  • 11. Data: 2011-03-04 14:39:47
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Zwolnienie tylko za wydanie. Za rok musisz zapłacić 390 za przedłużenie,
    > chyba że 35 tys wydasz przez rok nie licząc przelewów blucash.

    W Multi (niezależnie od koloru VISY) jest zwolnienie za średnią
    10 transakcji / miesięcznie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2011-03-04 15:23:49
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Mar, 15:17, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2011-03-04, luc <b...@g...net> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie da si . Oferta dla Ciebie jest tylko dla nowych produkt w. Czyli np.
    > jak masz kredyt odnawialny, to nowej oferty ju nie dostaniesz, bo mo na
    > taki mie tylko jeden w koncie.
    >
    > Mo esz sobie drug kart za o y , bo tu jest ograniczenie "jedna karta
    > jednego typu". Ja sobie wymieniam VISA AQ na inn w a nie. Za rok
    > znowu spr buj . :) A kart wykorzystam do zabawy z bluecash. :)

    Zgadza się, na odnawialny oferty nie dostałem, bo juz taki produkt
    mam. Mogę wziąć np. KK AQ MC, ale nie chce mi się mnożyć bytów, więc
    dlatego myślałem o podwyższeniu limitu obecnej karty...

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2011-03-04 15:24:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, luc <b...@g...net> wrote:

    [...]

    > Zgadza się, na odnawialny oferty nie dostałem, bo juz taki produkt
    > mam. Mogę wziąć np. KK AQ MC, ale nie chce mi się mnożyć bytów, więc
    > dlatego myślałem o podwyższeniu limitu obecnej karty...

    No to zamknij starą. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2011-03-04 15:28:19
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Mar, 16:24, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2011-03-04, luc <b...@g...net> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No to zamknij star . :)

    Nie opłaca mi się, bo nowy limit większy od obecnego o 5k - akurat
    jeden przelew na max z blue. ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 15. Data: 2011-03-04 16:09:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 14:49:36 +0100, neoniusz napisał(a):

    > "Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty kredytowej.
    > Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze: BCSxxxxxxxx karta
    > kredytowa zostanie wydana."
    > I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)

    Dobre. Muszę przetestować z Multi zamiast się bawić w kuriera kolejnych
    papierów do m.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-03-04 17:56:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Dobre. Muszę przetestować z Multi zamiast się bawić w kuriera kolejnych
    > papierów do m.

    Przy czym jednak zarobki się podaje wypełniając formularz internetowy,
    więc pewnie tak bez końca zwiększać limitu za obroty to się nie da. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2011-03-04 18:13:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Przy czym jednak zarobki się podaje wypełniając formularz internetowy,
    > więc pewnie tak bez końca zwiększać limitu za obroty to się nie da. :)

    No tak, ale podajesz po prostu kwote, bez zadnych danych pracodawcy,
    profilu zatrudnienia, formy pracy itp., wiec nie jest to zaden problem ;)

  • 18. Data: 2011-03-04 18:58:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:

    > No tak, ale podajesz po prostu kwote, bez zadnych danych pracodawcy,
    > profilu zatrudnienia, formy pracy itp., wiec nie jest to zaden problem ;)

    Nie jest to żaden problem dopóki kartę spłacasz w terminie. Jak dojdzie
    do windykacji, to to wyciągną. Za wyłudzenie kredytu jest kilka lat...

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2011-03-04 19:12:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > No tak, ale podajesz po prostu kwote, bez zadnych danych pracodawcy,
    > profilu zatrudnienia, formy pracy itp., wiec nie jest to zaden problem ;)

    Nieprawdą jest jakoby. W Multi jest:

    - forma zatrudnienia
    - przybliżone zarobki
    - branża
    - data rozpoczęcia

    Jedyny minus jaki widzę, to uwzględnianie jedynie jednego tytułu. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2011-03-04 19:19:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > - branża
    > - data rozpoczęcia
    >
    > Jedyny minus jaki widzę, to uwzględnianie jedynie jednego tytułu. :)

    Przepraszam, nie doczytalem, ze ta galaz dotyczy Multi. W m podawalem
    tylko laczny dochod.