  • 41. Data: 2011-03-07 07:38:52
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:

    > - "Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
    > aktualnie procesowane"

    "Procesować *się*" to możesz z sąsiadem o miedzę. Tu chciałeś
    zapewne napisać "procedować" (= "postępować zgodnie z określoną
    procedurą", jak mówi /słownik/ zapewne bliski Tobie i wielu innym
    internautom).

    > - "Zakończenie procesowania wniosku - odrzucenie"

    Jak powyżej.

    witrak()

  • 42. Data: 2011-03-07 07:52:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-07 08:38, witrak() pisze:

> [...]
    > zapewne napisać "procedować" (= "postępować zgodnie z określoną
    > procedurą", jak mówi /słownik/ zapewne bliski Tobie i wielu innym

    Jestes uposledzony czy masz jakis problem z rana? To nie sa moje slowa,
    tylko tekst skopiowany prosto z systemu transakcyjnego.

  • 43. Data: 2011-03-07 08:02:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:

    > Jestes uposledzony czy masz jakis problem z rana? To nie sa moje
    > slowa, tylko tekst skopiowany prosto z systemu transakcyjnego.

    [Ja Ciebie (jeszcze) nie zamierzam obrazić.]
    Człowiek w miarę na poziomie nie powinien przyczyniać się do
    rozpowszechniania *rażących* błędów językowych.
    A tu akurat wyszło z Ciebie (co najmniej) skrajne lenistwo -
    ostatecznie nawet, jeśli nie chciałeś zmieniać tekstu, mogłeś sam
    zrobić to, co ja.

    witrak()

  • 44. Data: 2011-03-07 08:02:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-06 10:16, mx pisze:
    > Dobra, dobra, bez urazy. OUP nie mam (UOP, ABW, CBŚ i CBA też nie), ale
    > kuriera się nie boję. Konto mam od lat, ale takie zapasowe. Zwroty
    > podatku zbiera. Chodziło mi tylko o ich szybką decyzję TAK - NIE, na
    > resztę mogę poczekać.

    I co, ruszylo sie cos z twoim wnioskiem?
    U mnie pojawily sie 3 nowe statusy:

    "Zakończenie procesu
    07-03-2011, 07:56
    Zakończenie procesowania wniosku - wydanie karty kredytowej

    Wydanie karty
    07-03-2011, 07:56
    Wydanie wnioskowanej karty

    Modyfikacja danych Klienta
    07-03-2011, 07:56
    Modyfikacja danych Klienta w bazie danych mBanku"

    a wczesniej byly:

    "Akceptacja warunków kredytu.
    04-03-2011, 14:38
    Akceptacja warunków kredytu. Wniosek o produkt kredytowy zostanie wznowiony"

    "Oczekiwanie na dokumenty
    04-03-2011, 14:20
    Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku

    Wstępna decyzja kredytowa
    04-03-2011, 14:14
    Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową

    Sprawdzenie wniosków w toku
    04-03-2011, 14:14
    Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
    aktualnie procesowane

    Wniosek został złożony
    04-03-2011, 14:14
    Wniosek o kartę kredytową został złożony"

  • 45. Data: 2011-03-07 08:19:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-07 09:02, witrak() pisze:
    > ostatecznie nawet, jeśli nie chciałeś zmieniać tekstu, mogłeś sam
    > zrobić to, co ja.

    Czyli co?
    Tekst byl w cudzyslowie, to byl cytat. Nie mam zadnego powody, zeby
    grzebac w tym tekscie. Nawet jak ktos bedzie pozniej szukal w google, to
    znajdzie dokladnie status, a nie jakies wypociny.
    Podejrzewam, ze ze slownikami spedzilem w zyciu wiecej czasu niz ty,
    wiec nie musisz mnie obrazac i ironizowac. Akurat teraz wybrales sobie
    zly cel.

