  • 1. Data: 2008-06-16 17:21:48
    Temat: A w SKOKu jest już 9%
    Od: C...@g...com

    9% na 9 miesięcy w lokacie promocyjnej:
    http://www.skok-kopernik.pl/oszczednosci/lokaty.html

  • 2. Data: 2008-06-16 18:29:52
    Temat: Re: A w SKOKu jest już 9%
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik <C...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5c5ffca7-e705-4300-a7ad-bd1b6686273a@x35g2000hs
    b.googlegroups.com...
    > 9% na 9 miesięcy w lokacie promocyjnej:
    > http://www.skok-kopernik.pl/oszczednosci/lokaty.html

    tja, w UK jeszcze pół roku temu 5.25% było wszystko, co się dało wyciągnąć z
    rachunku oszczędnościowego (lokat tu prawie nie ma).
    Tydzień temu zauważyłem już ofertę 10%:
    http://www.halifax.co.uk/savings/regularsaver.asp

    Szykują się ciekawe czasy...

    k.

  • 3. Data: 2008-06-16 23:14:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> wrote in message

> [...]
    >

    > tja, w UK jeszcze pół roku temu 5.25% było wszystko, co się dało wyciągnąć
    > z rachunku oszczędnościowego (lokat tu prawie nie ma).

    Skoro sila PLN jest taka wielka, to cos tu nie pasuje. po co banki sciagaja
    depozyty w PLN na 8 %, a depozyty w walucie sa duzo nizej oprocentowane.
    Skoro brakuje bankom funduszy, to niech zaoferuja depozyty w USD na 4% albo
    w EUR na powiedzmy 5%. Cos mi sie zdaje ze w dluzszej perspektywie banki
    przewiduja znaczny spadek wartosci PLN stad takie korzystne oprocentowanie.

  • 4. Data: 2008-06-17 08:48:12
    Od: michaça <t...@p...pl>

    C...@g...com napisał(a):
    > 9% na 9 miesięcy w lokacie promocyjnej:
    > http://www.skok-kopernik.pl/oszczednosci/lokaty.html
    a jak tam wplacic?
    jak zinterpretowac "kapitalizacja roczna"? czy przez pozostale 3msce kasa z
    odsetek bedzie u nich lezec zablokowana na 0% bo nie kapuje?

  • 5. Data: 2008-06-18 10:57:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba raczej aprecjację?
    Po co gromadzić coś, co ma "spaść"?
    JaC

    -----

    > Cos mi sie zdaje ze w dluzszej perspektywie banki przewiduja znaczny spadek
    wartosci PLN stad takie korzystne
    procentowanie.

  • 6. Data: 2008-06-18 22:51:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g3apk4$sij$1@news.wp.pl...
    > Chyba raczej aprecjację?
    > Po co gromadzić coś, co ma "spaść"?
    > JaC

    raczej nie. Bank dziala na swoja korzysc, zawsze i wylacznie. Jezeli mialaby
    byc dalsza aprecjacja to banki powinny chetnie brac walute np na 4%,
    sprzedac na rynku, pozyczyc PLN i potem odkupic walute po nizszym kursie,
    czyli zarobic podwojnie(nizszy procent na depozycie, dodatkowy zysk z roznic
    kursowych).
    W sytuacji odwrotnej biora PLN nawet na 8%, pozyczaja powiedzmy na 11% (moze
    nawet nie bo daja kredyt walutowy wyplacany w PLN), czyli nawet moga lekko
    do tego doplacac. Natomiast jezeli PLN sie oslabi np 20% a udzielili kredyt
    w CHF to sa sporo do przodu, bo kredytobiorca w CHF zaplaci np. 4%+20%
    (roznica kursowa) co daje 24%-8%(dla depozytariusza) i maja na czysto 16%.