  • 31. Data: 2012-06-04 10:34:41
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    ls <l...@w...pl> writes:

    > Sek w tym, ze i ja i zona juz mamy KD w Mille :)
    > Zakladanie KO jest w systemie transakcyjnym wlasciwie natychmiastowe.
    > W moim przypadku oplaca sie przerzucic kaske z Optimy do Mille,
    > zwlaszcza ze promocyjny % bedzie do sierpnia (w Optimie do lipca).

    A później w Optimie będzie znowu, promocyjny % dla nowych środków, które
    ... przerzucisz z mille :)
    KJ

    You are a wish to be here wishing yourself.
    -- Philip Whalen

  • 32. Data: 2012-06-04 10:35:30
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Cze, 16:08, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:42aaf630-8514-4214-a830-4988be0823cb@
    eh4g2000vbb.googlegroups.com...

    i/produkty-oszczed...

    -----------------------­----------------------------
    -----------------------

> [...]
    > 25000 x 0.5%  podzielone na 365  x około 75 dni do końca promocji  x 81%
    > bezbelkowe daje 20,80 zł
    >
    > Różnica między Mille a złożonymi wnioskami na 6,4% w Idea Banku  to 0,6%
    > 25000 x 06% podzielone na 365 x około 75 dni x 81% po Belce   daje 24,90 zł
    >
    > To ja ich chromolę, jak muszę zakładać kolejne konto, później zastrzegać kartę,
    > a następnie za jakiś czas bujać się z wypowiadaniem tego RORu. ( RORów mam już
    > za dużo.)
    >
    > Zawracanie dupy za 25 złotych maksimum. Co innego Rajfi dający 2 stówki, ale ta
    > promocja Millenium to dla mnie żadna promocja.

    Wg mnie, warto miec Dobre Konto w Mille: jak ktos ma Reala lub Orlen
    pod nosem, dostaje co miesiac 50zl dodatku do pensji na keszbekach.
    A teraz jeszcze bonusowo 7% na KO.
    Karty nie ma co zastrzegac, skoro generuje comiesieczny dochod :)
    Jak masz za duzo rorow, pomysl o likwidacji tych gorszych od Mille.

    --
    pozdr.
    ls

  • 33. Data: 2012-06-04 10:38:11
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Cze, 19:47, Pan Sowa <p...@g...ru> wrote:

    > Wtedy otwarcie konto oszczędnościowego trwa 10 sekund :)
    > Kolejne sekundy to przelanie środków z innych banków do Millennium :)

    Dobrze gadasz - tak wlasnie zrobilem.
    Tyle ze przelew z Optimy dopiero dzis, bo weekend wszedl w parade :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 34. Data: 2012-06-04 10:40:30
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Cze, 18:24, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:jqao95$bfr$1@inews.gazeta.pl...

    > Jezu tyle kasy a ja nic w tym kierunku nie robie ;)

    To dlatego wlasnie banki robia promocje dla nowych klientow.
    Starych olewaja, bo starac sie o nich nie musza - oni i tak zostaja

    --
    pozdr.
    ls

  • 35. Data: 2012-06-04 12:47:50
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 4 Cze, 10:34, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > A później w Optimie będzie znowu, promocyjny % dla nowych środków, które
    > ... przerzucisz z mille :)

    Czytasz w moich myslach :)
    Pracuję spolecznie w celu wymuszenia na bankach ruchow w %

    --
    pozdr.
    ls

  • 36. Data: 2012-06-04 13:00:17
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-04 12:47, ls pisze:
    > Czytasz w moich myslach :)
    > Pracuję spolecznie w celu wymuszenia na bankach ruchow w %

    Ja już ulokowałem środki w Millennium :)

    Mr. Owl.

  • 37. Data: 2012-06-04 15:14:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 6...@3...googl
    egroups.com

    : pod nosem, dostaje co miesiac 50zl dodatku do pensji na keszbekach.
    : A teraz jeszcze bonusowo 7% na KO.

    I ja myślę, że gdzieś trzeba lokować zarobki. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-06-04 18:22:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 2...@p...goo
    glegroups.com

    : Sek w tym, ze i ja i zona juz mamy KD w Mille :)
    : Zakladanie KO jest w systemie transakcyjnym wlasciwie natychmiastowe.

    A jeśli ktoś (ja na ten akurat przykład) ma KOszczędnościowe
    w Mille od dawna, ale miaU do tej pory zero na tym koncie
    i wleje coś (na przykład tu tałzen) jutro -- będzie wówczas
    miaU 7% od tych tu tałzenów?

    -=-

    Jadę do świata realnego, aby kupić mleko i pobrać tu handryt,
    aby zarobić na 50 twardych orzechów lipcowych... Życie jest
    brutalne... Miękkie, smaczne, soczyste i jednorazowe wiśnie
    zamieniono nam na twarde, periodyczne orzechy wielokrotnego
    użytku... Ale nie szemrajmy, Sistry, przeciw Dobremu Kontu...
    [czy to w oryginale nie brzmiało jakoś inaczej? -- ,,nie
    szemrajmy, umiłowani, przeciw Dobremu Bogu''...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2012-06-04 19:29:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > "ls" 2...@p...goo
    glegroups.com

> [...]
    > w Mille od dawna, ale miaU do tej pory zero na tym koncie
    > i wleje coś (na przykład tu tałzen) jutro -- będzie wówczas

    To wiedzą Ci którzy przeczytali regulamin. Polecam.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 40. Data: 2012-06-04 19:35:46
    Od: maruda <m...@n...com>

    > użytku... Ale nie szemrajmy, Sistry, przeciw Dobremu Kontu...

    No ale co jest dobrego w tym DK?
    Że 3% MB na debetówce? Ale to debetówka! Inni dają tyle na KK.
    No i trzeba tę kartę mieć, żeby 1/mies coś nią zapłacić, bo inaczej 7zł
    w plecy.
    I jeszcze tałzena co miesiąc przelewać...

    Jedyna zaleta, to to KO na 7% i to tylko do nie-do-końca sierpnia i to z
    limietm 25k...
    25000 * (7-5.8[BGŻO])% * (2012-08-20 - 2012-06-05)/365 = 63zł

    I tyle jest do wyrwania...
    Wiem... dla półgroszówkowców to i tak kupa kasy... :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda