  • 1. Data: 2002-10-10 07:54:26
    Temat: 75,59% - rzeczywista roczna stopa
    Od: o...@p...onet.pl

    Przycisnelo mnie, musialem wziac kawalek sprzetu AGD na raty,
    mialem swiadomosc kosztow prowizji, oprocentowania itp.
    Jednak po otrzymaniu umowy wartosc rzeczywistej rocznej stopy
    mnie zabila... >75%.

    Kto da wiecej?

    Pozdrawiam,
    OnLee.

  • 2. Data: 2002-10-10 07:59:13
    Temat: Re: 75,59% - rzeczywista roczna stopa
    Od: j...@p...onet.pl

    > Kto da wiecej?

    Provident?

    Jacek

  • 3. Data: 2002-10-10 08:43:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Provident?

    Inteligo ze swoim prawie 130% ? :)

  • 4. Data: 2002-10-10 09:11:07
    Od: o...@p...onet.pl

    Inteligo -> GE Capital czyli dokładnie tak samo jak u mnie (tak samo na 3
    miesiące)
    Miejmy nadzieje, ze w Inteligo dostawca kredytu zmieni sie dosc szybko, i oby
    zmiana ta byla na lepsze :-)

    Pozdrawiam,
    OnLee

    PS. Inteligo 3mies, 2500PLN -> 132%