  • 1. Data: 2011-03-10 16:01:46
    Temat: 6,25-6,30 POPYT nawet na milion akcji-jest OK
    Od: k...@p...onet.pl

    kroovka

  • 2. Data: 2011-03-10 16:04:23
    Temat: Re: 6,25-6,30 POPYT nawet na milion akcji-jest OK
    Od: k...@p...onet.pl

    kolejne aneksy i zamowienia to tylko kwestia rosnacych marży.

    Zatem nie jednego dnia ale stopniowo.

    Mamy EEX na drodze, tuż nad autostradą, do 16 złotych po zakonczeniu 2011.
    kroovka

  • 3. Data: 2011-03-10 16:17:51
    Od: Virck <v...@v...net>

    On 2011-03-10 17:04, k...@p...onet.pl wrote:
    > kolejne aneksy i zamowienia to tylko kwestia rosnacych marży.
    >
    > Zatem nie jednego dnia ale stopniowo.
    >
    > Mamy EEX na drodze, tuż nad autostradą, do 16 złotych po zakonczeniu 2011.
    > kroovka

    A OPT prawie 7,30zl....Daj spokoj kroovka...Slabe mleko dajesz ....

  • 4. Data: 2011-03-10 17:17:22
    Od: k...@p...onet.pl

[...]

    Prawda-a GPF juz od 3 do 6 groszy doszla;-)
    Czy Ty tez jestes spekulantem:-)

    kroovka

    bo optimus bo teraz barany z kluskami w zebach :-)

    oczywiscie to delikatny żart- bo lubie i kluski i barany.

    Przypomnij mi na koniec roku kurs Optimusa i Causy i EEX, razem sie posmiejemy
    i napijemy dobrego wina.

    kroovka
    tylko te podatki, podatki....

  • 5. Data: 2011-03-11 13:39:58
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Mleko Ci skwaśniało...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2011-03-11 16:20:19
    Od: k...@p...onet.pl

    > Mleko Ci skwaśniało...

    6,70
    kroovka

  • 7. Data: 2011-03-11 16:46:03
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > 6,70
    > kroovka

    Naganiałeś jak było po 8.
    Błeeee, kwaśne mleko...

  • 8. Data: 2011-03-13 11:04:30
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Naganiałeś jak było po 8.

    > Błeeee, kwaśne mleko...

    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    bede znowu naganial w lutym 2012 przy cenie 12-13 zlotych
    kroovka