  • 11. Data: 2013-12-04 17:05:02
    Temat: Re: 70 zł za polecenie "Przejdź do Meritum"
    Od: Tek <t...@g...com>

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 14:01:46 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "Tek" 2...@g...co
    >
    > : a jak kto� ma dzieciaka nastoletniego - to mo�e te� mu otworzy�
    >
    > I wi�nie b�d� pe�nowymiarowe?

    nie, wtedy to jest takie trochę subkonto, jest oddzielny dostęp dla dziecka - i ono
    nie widzi konta rodzica, a jak rodzic sie zaloguje to widzi i swoje i dziecka
    + jest karta dla dziecka (niestety platna => złociaka)

  • 12. Data: 2013-12-04 19:23:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tek" f...@g...co

    > I wiśnie będą pełnowymiarowe?

    : nie,

    To fatalnie. :)

    : wtedy to jest takie trochę subkonto, jest oddzielny
    : dostęp dla dziecka - i ono nie widzi konta rodzica,
    : a jak rodzic sie zaloguje to widzi i swoje i dziecka
    : + jest karta dla dziecka (niestety platna => złociaka)

    Tak zwana bomba po prostu -- ale i co z tego, skoro bezowocna... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-12-04 21:26:21
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-12-04 13:22, Tek pisze:
    > faktycznie - ja konto zakladalem jeszcze na innych warunkach, ale widze ze zminili
    na lepsze :) karta tez jest za zero bezwarunkowo i wszystkie bankomaty w kraju
    darmowe
    > w sumie na prawde dobra oferta, malo banków już daje darmowe konto i kartę
    > a tu jeszcze mozna wrzucic oszczednosci na nienajgorszy procent (4% na startowej
    lokacie, 3% na oszczednosciowym)
    > i w zasadzie wszystko mozna miec w jednym banku - jak ktos nie lubi sie bawic w
    pamietanie loginów do kazdego osobno :)
    > a jak ktoś ma dzieciaka nastoletniego - to może też mu otworzyć w meritumBanku
    konto (od 13 lat) - ciekawy wynalazek, jeszze nie testowalem bo dzieci za male, ale
    moze to byc fajna sprawa.

    Ja bym się tak nie podniecał tym prostym kontem gdzie wszystko jest za
    0zł. Przy wprowadzeniu tego konta zmienili TOIP dla kart debetowych
    gdzie teraz jest:

    1) Pierwsze 2 wypłaty w dowolnym bankomacie w
    Polsce zaksięgowane w danym miesiącu
    każdorazowo 0 zł
    2) Kolejne wypłaty w dowolnym bankomacie w Polsce
    zaksięgowane w danym miesiącu
    każdorazowo 0 zł

    Przy koncie zarabiającym nie było takiego podziału. Kwestią czasu jest
    jak zaczną kosić za trzecią i kolejne wypłaty z bankomatu. Każdy bank na
    początku wabi klientów a potem się zaczyna...

    Całe szczęście mam zarabiające i nie mam zamiaru go zamieniać na proste
    (tym bardziej, że taka zamiana kosztuje chyba 20zł ;). Wolę wydać te
    200zł kartą miesięcznie aby była darmowa i wyjmować kasę z bankomatu
    tyle razy ile mi się podoba.

  • 14. Data: 2013-12-04 23:13:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Klebespachtel" l7o35b$gvb$...@n...news.atman.pl

    > Przy koncie zarabiającym nie było takiego podziału. Kwestią czasu jest jak zaczną
    kosić za trzecią i kolejne wypłaty z bankomatu.
    > Każdy bank na początku wabi klientów a potem się zaczyna...

    Gdy bank chce pozbyć się klientów -- podnosi opłaty.
    To chyba oczywiste. Nie można klientowi powiedzieć:

    -- paszą won, sfałocz potajemna!

    ale można spokojnie podnieść opłaty...

    > Całe szczęście mam zarabiające i nie mam zamiaru go zamieniać na proste (tym
    bardziej, że taka zamiana kosztuje chyba 20zł ;).
    > Wolę wydać te

    Zamykasz zarabiające i otwierasz (z polecenia, za które kosisz
    to i owo) proste. Tak nie można?

    > 200zł kartą miesięcznie aby była darmowa i wyjmować kasę z bankomatu tyle razy ile
    mi się podoba.

    A mnie nie stać na portfel -- więc ograniczam aktywne plastyki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-12-05 09:54:55
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Klebespachtel" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Całe szczęście mam zarabiające i nie mam zamiaru go zamieniać na proste
    > (tym bardziej, że taka zamiana kosztuje chyba 20zł ;).

    W poprzedniej TOiP. W obecnej jest 0zł za zamianę.

    > Wolę wydać te 200zł kartą miesięcznie aby była darmowa i wyjmować kasę z
    > bankomatu tyle razy ile mi się podoba.

    Ja wolę taki zestaw parametrów:
    - wszystkie bankomaty za 0 (przynajmniej na razie bez ograniczenia ilości
    wypłat),
    - karta nie jest zbliżeniowa,
    - nie trzeba używać karty bankomatowej gdzie indziej i zliczać wydatków
    każdego miesiąca.
    P.G.