  • 1. Data: 2012-06-01 11:48:03
    Temat: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: "Michał Rolka" <m...@g...pl>

    Dla nowych środków, do 20 sierpnia

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2012-06-01 12:01:56
    Od: luc <b...@g...net>

    On 1 Cze, 11:48, "Michał Rolka" <m...@g...pl> wrote:
    > Dla nowych środków, do 20 sierpnia
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczed...

    Cwaniaki:
    7% - Do 25 000 włącznie
    6,00% - Nadwyżka ponad 25 000 do 50 000 włącznie
    5,50% - Nadwyżka ponad 50 000 do 100 000 włącznie
    5,50% - Nadwyżka ponad 100 000

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-06-01 12:06:32
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 11:48, Michał Rolka pisze:

    > Dla nowych środków, do 20 sierpnia
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/

    wnioskuje, że konto Oszczędnościowe Codziennie Więcej oraz konto
    Oszczędnościowe Twój Cel nie łapią się na tą promocję i trzeba otworzyć
    zwykłe Konto Oszczędnościowe??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-06-01 13:53:01
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Cze, 11:48, "Michał Rolka" <m...@g...pl> wrote:
    > Dla nowych środków, do 20 sierpnia
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczed...

    Zegnaj Optimo, witaj Mille

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2012-06-01 14:08:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    7% - Do 25 000 włącznie
    6,00% - Nadwyżka ponad 25 000 do 50 000 włącznie
    5,50% - Nadwyżka ponad 50 000 do 100 000 włącznie
    ----

    A le trzeba założyc chyba ROR, bo ja nie mam. Który najlepiej? Chyba
    "internetowy" jest bez opłat. Czy muszę do tego ROR-u brac kartę?

  • 6. Data: 2012-06-01 14:11:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    luc napisał(a) :

> [...]
    > 7% - Do 25 000 włącznie
    > 6,00% - Nadwyżka ponad 25 000 do 50 000 włącznie
    > 5,50% - Nadwyżka ponad 50 000 do 100 000 włącznie

    oraz:
    "Pierwszy przelew z Konta Oszczędnościowego w okresie miesięcznym
    jest bezpłatny. Opłata za każdy następny przelew w tym samym
    miesiącu wynosi 7,5 PLN"

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-06-01 14:24:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    ----

    > A le trzeba założyc chyba ROR, bo ja nie mam. Który najlepiej? Chyba
    > "internetowy" jest bez opłat. Czy muszę do tego ROR-u brac kartę?

    Juz wiem, nie da sie bez karty debetowej. Nie mozna odhaczyć karty we wniosku.
    To ja spadam, mam już pełny portfel kart. Gubię się, jak się zaczynam
    zastanawiać, która mam płacić, zeby nie było później prowizji. Jedne maja
    kryteria kwotowe, inne ilość transakcji. Kolejna karta? Oooooooooooooo
    NIE!!!!!

  • 8. Data: 2012-06-01 14:24:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 13:53, ls pisze:

    /produkty-oszczed...

    > Zegnaj Optimo, witaj Mille
    >
    > --
    > pozdr.
    > ls
    ile można tych oszczędnościowych otworzyć?? 1 czy więcej ??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-06-01 14:35:21
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    /produkty-oszczed...

    > Zegnaj Optimo, witaj Mille

    w poniedziałek do ciebie dołączę ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-06-01 14:49:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Cze, 14:24, lolekanabolek wrote:

    ni/produkty-oszczed...

    > ile można tych oszczędnościowych otworzyć?? 1 czy więcej ??

    Mysle, ze jedno, ale:
    ja jedno, zona drugie, czyli max. 50tys. na 7% do 20 VIII - spoko.

    --
    pozdr.
    ls