  • 21. Data: 2009-04-21 15:14:43
    Temat: Re: A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Loser pisze:
    > Ciao
    >
    > Nie wiem do czyjej wypowiedzi sie odnosisz

    Sądze że jednak do tej osoby, do której podczepiona była odpowiedź ->
    Jan Werbiński (znów trafnie wytypował lokalny dołek odpowiedni na
    sprzedaż posiadanych akcji)

    ;)

  • 22. Data: 2009-04-21 15:20:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Sądze że jednak do tej osoby, do której podczepiona była odpowiedź -> Jan
    > Werbiński (znów trafnie wytypował lokalny dołek odpowiedni na sprzedaż
    > posiadanych akcji)

    Ale który dołek i jaki horyzont inwestycyjny masz na myśli? Bo moim zdaniem
    mamy średnioterminowy i być może długoterminowy trend spadkowy, co mi nie
    przeszkadza zainwestować małe conieco w obronę wsparcia krótkiego trendu
    wzrostowego.
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2009-04-21 16:37:14
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]

    > zdaniem mamy średnioterminowy i być może długoterminowy trend spadkowy,
    > co mi nie przeszkadza zainwestować małe conieco w obronę wsparcia

    Tak [OT] - czasem prościej przyznać się do błędów i zweryfikować swoje
    poglądy niż na upartego wszędzie dowodzić, że ma się rację.

    Jak dla mnie od lutego mamy hossankę, bo jak inaczej nazwać skoki
    spółeczek o > 100%, a czy jest to korekta trendu spadkowego czy początek
    konsolidacji w jakiejś szerzej strefie to wisimito - będzie czerwono,
    usdpln wyskoczy z kanału w którym siedzi od połowy lutego, to się ewakuuję.

  • 24. Data: 2009-04-21 17:32:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Tak [OT] - czasem prościej przyznać się do błędów i zweryfikować swoje
    > poglądy niż na upartego wszędzie dowodzić, że ma się rację.

    Mówisz, że powinienem się tutaj przyznać do błędów? Aha...
    Do wszystkich???

> [...]
    > konsolidacji w jakiejś szerzej strefie to wisimito - będzie czerwono,
    > usdpln wyskoczy z kanału w którym siedzi od połowy lutego, to się

    No faktycznie było nieźle, tylko że większość tych, co mieli jaja żeby nie
    uciekać na korektach, to ci sami, co mieli jaja na zakup i inwestycje
    długoterminowe w 2008. Wystarczy zerknąć na debiuty usenetowe p.b.w np
    Vircka i paru innych. Odrabiają straty, a nie zarabiają.

  • 25. Data: 2009-04-22 08:19:28
    Temat: Re: Kto nie zdążył uciec
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    Dalej widze karmicie TROLLA.....Janka Werbinskiego....

  • 26. Data: 2009-04-22 08:37:20
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Nadal uwazasz , ze na fiksie w poniedzialek trzeba bylo wyrzucac??

    I to jeszcze byc szczesliwym, ze nie na "luce" (gdzie ta Lucca????) we
    wtorek??

    Pozdrowko

    Loser

  • 27. Data: 2009-04-22 08:41:56
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Loser" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ciao
    >
    > Nadal uwazasz , ze na fiksie w poniedzialek trzeba bylo wyrzucac??
    >
    > I to jeszcze byc szczesliwym, ze nie na "luce" (gdzie ta Lucca????) we
    > wtorek??

    Być może wsparcie się obroni, ale na jak długo? Tydzień, dwa? A co potem?

  • 28. Data: 2009-04-22 08:42:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...wiesnet> napisał w wiadomości
    > Dalej widze karmicie TROLLA.....Janka Werbinskiego....

    Opowiedz jakie to jest uczucie wejść w giełdę we wrześniu 2008.

  • 29. Data: 2009-04-22 09:47:49
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Kolego ty mówisz że 15 lat na rynku jesteś, a takie bzdety wypisujesz cały czas?

  • 30. Data: 2009-04-22 11:05:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gsmlr8$6l7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Loser" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Być może wsparcie się obroni, ale na jak długo? Tydzień, dwa? A co potem?

    Oprócz Hygieniki kup na wszelki wypadek Torfarm albo PGF :)

    --
    marfi