    A jak juz masz ambicje nawracania jezykowego, to zapraszam na PMS. Tam
    jeden gosc uparl sie, ze "tylni" i "tylny" to sa formy zamienne.

    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /a65ea5182e6f5785

    Tylko najpierw naucz ludzi odrozniac "bynajmniej" od "przynajmniej" i
    "sztafeta" od "sztacheta". Mission Impossible.

  • 46. Data: 2011-03-07 09:04:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:

    > Czyli co?

    Napisać uwagę, komentując błąd językowy. Ale Ci się nie chciało...

> [...]
    > Podejrzewam, ze ze slownikami spedzilem w zyciu wiecej czasu niz
    > ty, wiec nie musisz mnie obrazac i ironizowac. Akurat teraz

    Właśnie - jak napisałem - nie chciałem Cię jeszcze obrażać. A
    jeśli rzeczywiście miałeś więcej ode mnie do czynienia ze
    słownikami, to pewnie w księgarni pracujesz ;-)

    witrak()

  • 47. Data: 2011-03-07 10:30:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-04 14:49, neoniusz pisze:
    > I to szybko dziala. W grudniu widzialem jakas smieszna "Oferte dla

    Dla zartow wypelnilem jeszcze jeden wniosek - podwyzszenie limitu Visy
    Classic. Myslalem, ze nie przejdzie w obliczu wydania VP, ktora moim
    zdaniem nadwyreza moja zdolnosc kredytowa. I nastapilo zdziwienie, bo
    podwyzszyli i to na maksymalny limit (z 10k na 20k).

    "Zakończenie procesu
    07-03-2011, 11:22
    Zakończenie procesowania wniosku - podwyższenie limitu karty kredytowej

    Wydanie karty
    07-03-2011, 11:22
    Wydanie wnioskowanej karty

    Modyfikacja danych Klienta
    07-03-2011, 11:22
    Modyfikacja danych Klienta w bazie danych mBanku

    Oczekiwanie na dokumenty
    07-03-2011, 11:22
    Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku

    Wstępna decyzja kredytowa
    07-03-2011, 11:16
    Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową

    Weryfikacja danych osobowych
    07-03-2011, 09:48
    Oczekiwanie na zweryfikowanie danych osobowych przez pracownika mBanku

[...]

    Aha, specjalnie dla witrak() - jak oni moga uzywac takiego
    beznadziejnego zwrotu jak "procesowanie", zamiast "procedowanie". HANBA!

    Ciekawi mnie ta lekka reka w przyznawaniu limitow KK w obliczu ostatnich
    rekomendacji.

    http://biznes.onet.pl/kurczy-sie-rynek-kredytow,1854
    3,4202910,1,prasa-detal

  • 48. Data: 2011-03-07 12:24:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:
> [...]
    > Aha, specjalnie dla witrak() - jak oni moga uzywac takiego
    > beznadziejnego zwrotu jak "procesowanie", zamiast "procedowanie".

    Dziękuję neoniuszu :-)
    Może ktoś z pbb przeczyta i się nauczy - bo dla mBankowców to
    raczej poza zasięgiem...

    witrak()

  • 49. Data: 2011-03-07 12:27:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-07 13:24, witrak() pisze:

    > Dziękuję neoniuszu :-)
    > Może ktoś z pbb przeczyta i się nauczy

    Mam wrazenie, ze tutaj i tak jest obecna inteligentniejsza czesc
    spoleczenstwa (poza malymi wyjatkami), wiec nie trzeba im wszystkiego
    podawac na tacy ;)

  • 50. Data: 2011-03-07 12:34:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:

    > Mam wrazenie, ze tutaj i tak jest obecna inteligentniejsza czesc
    > spoleczenstwa (poza malymi wyjatkami), wiec nie trzeba im
    > wszystkiego podawac na tacy ;)

    Jesteś optymistą :)
    Przeczytaj sobie jednego jk ("wbk oferta dla ciebie") jak
    "polemizuje" z MarkiemZ...

    witrak()