  • 11. Data: 2009-06-16 19:53:45
    Temat: Re: A ja myslalem...
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 16-06-2009 o 21:46:41 totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przypadek graniczny jest taki, że jedna osoba poszła na wybory.

    ntg
    jesli z jednej strony wszyscy, to z drugiej zadna. tez przemysl ;)

  • 12. Data: 2009-06-16 20:03:46
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dlatego glosowalem w wyborach, zebym pozniej mogl narzekac. Ci co nie chodza
    do wyborow tego prawa nie maja.

    D.

  • 13. Data: 2009-06-16 20:13:03
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    ...> Ci co nie chodza do wyborow tego prawa nie maja.

    A niby dlaczego, Dieter?
    Ja nie byłem na tych wyborach i mam prawo narzekać, jak najbardziej.
    A jak głosowałeś na członka PO to masz prawo narzekać na PO, na pozostałych,
    czy też na wszystkich?
    I z czego to wynika?

  • 14. Data: 2009-06-16 20:15:01
    Od: " " <o...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jakoś dam radę. Boję się tylko żebym nie umarł ze śmiechu.

    Złociutki Donald T. niczym "Słoneczko Peru" wyprawia ludowi igrzyska na całego.
    jak w starożytnym Rzymie.
    Lud sie bawi, inni są rozszarpywani przez lwy a cesarz publicznie prezentuje
    swe wdzięki.

    Ty Totus - bawisz.

  • 15. Data: 2009-06-16 20:32:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > całego. jak w starożytnym Rzymie.
    > Lud sie bawi, inni są rozszarpywani przez lwy a cesarz publicznie

    Nie potrzebna jest taka atencja, ja jestem z małej. Miło mi, że do czegoś
    się przydaję. Lubie być potrzebny.

  • 16. Data: 2009-06-16 20:34:59
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przypominam słynną maksymę W.Churchila: "demokracja jest najgorszym z
    systemów
    > ale póki co nikt nie wymyślił nic lepszego".

    .. bardzo słynną i bardzo głupią maksymę

    Ja nie lubię demokracji ... bo suma ludzkiej głupoty buduje socjalizm.

    pozdr.
    sys29

  • 17. Data: 2009-06-16 20:35:04
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    msz wrote:

    > ntg
    > jesli z jednej strony wszyscy, to z drugiej zadna. tez przemysl ;)

    Piszę o stronie praktycznej. Jakie są intencje nie chodzenia na wybory to
    nie jest ważne dla wyniku.

  • 18. Data: 2009-06-16 21:30:52
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    sys29 <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Ja nie lubię demokracji ... bo suma ludzkiej głupoty buduje socjalizm.
    Np. obrażał byś panującego władcę pisząc na forum, że to np. TW Bolek.

    Nie obrażaj wszystkich tych, którzy popierają i doceniają demokrację.
    Jak chcesz dalej bujać w obłokach i popierać program UPR to masz do tego
    prawo, ale o rzekomej ludzkiej głupocie wypowiadaj się bardziej ostrożnie.

  • 19. Data: 2009-06-16 21:57:56
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > prawo, ale o rzekomej ludzkiej głupocie wypowiadaj się bardziej ostrożnie.

    Dla mnie ( liberała ) nie jest istotne KTO rządzi, ale JAK rządzi.
    Na pierwszym miejscu stawiam "wolność ekonomiczną" , a "wolność polityczną"
    uważam za mniej istotną. Myślę, że akurat właśnie w demokracji szanse
    na prawdziwą wolność ekonomiczną obywateli są znikome, bo ludzie są
    w większości socjalistami.
    Jeśli chodzi o zalety demokracji, to są one raczej pozorne ( mówisz, co
    chcesz - robisz, co Ci każą ). Aby nie tracić czasu na dyskusję, odsyłam
    Cię do książki "Demokracja - opium dla ludu?" - Erik von Kuehnelt-Leddihn.
    Tam autor przepięknie ośmieszył te przywołane przez Ciebie "zalety".
    Ludzka głupota nie jest "rzekoma", a IMHO nieskończona. Ja np. zgadzam
    się ze "wskaźnikiem Łysiaka" - 85% populacji to przygłupy.

    pozdr.
    sys29

  • 20. Data: 2009-06-16 22:21:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mozna bylo niestety oddac glos tylko na jednego kandydata. Teraz ponarzekam
    sobie na PIS, PO i cala reszte bandy. Buraki nie chodza do wyborow. Mogles
    isc i oddac chociaz glos niewazny, a tak jedynie wpasowales sie w
    proletariat.

    D.