  • 31. Data: 2011-03-05 09:03:26
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > 2. Nie wiem jak z innymi produktami ale u mnie np. kredyt gotówkowy
    > zatrzymał się na 100 tys.

    Bez problemu da sie przekroczyć 100k i dla ofert na KK i dla ofert na kredyt
    gotówkowy. Jest chyba jakieś lokalne wypłaszczenie w algorytmie dla tej
    kwoty. Inna rzecz, że pomimo wyższe kwoty się w ofertach pojawiają, chyba w
    praktyce umowy powyżej 100k podpisać JEDNORAZOWO się nie da (ewentualnie
    może trzeba by dokumentować dochód).

  • 32. Data: 2011-03-05 23:17:33
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 04/03/2011 23:13, Borys Pogoreło wrote:

    > Ja się zastanawiam czy tego perpetum mobile nie dałoby się przyspieszyć
    > błyskawicznymi przelewami m<-> multi. W ten sposób w ciągu dnia można by
    > wygenerować obrót liczony w milionach.

    w niektorych bankach (np: Millennium) pieniadz musi przenocowac na koncie.

    --
    T.F.

  • 33. Data: 2011-03-06 08:07:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dzis pojawila
    >sie nowa oferta, z limitem 50k na odnawialny (i KK) i 100000 na gotowkowy.
    >No to jazda, zlozylem wniosek na maksymalny limit. Po 6 min SMS, zebym
    >zatwierdzil umowe smsem, bo jest gotowa. Wlasnie podpisalem i mam
    >komunikat:
    >"Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty kredytowej.
    >Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze: BCSxxxxxxxx karta
    .kredytowa zostanie wydana."

    Też wypełniłem, ale żadnego SMS-a nie dostałem. " Wniosek został złożony
    ......". Limit kk tylko 16400, ale kasa całkowicie od nich wyprowadzona
    jakiś czas temu. Pytali w BIK-u to wiedzą, że teraz mam podobny limit na kk.

  • 34. Data: 2011-03-06 08:17:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-06 09:07, mx pisze:
> [...]
    > ......". Limit kk tylko 16400, ale kasa całkowicie od nich wyprowadzona
    > jakiś czas temu. Pytali w BIK-u to wiedzą, że teraz mam podobny limit na

    Bo to wyglada tak:
    - skladasz wniosek
    kolejne statusy to:
    - "Wniosek o kartę kredytową został złożony"
    - "Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
    aktualnie procesowane"
    - "Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową" (w dni robocze to sie
    zmieni szybko, ale w weekend bedzie trzeba czekac)
    i tu nastepuje decyzja:
    albo
    - "Zakończenie procesowania wniosku - odrzucenie"
    albo
    przysylaja ci smsa oraz maila, zeby podpisac umowe w serwisie
    transakcyjnym. W serwisie transakcyjnym masz wtedy linka, klikasz,
    widzisz cala umowe, akceptujesz ja smsem i zalatwione. Oczywiscie umowe
    smsem mozna zaakceptowac przez internet tylko jesli sie na OUP.

  • 35. Data: 2011-03-06 08:28:24
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Bo to wyglada tak:
[...]

    Dzięki, wystartowałem w weekend, po Twoim poście. Ale tym SMS-em to trochę
    mnie w błąd wprowadziłeś, że to tak łatwo i przyjemnie. Jak zażądają
    zaświadczenia to i tak zrezygnuję.

  • 36. Data: 2011-03-06 08:52:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-06 09:28, mx pisze:
    > Dzięki, wystartowałem w weekend, po Twoim poście. Ale tym SMS-em to
    > trochę mnie w błąd wprowadziłeś, że to tak łatwo i przyjemnie. Jak
    > zażądają zaświadczenia to i tak zrezygnuję.

    Jak wprowadzilem Cie w blad? ;) A masz OUP? Jesli sie nie ma, to pewnie
    kurier przyjezdza z umowa, albo trzeba sie wybrac do centrum finansowego.
    U mnie bylo tak, ze po prostu kliknalem na wniosek, wybralem ich
    propozycje limitu i wyslalem. Po 6 minutach dostalem smsa, zeby sie
    zalogowac i potwierdzic umowe. To sie zalogowalem, przeczytalem umowe,
    przepisalem haslo z smsa i voila ;)

  • 37. Data: 2011-03-06 09:16:47
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >limitu i wyslalem. Po 6 minutach dostalem smsa, zeby sie zalogowac i
    >potwierdzic umowe. To sie zalogowalem, przeczytalem umowe, przepisalem

    Dobra, dobra, bez urazy. OUP nie mam (UOP, ABW, CBŚ i CBA też nie), ale
    kuriera się nie boję. Konto mam od lat, ale takie zapasowe. Zwroty podatku
    zbiera. Chodziło mi tylko o ich szybką decyzję TAK - NIE, na resztę mogę
    poczekać.

  • 38. Data: 2011-03-06 09:44:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-06, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

> [...]
    > propozycje limitu i wyslalem. Po 6 minutach dostalem smsa, zeby sie
    > zalogowac i potwierdzic umowe. To sie zalogowalem, przeczytalem umowe,

    U mnie wniosek przetrzymali. Wysłałem ok. północy, odpowiedź była
    ok. 11 rano.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2011-03-06 11:47:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > U mnie wniosek przetrzymali. Wysłałem ok. północy, odpowiedź była
    > ok. 11 rano.

    Pewnie to jest tak jak tu:

    http://www.mbank.pl/lp/kredyt-przez-internet/

    tzn. ze w miare on-line to jest od 7-21, a zlozone pozniej odrabiaja jak
    wroca do pracy.

  • 40. Data: 2011-03-06 16:40:39
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >......". Limit kk tylko 16400, ale kasa całkowicie od nich wyprowadzona
    >jakiś czas temu. Pytali w BIK-u to wiedzą, że teraz mam podobny limit na

    Dodam tylko, żeby nie było, że jestem jakiś bankowy cienias. ;)
    kk - 16400, ale kredyt gotówkowy - 50000 a odnawialny - 16000. Cóż, z
    kredytu nie skorzystam.