  • 21. Data: 2013-03-31 21:14:09
    Temat: Re: 700 zł od BZWBK, pytanie o kartę z payback
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 15.03.2013 o 21:20 Krzysiek <s...@h...pl> pisze:

    > http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia.html

    Przymierzam się do wypełnienia wniosku, tj. zaczekam do 01.04, ale mam do
    Was pytanie związane z kartą debetową. Co wybrać: "Konto z kartą i
    naklejką MasterCard Omni" czy "Konto z kartą i naklejką MasterCard PAYBACK
    Omni"?

    Czy jeśli wybiorę kartę z PAYBACK, to tworzę konto na payback.pl,
    rejestruję tam kartę i już zbieram punkty? Sorrki za być może głupie
    pytanie, ale nie używałem jeszcze tego wynalazku. A może nie warto się w
    ten payback bawić?

    [sas]

  • 22. Data: 2013-04-01 11:01:07
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-03-31 21:14, sas pisze:

> [...]
    > rejestruję tam kartę i już zbieram punkty? Sorrki za być może głupie
    > pytanie, ale nie używałem jeszcze tego wynalazku. A może nie warto się w

    Sami założą Ci konto, dostaniesz dane na maila. Jest sens się w to bawić
    jeśli masz kilka źródeł w których zbierasz punkty (np. BP, Allegro,
    Real, Orange itp.). Jeśli masz zamiar zbierać tylko przez tą kartę to
    raczej nie warto. Sprawdź katalog nagród na payback.pl. Za każde wydane
    5zł kartę dostaniesz 1 pkt. Więc dużo zbierania przed Tobą ;).

  • 23. Data: 2013-04-01 11:17:41
    Od: dance central <d...@g...com>

    On 31 Mar, 21:14, sas <n...@e...com> wrote:

> [...]
    > rejestruję tam kartę i już zbieram punkty? Sorrki za być może głupie
    > pytanie, ale nie używałem jeszcze tego wynalazku. A może nie warto się w

    Witam

    Bawiłem się Payback dawno temu.Przy zbieraniu punktów tylko kartą -
    zupełnie nieopłacalne.
    Jeżeli korzystasz z różnych promocji i kupujesz u partnerów jakieś
    parę złotych można zgarnąć.

    Zamiast zabawy i zbierania punktów przez 2-3 lata na 100 zł łatwiej ją
    zgarnąć w programie poleceń w BZWBK.

    https://polecambank.bzwbk.pl/

    Spełniam wymagania dla polecającego.
    Jeżeli chcesz łatwo zyskać dodatkowe 100 zł premi pisz-
    dcentral2013(wiadomoco)gmail(wiadomoco)com

    dcentral2013(wiadomoco)gmail(wiadomoco)com

  • 24. Data: 2013-04-02 15:20:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Klebespachtel napisał(a) :

> [...]
    > raczej nie warto. Sprawdź katalog nagród na payback.pl. Za każde wydane
    > 5zł kartę dostaniesz 1 pkt. Więc dużo zbierania przed Tobą ;).

    A potem dostaniesz talon, gdzie za 100pkt jest 1 zł. Policz ile
    musisz wydać na ten 1 zł :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 25. Data: 2013-04-02 15:47:12
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A potem dostaniesz talon, gdzie za 100pkt jest 1 zł. Policz ile musisz wydać
    > na ten 1 zł :-)

    A po 2 albo 3 latach, przysla ci monit ze musisz cos kupic za pkt. (= doplacic)
    bo inaczej przepadną. Tym sposobem zmusili mnie dopłacić 47gr
    aby nabyc "ekskluzywny" nóż do masla/sera - LOL

  • 26. Data: 2013-04-02 16:58:37
    Temat: Re: 700 zł od BZWBK
    Od: pws <p...@g...com>

    Jeżeli ktoś jeszcze szuka Klienta Polecającego, to ja, a właściwie mój PESEL, jest do
    dyspozycji.
    Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).
    Zgłaszajcie się na maila: p...@o...pl
    Pozdrawiam!

  • 27. Data: 2013-04-02 17:00:29
    Od: p...@g...com

    Jeżeli ktoś szuka Klienta Polecającego, to ja, a właściwie mój PESEL, jest do
    dyspozycji.
    Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).

    Zgłaszajcie się na maila: pws(małpa)onet.pl
    Pozdrawiam!

  • 28. Data: 2013-04-02 21:58:31
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "pws" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    A czy zarejestrowałeś się w programie i dostałes potwierdzenie, że spelniasz
    warunki (link aktywacyjny), bo z tego co wiem sa z tym problemy?

    Przemek

  • 29. Data: 2013-04-04 12:28:43
    Od: p...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 21:58:31 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:

    > A czy zarejestrowałeś się w programie i dostałes potwierdzenie, że spelniasz
    >
    > warunki (link aktywacyjny), bo z tego co wiem sa z tym problemy?
    >

    > Przemek

    Tak, dzisiaj dostałem linka aktywacyjnego, od teraz mam w pełni aktywne konto!
    Polecam się! ;)

    pws (małpa) onet . pl

  • 30. Data: 2013-04-04 20:25:54
    Od: pws <p...@g...com>

    I jeszcze jedno, co do warunków, to oprócz oczywistych wymienionych w tabeli/cenniku
    (załącznik nr 1 do regulaminu), pamiętajcie o niby błahym, a jednak ważnym warunku
    Klienta Poleconego: pierwsze logowanie w systemie BZWBK24 musi nastąpić w dniu
    zawarcia umowy.

    W poprzednich edycjach programu tego nie było, teraz dodali dodatkowo, pewnie żeby
    szybko utracić potencjalnych uczestników...

    Niby nic, ale jak zapomnisz albo nie doczytasz, to obie stówki pewnie przepadną...