  • 11. Data: 2009-08-20 19:01:42
    Temat: Re: A Donek cały czas zadłuża....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Anatol wrote:

    > Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W tym roku jest do rolowania 150 mld PLN długu - w tym celu trzeba
    > zaciągać nowy dług przed terminem wykupu starego, a więc przez pewien czas
    > musi występować nadpłynność finansowana długiem. Dochodzi zgodne z ustawą
    > budżetową finansowanie deficytu budżetowego - obecnie 15 mld PLN.
    >

    > Anatol
    Nie ma sensu bronic złodziei. Wiadomo, że donek na lokaty nocne to wstawia.

  • 12. Data: 2009-08-20 19:07:39
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Jakże to Anatolu ?. Mam rozumieć że do wykupienia jest 150 mld jakiś
    > papierów typu obligacje skarbu państwa tudzież jakies inne?.
    > Jak zwykle zapytam skąd masz takie info ?.

    Przecież jakiś czas temu było o tym głośno i wielu wieszczyło bankructwo
    państwa z tego wpodu - nawet na tej grupie.

    http://gielda.wp.pl/POD,6,a,1,b,1,c,11,index.html?P[
    obr]=pa&P[numer]=10769014

    Cytowałem z pamięci. W tych 150 mld jest już wliczony pierwotnie planowany
    deficyt budżetowy oraz stare długi wobec OFE.

    Anatol

  • 13. Data: 2009-08-20 19:46:28
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > http://gielda.wp.pl/POD,6,a,1,b,1,c,11,index.html?P[
    obr]=pa&P[numer]=10769014

    "Do tych 115 mld zł musimy jeszcze dodać zaplanowane na ten rok 40 mld zł
    nowego długu. W ten sposób sfinansujemy 18,2 mld zł deficytu budżetowego i
    22 mld zł transferów do OFE. Trzeba bowiem pamiętać, że część składek
    emerytalnych, która trafia do OFE, nie jest ujęta w wydatkach budżetu
    państwa, ale w tzw. rozchodach, czyli pod kreską. NIE JEST UJMOWANA W
    DEFICYCIE BUDŻETOWYM. To jest główna, choć nie jedyna różnica liczenia
    deficytu w ujęciu polskim i unijnym" - dodała."

    Ciekawe. Ostatnia info na jaką natrafiłem odnośnie ZUS-u to to:
    http://tiny.pl/hh8bh

    Czyli przekazano niespełna 2 mld, a potrzebnych jest 22 .....
    Gdyby dodać do deficytu środki do OFE to pewnie by wyszło z 60 mld
    deficytu.....

    P.S. Jak kiedyś Gwiazdowski powiedział że ZUS to bankrut (jak jeszcze był
    prezesem ZUS) to od razu wyleciał ze stołka prezesa ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-08-20 19:48:59
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Czyli przekazano niespełna 2 mld, a potrzebnych jest 22 .....

    Nie pardon pomyłka:

    W tym tygodniu ZUS przekazał OFE 1,4 mld zł w gotówce
    http://tiny.pl/38vh
    "[...] Natomiast od początku roku ZUS przelał do OFE 10 mld 670 mln 584 tys.
    zł w
    gotówce. (PAP) [...]"

    Czyli przekazano niespełna 11 mld, a potrzebnych jest 22 .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2009-08-20 19:57:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > tys. zł w
    > gotówce. (PAP) [...]"
    >
    > Czyli przekazano niespełna 11 mld, a potrzebnych jest 22 .....

    O...., a tu najświeższa wiadomość:

    W tym tygodniu ZUS przekazał OFE 402,2 mln zł
    http://tiny.pl/hh8b9

    "[...] W sierpniu ZUS przekazał do OFE 462,3 mln zł.
    Natomiast od początku roku ZUS przelał do OFE 12.984,9 mln zł. (PAP)
    [...]".

    No to jeszcze zostało 9.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-08-20 20:08:23
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

> [...]
    > nowego długu. W ten sposób sfinansujemy 18,2 mld zł deficytu budżetowego i

    To są zaleglości ZUS wobec OFE z poprzednich lat, które zostaną teraz
    oficjalnie dopisane do długów Donka.

> [...]
    >
    > Czyli przekazano niespełna 2 mld, a potrzebnych jest 22 .....
    > Gdyby dodać do deficytu środki do OFE to pewnie by wyszło z 60 mld

    Środki do OFE placi ZUS z otrzymanych składek, a jeżeli nie zaplaci to
    powstają zaległości niebudżetowe które ktoś będzie musiła spłacić w
    przyszłości tak jak teraz Donek.

    Anatol

  • 17. Data: 2009-08-20 20:08:57
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

> [...]
    >
    > "[...] W sierpniu ZUS przekazał do OFE 462,3 mln zł.
    > Natomiast od początku roku ZUS przelał do OFE 12.984,9 mln zł. (PAP)

    Bieżące składki do OFE są stałym % od bieżących składek ZUS ubezpieczonych.
    Nie wiadomo ile zostanie wpłaconych składek do ZUS w następnych msiącach a
    więc nie wiadomo ile będzie się należało OFE - to można jedynie szacować i w
    tej chwili to nie jest jeszcze zobowiązaniem ZUS.

    Anatol

  • 18. Data: 2009-08-21 17:35:20
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pewnie jak zwykle ze sfer zbliżonych :)
    > BTW:
    > Dzisiaj najbardziej mnie "wzruszył" ten artykuł:
    > http://www.pb.pl/a/2009/08/20/Policja_i_sluzby_chca_
    prawa_do_sledzenia_internautow
    > Co wyborcy PO napiszą jako jedyne i słuszne uzasadnienie?

    Jak to Marfi, to Donek nie jest już twoim ideowym guru ?. Czyżbyś na naszych
    oczach z dnia na dzień zmienił poglądy ?.

    "Salon" porzucił PO?
    http://prawica.net/node/18184

    " [...] I oto Pani ta z trudem znosi programy w TVN, także "Szkło
    kontaktowe". Cóż takiego się stało? TVN przestała wychwalać pod niebiosa
    jej ukochanego "Donka"! Z dnia na dzień Donald Tusk i PO przeistoczyła się z
    jedynej nadziej obrony Polski przed brunatnym "kaczyzmem" w demagogiczną i
    populistyczną partię, której rząd właściwie nic nie robi, nie ma żadnych
    inicjatyw i zajmuje się jedynie pijarem. W sumie TVN ogłosiła smutną prawdę
    o rządzie Tuska. Pytanie raczej brzmi: dlaczego nagle ten fakt zaczęto
    zauważać, gdy aż do tego momentu był to najwspanialszy w historii Polski
    rząd "miłości"?
    Odpowiedź jest prosta: powstał tandem Paweł Piskorski - Andrzej Olechowski.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2009-08-21 17:55:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    prawa_do_sledzenia_internautow

    > Jak to Marfi, to Donek nie jest już twoim ideowym guru ?. Czyżbyś na
    > naszych oczach z dnia na dzień zmienił poglądy ?.

    A kiedy był ??? Cenię go tak samo jak kaczki, szpaki, mieloną wołowinę i
    polityków.

    --
    marfi

    4353 (20090820) __________

  • 20. Data: 2009-08-22 18:15:49
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Dług Skarbu Państwa w VI 2009 roku wzrósł o 0,9 proc.
    > http://tiny.pl/hh88z
    >
    > P.S.  PKB bynajmniej nie wzrosło o 6% ....

    Niedużo tego długu. Co to jest ze 16 tysięcy na każdego Polaka. Niedługo napiszą
    że przeciętne wynagrodzenie wynosi 6 tysięcy. Na dodatek żadnego kryzysu w
    Polsce nie ma. Nie ma się czym przejmować.