  • 11. Data: 2002-05-10 10:24:33
    Temat: Re: mBank rentowny w 2002?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Może tylko jeszcze dodam na koniec że nawet nakłady na stworzenie
    > telecentrum czy jak kto woli mLinki są większe niż mogłoby się zdawać - są
    > to dziesiątki mln zł ... choć wydawałoby się że to w sumie nic takiego -
    > parę telefonów i kilkoro ludzi w wynajętych pomieszczeniach .. ale nie
    jest
    > tak różowo.

    Wg. informacji prezesa Lachowskiego z listopada 2000 koszt uruchomienia
    projektu mBank wyniosl 10 mln zlotych bez kosztow zakupu oprogramowania

  • 12. Data: 2002-05-10 10:27:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 10, 2002 at 12:23:24PM +0200, Kasia wrote:

> [...]
    > parę telefonów i kilkoro ludzi w wynajętych pomieszczeniach .. ale nie jest

    Ostatnio jak widzialem pomieszczenia mlinkowe to siedzialo ich tam
    okolo 30-tu ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-05-10 10:33:36
    Temat: Re[2]: mBank rentowny w 2002?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello GoGush,

    Friday, May 10, 2002, 12:24:11 PM, you wrote:

    G> Wiem bo bralem udzial w takim projekcie ale i tak jest to tansze od
    G> tradycyjnego "marmurku" szczegolnie w eksploatacji wiec szybki zwrot tego
    G> typu inwestycji nie powinnien zaskakiwac

    Wydaje mi sie ze jednak powinien. I mysle ze nawet tworcy mBanku
    zakladali ze bedzie o wiele gorzej i nieraz goraczkowo (w euforii
    oczywiscie) zmieniali cash-flowy na planach :))

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 14. Data: 2002-05-10 10:37:31
    Temat: Re: Re[2]: mBank rentowny w 2002?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wydaje mi sie ze jednak powinien. I mysle ze nawet tworcy mBanku
    > zakladali ze bedzie o wiele gorzej i nieraz goraczkowo (w euforii
    > oczywiscie) zmieniali cash-flowy na planach :))
    > Pozdrawiam

    O i to bardzo.
    oczatkowo chcieli zdobyc ok 300 mln depozytow i w ciagu 18 miesiecy 100-1500
    tysiecy klinetow (kiedy wchodzili na rynek wszystkich klinetow e-bankowosci
    bylo ok. 50 tysiecy).
    A tak im dobrze zaczelo isc, ze zmienili na 1 mld i 150 tys klinetow do
    konca roku 2001

  • 15. Data: 2002-05-10 10:41:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Może tylko jeszcze dodam na koniec że nawet nakłady na stworzenie
    > telecentrum czy jak kto woli mLinki są większe niż mogłoby się zdawać - są
    > to dziesiątki mln zł ... choć wydawałoby się że to w sumie nic takiego -

    Wiadomo, tyle, ze telecentrum (czy dostep przez net) w niedlugim czasie
    bedzie musial miec kazdy bank, a oddzialow nie trzeba miec.
    pzd

  • 16. Data: 2002-05-10 11:00:27
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > w euforii oczywiscie) zmieniali cash-flowy na planach :))
    > Pozdrawiam

    He he skad Ty to wiesz ? Masz podobne doswiadczenia jak ja ? :-))) Ale oni
    mieli fajna sytuacje - bo w wiekszosci przypadków korekty sa in minus a nie
    in plus .

  • 17. Data: 2002-05-10 11:05:08
    Temat: Re[4]: mBank rentowny w 2002?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Kasia,

    Friday, May 10, 2002, 1:00:27 PM, you wrote:

    K> He he skad Ty to wiesz ? Masz podobne doswiadczenia jak ja ? :-)))

    Ciezko mi powiedziec bo nie wiem jaki Ty masz doswiadczenia :)) Ale
    jesli chodzi Ci o to ze we wlasnej firmie tez to przezywalas to
    niestety musze zaprzeczyc - mnie dopiero obrona czeka :(( Moze w
    przyszlosci...

    K> Ale oni
    K> mieli fajna sytuacje - bo w wiekszosci przypadków korekty sa in minus a nie
    K> in plus .

    Szczegolnie w ostatnim czasie - nie opieraja sie im ani giganci ani
    male firmy. Ale jak czytam prognozy to w przyszlym roku ma byc lepiej.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 18. Data: 2002-05-10 11:11:01
    Temat: Re: Re[4]: mBank rentowny w 2002?
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    No podobno gorzej juz byc nie moze ;PP

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 19. Data: 2002-05-10 11:12:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szczegolnie w ostatnim czasie - nie opieraja sie im ani giganci ani
    > male firmy. Ale jak czytam prognozy to w przyszlym roku ma byc lepiej.
    > Pzdr

    O a gdzie, to moze wyjade do tego kraju???? ;DDDDDDD

  • 20. Data: 2002-05-10 11:16:09
    Temat: Re[6]: mBank rentowny w 2002?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello GoGush,

    Friday, May 10, 2002, 1:11:01 PM, you wrote:

    G> No podobno gorzej juz byc nie moze ;PP

    Muphy mawia, ze zawsze moze byc gorzej ;PP. A ja sie z nim zgadzam.

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl