  • 11. Data: 2003-12-03 10:07:34
    Temat: Re: A czy można zrezygnować z karty?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqkb8s$t2m$...@o...futuro.pl,
    BM <m...@R...math.put.poznan.pl>:
    > W tabeli opłat i prowizji na ich WWW (http://www.vwbankdirect.pl)
    > stoi:
    >
    > wydanie lub wznowienie karty dodatkowej
    > 60,- PLN
    > 90,- PLN
    > 120,- PLN
    >

    > (60 pln za VE). Co z tego, że wydadzą mi kartę za free w promocji,
    > skoro za rok skasują 60 zł za wznowienie.
    >
    > A tego chciałbym uniknąć.

    Karta dodatkowa to karta nie dla posiadacza tylko dla wspolposiadacza lub
    pelnomocnika.

    Zawsze warto zacytowac/podac link do oryginalnej informacji - wtedy latwiej
    wyjasnic ew. nieporozumienie.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-12-03 10:43:20
    Temat: Re: [vwbank] Ile kosztuje karta VEElectron dla konta e-direct?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pytanko jak w temacie. Bo raz czytam ze jest wydawana za darmo i nic nie
    > kosztuje jej "utrzymanie" a w tabeli oplat pisze ze kosztuje 60zl. Jak to
    > jest?

    Z tego co pamiętam, to 60 PLN biorą za 2 kartę do tego samego konta. Podaj
    link, gdzie to wyczytałeś.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-12-03 13:11:17
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    > Przeczytaj dokładnie. To jest opłata za wydanie lub wznowienie karty
    > dodatkowej.

    Faktycznie ;-)) Bardzo przepraszam za spowodowanie takiego "watku" ;-))

    Mialbym jeszcze tylko pytanie - kotno w VW dla studenta, nadaje sie? Chodzi
    mi o ogolne zminimalizowanie jakichkolwiek oplat. Krotkie odpowiedzi bym
    prosil (bo wiem ze tego typu pytania powtarzaja sie tu setki razy ;-))

    pzdr,
    michal

  • 14. Data: 2003-12-03 13:29:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > mi o ogolne zminimalizowanie jakichkolwiek oplat. Krotkie odpowiedzi bym
    > prosil (bo wiem ze tego typu pytania powtarzaja sie tu setki razy ;-))

    Jak najbardziej. Jedyny "koszt" to wypłaty z bankomatów poniżej 400 PLN,
    które kosztują 1,5 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-12-03 13:31:58
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqkohr$2dc$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Jak najbardziej. Jedyny "koszt" to wypłaty z bankomatów poniżej 400
    > PLN, które kosztują 1,5 PLN.

    ...i ew. wplaty gotowkowe, jesli ktos potrzebuje.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-12-03 13:47:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ...i ew. wplaty gotowkowe, jesli ktos potrzebuje.

    Może kolega z DC ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-12-03 14:06:38
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    > ...i ew. wplaty gotowkowe, jesli ktos potrzebuje.

    dzieki za odpowiedz.. a te wplaty gotowkowe to... o co chodzi? ;) ze tak
    bezposrednio sie zapytam ;-))

    pzdr,
    michal

  • 18. Data: 2003-12-03 14:25:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > dzieki za odpowiedz.. a te wplaty gotowkowe to... o co chodzi? ;) ze tak
    > bezposrednio sie zapytam ;-))

    Jeżeli potrzebujesz wpłacić gotówke na konto, to w przypadku VW możliwe jest
    to tylko w Warszawie, gdzie jest kasa VW. Dodatkowe kasy mają byc
    uruchomione ponoć przy zakładach VW w Poznaniu (?) i w Polkowicach, ale nie
    wiem, czy to będzie ogólnodostępne. Jeżeli zaś dostajesz wszelką "kasę"
    przelewami (stypendium, rodzice) , to problem sam znika.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-12-03 14:38:43
    Od: "michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > wiem, czy to będzie ogólnodostępne. Jeżeli zaś dostajesz wszelką "kasę"
    > przelewami (stypendium, rodzice) , to problem sam znika.

    acha ;-) Dziekuje bardzo za wyjasnienia ;-) Jeszcze tylko drobne pytanko co
    do obslugi konta na www. Jest do przyjecia? Mozna je jakos porownac np do
    Inteligo? Bardziej intuicyjne, mniej?

    pzdr,
    michal

  • 20. Data: 2003-12-03 14:45:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > acha ;-) Dziekuje bardzo za wyjasnienia ;-) Jeszcze tylko drobne pytanko
> [...]

    Zależy od Twojej intuicji ;-))) Generalnie wadą VW jest ot , że pieniądze,
    które pojawiają na koncie nie są od razu dostepne w bankomacie -
    akrualizacaj salda na karcie jest 2Xdziennie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn