  • 1. Data: 2002-03-29 17:19:32
    Temat: 550 PLN OD INTELIGO!!!
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Wejdź przez jeden z linkow podanych poniżej (należy połączyć dwie linijki aby
    uzyskać prawidłowy odnośnik!:

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciel
    e/ki.php?p=MGMBFEBBFC5

    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciel
    e/bi.php?p=MGMBFEBBFC5

    i... otwórz konto Inteligo - ja jestem z niego bardzo zadowolony, a teraz
    dodatkowo i Ty i ja możemy zarobić po 50 zł.
    Gdy juz załozysz konto w Inteligo będziesz mógł zarobić, polecając je innym,
    nawet 500 zł.
    Możesz zarobić nawet 550 zł!!!

    Konto Inteligo - warte polecenia!

  • 2. Data: 2002-03-29 17:31:38
    Temat: Re: 550 PLN OD INTELIGO!!!
    Od: Robus <r...@p...pl>

    NIE UZYWAJCIE TYCH LINKOW!!!!!
    ABY ZAROBIC PIENIADZE UZYJCIE LINKOW KTORE WYSLE KAZDEMU Z WAS NA PRIVA.
    PROSZE CIERPLIWIE CZEKAC. KAZDY DOSTANIE ODE MNIE OFERTE.

  • 3. Data: 2002-03-29 17:38:03
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > NIE UZYWAJCIE TYCH LINKOW!!!!!

    :)))
    A to dlaczego?

    > ABY ZAROBIC PIENIADZE UZYJCIE LINKOW KTORE WYSLE KAZDEMU Z WAS NA PRIVA.
    > PROSZE CIERPLIWIE CZEKAC. KAZDY DOSTANIE ODE MNIE OFERTE.

    Twoje linki są lepsze, czy co???

    Ubawiłem się.

  • 4. Data: 2002-03-29 17:38:29
    Od: "minik" <m...@m...net>

    SPIERDZIELAC SPAMERZY!

  • 5. Data: 2002-03-29 18:02:39
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net>

    <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dodatkowo i Ty i ja możemy zarobić po 50 zł.
    > Gdy juz załozysz konto w Inteligo będziesz mógł zarobić, polecając je

    Tyle zachodu o glupie, marne i podle 550zl. :(

  • 6. Data: 2002-03-29 18:08:23
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tyle zachodu o glupie, marne i podle 550zl. :(

    Eee no facet- nie głupie i nie podłe mieć 550, a nie mieć to już 1100 ;-))
    Przecz ze spamerstwem.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-29 18:12:23
    Temat: Re: Re: 550 PLN OD INTELIGO!!!
    Od: Robcio <r...@p...pl>

    TY CHYBA NIE WIESZ CO TO SPAM. A MOZE NIE CHCESZ STRACIC PRACY W ZACOFANYM
    PKO SA ALBO BP I BOISZ SIE ZEBY KLIENCI NIE UCIEKLI

  • 8. Data: 2002-03-29 18:15:19
    Od: Robcio <r...@p...pl>

    TAK! BO TY CHCESZ ZAROBIC NA INNYCH A JA CHCE DAC ZAROBIC INNYM

  • 9. Data: 2002-03-29 18:32:51
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a82aq7$m37$1@flis.man.torun.pl>, Robcio wrote:
    > TY CHYBA NIE WIESZ CO TO SPAM. A MOZE NIE CHCESZ STRACIC PRACY W ZACOFANYM
    > PKO SA ALBO BP I BOISZ SIE ZEBY KLIENCI NIE UCIEKLI

    I Wlasnie za to NIE LUBIE Banku I N T E L I G O !!!!

    Ps. Lepiej jak namowisz na promocje swoja rodzinke (puste konta) to wtedy
    zobaczysz jak to z tym wszystkim naprawde jest.

  • 10. Data: 2002-03-29 18:34:09
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a82avn$m68$1@flis.man.torun.pl>, Robcio wrote:
    > TAK! BO TY CHCESZ ZAROBIC NA INNYCH A JA CHCE DAC ZAROBIC INNYM

    Daj zarobic rodzince i niech CI beda wdzieczni za to! A moze juz wszyscy
    zostali posiadaczami pustych kont bez pokrycia?