  • 1. Data: 2011-09-15 07:16:02
    Temat: A gdzie zaginął kolega Delfino ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    A gdzie zaginął kolega Delfino .... ?. Czy jego krzywe wyższego rzędu
    jeszcze działają ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-15 11:24:03
    Temat: Re: A gdzie zagin?? kolega Delfino ....
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > A gdzie zaginął kolega Delfino .... ?. Czy jego krzywe wyższego rzędu
    > jeszcze działają ?.

    Ja jestem. Szczęśliwie sprzedałem na samym szczycie, a w shortach siedzę w
    oparciu o najprostsze metody tj. średnie kroczące...

  • 3. Data: 2011-09-15 18:48:43
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja jestem. Szczęśliwie sprzedałem na samym szczycie, a w shortach siedzę w
    > oparciu o najprostsze metody tj. średnie kroczące...

    Średnie kroczące ?. To na tym idzie jakos zarobić ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-09-15 19:55:46
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Średnie kroczące ?. To na tym idzie jakos zarobić ?.

    W długiej perspektywie tak. W krótkiej nie bardzo.

  • 5. Data: 2011-09-16 07:08:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > W długiej perspektywie tak. W krótkiej nie bardzo.

    Kombinacja dwóch czy więcej (jesli można zapytać) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-09-16 21:47:59
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Kombinacja dwóch czy więcej (jesli można zapytać) ?.

    Nie ma to większego znaczenia. Ostatnie spadki wygenerowały sygnały
    sprzedaży niezależnie od metody, a wzięło się to z prostego faktu wybicia
    dołem z konsolidacji - poprzednie zwałki np. sprzed roku nie dawały tak
    silnych sygnałów, bo działy się generalnie w trendzie wzrostowym.

    Nie mam jakiejś ustalonej metody, podpieram się intuicją, według mnie
    osobiście analiza techniczna nie działam a wszelkie narzędzia traktować
    należy jako pewne filtry pozwalające jedynie na chłodno oceniać docierające
    informacje.

    Obecnie wygląda na to, że trend wzrostowy się skończył, a to już jest niezła
    podstawa, aby wyrzucić akcje ;)