  • 1. Data: 2011-07-13 14:47:28
    Temat: A Czarneckiemu ciągle mało kasy.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1/

  • 2. Data: 2011-07-13 17:32:22
    Temat: Re: A Czarneckiemu ciągle mało kasy.
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:ivkb79$qs$1@node2.news.atman.pl...
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1/

    Lokata z dzienną kapitalizacją odsetek - oprocentowanie nominalne 5,63%w
    skali roku. Dla kwoty pojedynczej lokaty od 1 000 zł do 14 000 zł z uwagi na
    zaokrąglenie kwoty podatku od dochodów kapitałowych podatek ten wynosi 0zł,
    co oznacza że inna lokata, dla której podatek ten byłby równy 19% musiałaby
    mieć oprocentowanie 7% aby Klient uzyskał analogiczny zysk.

  • 3. Data: 2011-07-13 18:03:09
    Od: nn <...@...nn>

> [...]
    > wynosi 0zł, co oznacza że inna lokata, dla której podatek ten byłby
    > równy 19% musiałaby mieć oprocentowanie 7% aby Klient uzyskał

    Swoja droga to ciekawe, dlaczego ciagle Idea proponuje tak wysokie
    oprocentowanie? Nawet Meritum, ktory zwykle z nimi walczyl teraz spuscil
    o jakies pol procent z tonu.

  • 4. Data: 2011-07-13 18:41:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1/

    dla posiadajacych DG oferuje 5.71% czyli to samo co w placowkach Getina,
    tylko na 3-m.

  • 5. Data: 2011-07-13 20:31:16
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-13 20:41, Krzysztof pisze:

    > dla posiadajacych DG oferuje 5.71% czyli to samo co w placowkach Getina,
    > tylko na 3-m.

    ... a czy mi się dobrze wydaje, że DG-wcy sami wyliczają i płacą belkę
    raz na miesiąc i żadne antybelkowanie u nich nie działa?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2011-07-13 21:17:08
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > ... a czy mi się dobrze wydaje, że DG-wcy sami wyliczają i płacą belkę raz
    > na miesiąc i żadne antybelkowanie u nich nie działa?
    >

    > --
    >
    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

    nie płacą belki, rozliczają się miesiącznie, ale nie z tyt belki tylko od
    całosci działalnosci.

  • 7. Data: 2011-07-13 21:33:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Maruda" <m...@n...com> wrote in message

    > ... a czy mi się dobrze wydaje, że DG-wcy sami wyliczają i płacą belkę raz
    > na miesiąc i żadne antybelkowanie u nich nie działa?

    To ze masz DG nie ogranicza twoich praw jako osoby fizycznej, te lokaty
    masz jako osoba fizyczna a nie w ramach DG. To, ze bank podnosi
    oprocentowanie dla tych co maja DG, to jego kaprys i tyle. Obecnie nie
    trzeba miec nawet specjalnego konta gosp. do DG, wystarczy zwykle osobite.
    Generalnie jak wprowadzono 'belke' to zalozono, ze wszystkie rachunki sa
    opodatkowane (wlacznie z osobistymi) i zniknela koniecznosc posiadania
    specjalnych kont, bo z zalozenia wszystkie konta w PL sa opodatkowane. To,
    ze jest luka z antybelka, to nie oznacza, ze cos zmienia sie generalnie w
    temacie DG.

  • 8. Data: 2011-07-14 06:42:55
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych co maja DG, to jego kaprys i tyle. Obecnie nie trzeba miec nawet
    > specjalnego konta gosp. do DG, wystarczy zwykle osobite.

    Ale jesli sie juz ma tzw. "konto firmowe", zarejestrowane na firme (w nazwie)
    choc wlascicielem jest osobe fizyczna, to czy przychod z tyt. odsetek
    nie powinien zostac zaksiegowany i rozliczony w DG ?
    Takie konta dla "drobnicy" otwieral np. Multibank (aquarius czy jakos tak)
    w zestawie byly 2 - jedno firmowe drugie osobiste, i o ile pamietam
    z odsetki z tego "firmowego" nalezalo ksiegowac.

  • 9. Data: 2011-07-14 07:06:31
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Waldek pisze:

> [...]
    > choc wlascicielem jest osobe fizyczna, to czy przychod z tyt. odsetek
    > nie powinien zostac zaksiegowany i rozliczony w DG ?

    Tak, ale to nie belka. To po prostu pit. :-)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2011-07-14 07:23:49
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, ale to nie belka. To po prostu pit. :-)

    No tak... mialem dzis ciezka nocke :D