  • 1. Data: 2009-08-10 09:16:25
    Temat: Jaka platforma tradingowa?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Mam nadzieję, że dobra grupa... przynajmniej najbardziej zbliżona
    tematyką...

    Chciałbym się dowiedzieć, jakie platformy forex polecacie dla
    początkującego? Niskie spready i - najlepiej - brak opłat dodatkowych.

    Mysłałem o XTB - w końcu to polska firma, ale znalazłem wiele
    negatywnych opinii o nich. Co możecie polecić?

  • 2. Data: 2009-08-10 09:23:00
    Temat: Re: Jaka platforma tradingowa?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    www.oanda.com
    www.cmsfx.com

    D.

  • 3. Data: 2009-08-10 10:12:19
    Od: Wojtek <w...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 11:16:25 +0200, XYZ napisał(a):

> [...]
    >
    > Mysłałem o XTB - w końcu to polska firma, ale znalazłem wiele
    > negatywnych opinii o nich. Co możecie polecić?

    http://www.mbtrading.com/
    Broker ECN (nie jest drugą stroną transakcji, nie musi grać przeciwko Tobie
    żeby zarabiać) - szybka egzekucja zleceń, konto od $400.

  • 4. Data: 2009-08-10 10:38:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wyplacales juz od nich kase?

    D.

  • 5. Data: 2009-08-10 10:50:55
    Temat: A kontrakty CFD na akcje ?
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ktora platforma ma najnizsze prowizje i oferte tak bogata jak saxobank ?

  • 6. Data: 2009-08-10 11:01:11
    Od: Wojtek <w...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 12:38:29 +0200, Dieter napisał(a):

    > Wyplacales juz od nich kase?
    >
    > D.

    Tak. Mam u nich konto od ponad roku - wypłacałem 4 razy bez problemu.

  • 7. Data: 2009-08-10 11:12:03
    Temat: Re: A kontrakty CFD na akcje ?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie wiem. Dla mnie najwazniejsza jest wiarygodnosc brokera. Co Ci z tego, ze
    zarobisz 10 mln usd i bedziesz miec 0.5 pip spreadu skoro broker nie wyplaci
    Ci pozniej tej kasy.

    D.

  • 8. Data: 2009-08-10 21:21:28
    Od: "Reinchold" <b...@w...pl>

    www.cityindex.eu

  • 9. Data: 2009-08-11 07:17:09
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze
    > zarobisz 10 mln usd i bedziesz miec 0.5 pip spreadu skoro broker nie

    satysfakcje :)

    pzdr
    DArs

  • 10. Data: 2009-08-11 09:36:28