  • 1. Data: 2009-06-07 15:29:38
    Temat: 7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile?
    Od: "Sunnab" <bannus@****NIE-SPAM-wytnij to***op.pl>

    Siema!

    Które biura maklerskie dają obecnie najniższe prowizje? Mi udało się znaleźć
    w DnB NORD (dawne BISE) jakąs promocję na kontrakty za 6 zł za sztukę (w
    obydwie strony) - z tego co się dowiadywałem telefonicznie to można z góry
    zadeklarować, że się obróci 100-ma kontraktami w miesiąc i przynzają od razu
    6 zł za kontrakt + do tego jakiś program Atech z pięcioma ofertami - brzmi
    nieźle, ale czy ktoś korzystał z ich usług i mógłby się wypowiedzieć coś na
    ich temat? Jak dziala ten rachunek. Czy mają jakieś ciekawe analizy. Czy się
    nie wiesza nic. Czy wszystko chodzi sprawnie?
    W sumie mi z wyliczeń wyszło, że na 100 futach jestem do przodu jakieś 2500
    złotówek do przodu.

    Zastanawiam się nad przeniesieniem rachunku do nich, bo za akcje pobierają
    prowizję 0,30% więc też jest całkiem cacy.

    http://www.bmdnbnord.pl/article.asp?art=1332

    Podeślijcie ewentualnie namiary na inne biura z dobrymi prowizjami.

    Pozdro!

  • 2. Data: 2009-06-07 15:43:30
    Temat: Re: 7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    Zobacz ile miesiecznie kosztuje ATECH

    pzdr
    IWSP

  • 3. Data: 2009-06-07 17:21:35
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Sunnab" <bannus@****NIE-SPAM-wytnij to***op.pl> napisał w
    wiadomości news:h0gmd8$2sl$1@news.onet.pl...
> [...]
    | nie wiesza nic. Czy wszystko chodzi sprawnie?
    | W sumie mi z wyliczeń wyszło, że na 100 futach jestem do przodu jakieś

    Oferta ciekawa ale z liczeniem to coś kiepsko u ciebie ;-)

  • 4. Data: 2009-06-07 19:14:28
    Od: "Sunnab" <bannus@****NIE-SPAM-wytnij to***op.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz ile miesiecznie kosztuje ATECH
    >
    > pzdr
    > IWSP

    "6 zł/szt oraz uzyskanie uprawnień do bezpłatnego dostępu do programu
    ATECH" - jakiś jest haczyk? Czegoś nie doczytałem.

    P.S. korekta: 250 - jedno zero za duzo wskoczylo