektórych urzędów zapewne odpowiada bo musi, ale z własnej
    inicjatywy nie podaje danych nikomu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow7.php

  • 14. Data: 2011-09-26 19:02:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 11:58:53 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Z taką kwotą masz dostęp do innych banków, niż te mające szyldy na ulicy.

    ciekawe jakie ?

  • 15. Data: 2011-09-26 21:53:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bzdreg" j5pefp$5l8$...@n...onet.pl

    > ... aż się chce przytoczyć dowcip o babci, która się założyła, że będzie trzymała w
    garści jaja dyrektora banku ;)

    To przytocz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2011-09-27 06:29:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 21:00:49 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

> [...]
    > wygranej (wpłynięciu na konto) przemeldować się znowu. Ci co posiadają
    > dostęp tylko do jednego źródła (np. nieuczciwy pracownik banku) stracą

    To już chyba lepiej w ogóle się wymeldować a adres do kontaktu zostawić
    na jakąś skrzynkę pocztową. Jednak wydaje mi się, że o wiele
    korzystniejszy do wytropienia jest nr telefonu tudzież imię/nazwisko i
    portale społecznościowe typu nk, facebook.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2011-09-27 11:20:47
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    napisał w wiadomości news:j5qsnq$duk$1@inews.gazeta.pl...

    > To przytocz.

    Przychodzi stara babcia do centralnego banku i chce wpłacić 5 milionów Euro
    na książeczkę. Ale chodzi o tyle pieniędzy, więc chce tylko osobiście
    rozmawiać z naczelnym dyrektorem. Dyrektor pyta, w jaki sposób babcia doszła
    do takiej sumy. Babcia mówi:
    -Przez zakłady.
    -Jak to przez zakłady?
    -No tak zakładam się z ludźmi o różne sprawy. Mogę się z panem założyć o 1
    tys. że pan ma kwadratowe jajka. Dyrektor śmieje się i przyjmuje zakład
    (chodzi przecież o dużą sumę, on wie dokładnie że nie ma kwadratowych
    jajek).
    - Babcia mówi, ponieważ chodzi o dużo pieniędzy:
    - Przyjdę jutro o 10 z moim adwokatem i wtedy stwierdzimy kto zakład wygrał.
    Dyrektor banku centralnego nie śpi cala noc, sprawdza kształt jajek no i
    jest przekonany że są okrągłe.
    Następnego dnia przychodzi babcia z adwokatem, dyrektor ściąga spodnie.
    Babcia mówi:
    -Przepraszam, ale chodzi o tyle pieniędzy, musiałabym jajka wziąć do ręki,
    żeby się przekonać, czy naprawdę nie są kwadratowe.
    Dyrektor zgadza się (chodzi przecież o dużą sumę). W pewnej chwili adwokat
    babci zaczyna tłuc głową o ścianę. Dyrektor banku pyta, co się dzieje z pani
    adwokatem?
    -Ach, nic, ja się z nim założyłam o 50 tys. że dziś rano o 10-tej będę
    trzymała jajka dyrektora banku centralnego w ręku...

  • 18. Data: 2011-09-27 11:38:59
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:j5qi8g$71g$1@inews.gazeta.pl...
    > ciekawe jakie ?

    GangstaBank

  • 19. Data: 2011-09-27 11:46:12
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Rezydent" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do którego banku skierować taką kwotę ?
    > Dobrze wygląda oszczędnościowe Alior... 4,35 %, po odjęciu "Belki"
    > codziennie

    Niejeden posiadacz lewizny kupi od ciebie taki los za 60mln
    Dostaniesz wór papieru. To tylko ~150 litrów w dwusetkach

  • 20. Data: 2011-09-27 12:54:40
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > "bzdreg" j5pefp$5l8$...@n...onet.pl

    > To przytocz.

    To nie ta grupa, ale...

    Przyszła do banku starowinka, że chce założyć konto. Ale ponieważ chce
    dużo wpłacić, to chce rozmawiać z dyrektorem. Oczywiście pozwolono jej.
    Rozmawia z dyrektorem, coś-tam nawija o niedawnym spieniężeniu
    rodzinnych skarbów i mówi o jakiejś astronomicznej (jak na osobę
    fizyczną) kwocie, chęci powierzenia w zarządzanie itd. No to dyr. się
    podrajcował i huśta babinkę. Ona to oczywiście przyjmuje z godnością i
    mówi, że na koniec ma osobistą prośbę, że skoro panu dyr. ma zamiar
    powierzyć cały swój majątek, to chciałaby się upewnić, czy on ma jaja.
    Namacalnie. No to on się zgadza.
    Wtedy ona mówi "no to proszę się uśmiechnąć do ukrytej kamery i gościa,
    z którym założyłam się o tę sumę, że będę dziś trzymała dyrektora banku
    za jaja".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.