  • 1. Data: 2009-04-20 14:46:02
    Temat: Kto nie zdążył uciec
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    ten sprzeda jutro na luce
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-20 15:17:23
    Temat: A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?

    I wcale nie ma zamiaru jutro sprzedawac (zwlaszcza tanio)??

    Pozdrowko

    Loser

    PS "wpisalem sobie juz "odpowiedz"
    :-)

  • 3. Data: 2009-04-20 15:33:11
    Temat: Re: A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Loser" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ciao
    >
    > A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
    >
    > I wcale nie ma zamiaru jutro sprzedawac (zwlaszcza tanio)??
    >
    > Pozdrowko

    To bardzo dobrze że inwestujesz długoterminowo, bo ja od Ciebie odkupię
    dopiero za parę tygodni.
    :-P

  • 4. Data: 2009-04-20 15:46:27
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Zarobiłeś coś ostatnio na tych całkiem niezłych ruchach?
    P.S. Od Losera mógłbys się wiele nauczyć, cały czas polecam dokształcanie, to
    pomaga często...

  • 5. Data: 2009-04-20 15:51:30
    Temat: Re: Kto nie zdążył uciec
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > ten sprzeda jutro na luce
    > :-)
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Strzelaj, może trafisz...
    george

  • 6. Data: 2009-04-20 16:19:25
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 16:46, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > :-)
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Boszzze, nic mnie tak nie wqr#%$ia tutaj jak twoje gadki.
    Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
    korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
    makulaturze, spadkach i innych bzdurach. Kiedyś trafisz, ale poważania
    u grających tutaj nie masz żadnego.

    I trochę pokory do rynku, panie "bo ja od Ciebie odkupię dopiero za
    parę tygodni". Nie masz bladego pojęcia gdzie będzie rynek za miesiąc.
    Ja mam pozycje S, kolega Loser ma akcje (czyli L), kto ma racje
    historia pokaże, szanuj 'przeciwnika' trolu.

  • 7. Data: 2009-04-20 16:38:04
    Od: "jarec" <u...@h...pl>

    http://asset.soup.io/asset/0288/6423_cb65.jpeg

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4019
    (20090418) __________

  • 8. Data: 2009-04-20 17:09:46
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:251e97ed-2e0e-4205-946d-Boszzze, nic mnie tak nie wqr#%$ia tutaj jak
    twoje gadki.
    Trzy tygodnie temu dałeś pokaz amatorki, wyprzedając się przy byle
    korekcie. Od tamtej pory co dwa dni piszesz o lukach, panice,
    -----------

    Nie wchodziłem na rynek w 2008, sprzedałem prawie całe euro dokładnie w dniu
    najwyższego kursu, kupiłem papiery tuż po zmianie trendu na początku marca,
    mój porfel poszedł w górę szybciej od w20. I na początku kwietnia raz się
    pomyliłem i zarobiłem mniej (a nie straciłem).

    Jedna błędna przy kilku trafnych decyzjach. Nie mam powodów do narzekania.
    Niewykorzystanie w całości jednej z wielu okazji jest nieskończenie lepsze,
    niż stracenie.
    :-)

  • 9. Data: 2009-04-20 17:11:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    żytkownik "stu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zarobiłeś coś ostatnio na tych całkiem niezłych ruchach?

    Zarobiłem, chociaż mniej niż każdy mądry powie patrząc na wykres PO FAKCIE.

    > P.S. Od Losera mógłbys się wiele nauczyć, cały czas polecam dokształcanie,
    > pomaga często...

    Giełdy się uczę już 15 lat

  • 10. Data: 2009-04-20 17:53:44
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Ja jestem raczej indywidualista

    I moje podejscie nie dla kazdego moze byc wlasciwe

    Choc "uczyc nalezy sie chocby od dialba"

    :-)

    Zycze sukcesow

    (a i wiecej skromnosci)

    Pozdrowko

    Loser

    PS Szczegolne Pozdrowienia dla Starej Gwardii :-)

    +