  • 21. Data: 2009-06-25 08:45:42
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    news:465a40e8-49ee-43a9-9a3c-03c6341c834e@n21g2000vb
    a.googlegroups.com

    > Przynajmniej OF nazwalo rzeczy po imieniu, a nie pisalo o "podmiotach
    > trzecich" jak konkurencja. To raczej liczy im sie na plus?

    IMHO tak, ale mogę się mylić. W końcu mądrzy ludzie kiedyś mi mówili, że
    przejrzystość w finansach to podstawa.

    > A z ciekawosci zajrzalem komu np. Pekao SA udostepna dane posiadaczy
    > kart (tez nazywaja rzeczy po imieniu). Rezultat ponizej:
    > SIA - SSB S.p.A. z siedzibą w Mediolanie, Włochy
    > Policja, Prokuratura

    Podyktowane to jest (?):
    1. Powiązaniami kapitałowymi żubra z UniCredit
    2. Wyczuleniem Włochów na pranie brudnych pieniędzy i wszelkiej lewizny z
    nimi związanej (pozdrawiam wszystkich, którzy mieli tzw. kontrole krzyżowe
    włoskiego jak i polskiego US)

    > Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia S.A.
    > HESTIA KONTAKT Sp. z o.o.
    > Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce
    > Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A
    > Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska Sp. z o.o.
    > Travelex Global & Financial Services Ltd, United Kingdom,
    > Priority Pass Ltd. PO Box 120, Croydon CR9 4NU, United Kingdom

    Trochę dużo tego... i co dziwne np. taki Allianz raczej nie jest z nimi
    powiązany kapitałowo... :/

  • 22. Data: 2009-06-25 08:47:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "schliesky" news:h1uc4d$c4v$2@inews.gazeta.pl

    > Eee, Fiolet PDK SA przebija to wszystko :-P
    > Uff dobrze, że już dawno od nich uciekłem.

    Przebija w tym co robi - mam tutaj na myśli prowadzoną przez fiolet
    działalność (kredyty) czy też to, że twoje dane OF przekazuje do
    fioletowych?:)

  • 23. Data: 2009-06-25 08:48:05
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Wiktor <...@...pl> napisała:

    >Przeczytaj sobie do jakich podmiotów OF przekazuje Twoje dane.
    >Ja też chciałem tam lokatę założyć, ale po czymś takim podziękowałem
    Nie wiem czy wiesz, ale nie musisz zawsze na wszystko wyrażać zgody.
    W przypadku OF nie zaznaczyłem jednego z okienek (nie pamiętam już w tym
    momencie jak była określona zgoda, ale chodziło o tą pozwalającą na
    przekazywanie danych "najszerszemu gronu" podmiotów) i też bez problemu
    założyłem lokatę.

    W wielu przypadkach jest tak, że musisz wyrazić jedynie "niezbędną" zgodę,
    a reszta jest "bonusem" dla osób, które zaznaczają z rozpędu, lub myślą,
    że muszą zaznaczyć.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 24. Data: 2009-06-25 08:48:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ls" news:ff2483fc-535f-4a55-8b59-43c4c3efacb9@q37g2000vb
    i.googlegroups.com

    > E tam, zaden szpas - wole jednodniowe getiny i eurobanki ;)

    Kiedy przelewałem tam kesz Getin nie oferował jeszcze jednodniowej lokaty :)
    Teraz na niej (na nich) pracują pozostałe pieniądze :)

  • 25. Data: 2009-06-25 09:39:23
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):

    > Noble (OF) dało 7% na wspólnej. IMHO b. miło z ich strony :)
    > Pozdrawiam.
    > PS. Teraz mam radochę, że wpakowałem tam więcej grosza ;)
    Super, ale jak zakładałem ostatnie to liczyłem że nie maks będzie 6,7 może
    6,8 - a tak to chyba powpadam w wyższe progi :-) i rentownosc netto wyniesie
    5,48 zamiast 5,68

    Kazdy kij ma dwa konce

    Pozdrawiam
    Michał M

    ps. niemniej to mile z ich strony

  • 26. Data: 2009-06-25 09:41:18
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    MrMrooz <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Super, ale jak zakładałem ostatnie to liczyłem że nie maks będzie 6,7 może
    Mialo byc ze maks bedzie, ^^^^^^^^^^^

    Pozdrawiam
    Michał

  • 27. Data: 2009-06-25 10:48:43
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Cze, 19:13, schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Teraz to chyba sam szukasz dziury w całym :-P

    Dokladnie! :) Ta dziura to: "I tak zawsze ktos jeszcze polozy lape na
    naszych danych, wiec nie warto nakrecac sobie paranoi."

    > Tak czy siak, żadnej Panoramie Finansów, czy Fiolet PDK SA (WTF?) swoich
    > danych przekazywać nie zamierzam... póki mogę swoje procenty dostać
    > gdzieś indziej :-)

    I bardzo slusznie. Masz wybor -- korzystaj. Ja nie mam. :)

  • 28. Data: 2009-06-25 10:57:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MrMrooz " news:h1vgkb$gkc$1@inews.gazeta.pl

    > Super, ale jak zakładałem ostatnie to liczyłem że nie maks będzie 6,7 może
    > 6,8 - a tak to chyba powpadam w wyższe progi :-) i rentownosc netto
> [...]

    Rozumiem, że zakładałeś lokaty w ten sposób aby uniknąć belki. Ja w
    przypadku wspólnej się w to nie bawiłem - był nadmiar gotówki no to sru do
    OF ;)
    Teraz się zastanawiam czy by ich jeszcze nie uszczęśliwić moimi pieniędzmi i
    założyć sobie np. antybelkową lokatkę na 6 miesięcy.

  • 29. Data: 2009-06-25 10:57:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    l.googlegroups.com

    > I bardzo slusznie. Masz wybor -- korzystaj. Ja nie mam. :)

    bradley.st - WHY?

  • 30. Data: 2009-06-25 12:00:24
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Teraz się zastanawiam czy by ich jeszcze nie uszczęśliwić moimi pieniędzmi i
    > założyć sobie np. antybelkową lokatkę na 6 miesięcy.
    Uniknąc belki się nie dało, zawsze jakaś była. Pozostawała kwestia wyboru
    namniejszej, a tym samym największego oprocentowania netto. Dlatego miałem
    sporo lokat na mniejsze kwoty. Teraz przy lokatach optymalnych tego problemu
    nie ma i mogę założyć jedną zamiast kilku.

    Pozdrawiam
    Michał M