  • 1. Data: 2003-11-23 22:14:17
    Temat: A w Śląskim?
    Od: Jasiu <w...@p...pl>

    Ja to niestety jestem chyba wogóle zmuszony na gniota co myślicie?
    --
    Pozdrowienia
    Jasiu

  • 2. Data: 2003-11-23 22:21:37
    Temat: Re: A w Śląskim?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jasiu napisał:

    > Ja to niestety jestem chyba wogóle zmuszony na gniota co myślicie?

    Sproboj jeszcze raz napisac, tym razem po polsku.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-11-23 22:22:32
    Od: Jasiu <w...@p...pl>

    Był spokojny 2003-11-23 23:21, i w tym momencie* Bartol Partol* napisał :

    > Sproboj jeszcze raz napisac, tym razem po polsku.
    >
    > Bartol

    Sorry nie podpiołem się pod posta tylko wyrzuciłem nowego przepraszam
    chodzi o obsługe konta z Banku Śląskiego bo prócz IE nic tego nie
    obsługuje Mozilla Opera nic ;(

    --
    Pozdrowienia
    Jasiu

  • 4. Data: 2003-11-24 11:50:07
    Od: ".::Mariusz::." <USUŃ_TOmart74@I_TO_TEZtlen.pl>

    > Sorry nie podpiołem się pod posta tylko wyrzuciłem nowego przepraszam
    > chodzi o obsługe konta z Banku Śląskiego bo prócz IE nic tego nie
    > obsługuje Mozilla Opera nic ;(

    To raczej wina przegladarki. Ja tez musze sie przesiadac na IE kiedy chce
    sprawdzic swoj stan posiadania jednostek uczestictwa w FI. I kilka innych
    serwerow ktore wymagaja logowania tez zyczy sobie IE.

    Pozdrav Mariusz

  • 5. Data: 2003-11-24 13:05:03
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    .::Mariusz::. <USUŃ_TOmart74@i_to_teztlen.pl> wrote:

    > To raczej wina przegladarki. Ja tez musze sie przesiadac na IE kiedy chce
    > sprawdzic swoj stan posiadania jednostek uczestictwa w FI. I kilka innych
    > serwerow ktore wymagaja logowania tez zyczy sobie IE.

    to wina programistów, którzy nie przewidzieli, że jest inna Java
    oprócz tej microsofta...
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie czynimy rozróżnien między intencją, a samym przestepstwem -

  • 6. Data: 2003-11-24 13:08:50
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    .::Mariusz::. dnia 2003-11-24 12:50 napisał(a) co następuje:

    > To raczej wina przegladarki. Ja tez musze sie przesiadac na IE kiedy chce
    > sprawdzic swoj stan posiadania jednostek uczestictwa w FI. I kilka innych
    > serwerow ktore wymagaja logowania tez zyczy sobie IE.

    Tak, to wina przeglądarki Internet Explorer, a raczej jej producenta,
    który nie implementuje w pełni standardów/zmienia standardy/implementuje
    swoje rozszerzenia. I wina "programistów", którzy stosują te
    niestandardowe rozszerzenia i właściwości przeglądarki IE. Przez co
    wszyscy nieużywający systemów MS mają kłopoty.

    Marek

  • 7. Data: 2003-11-24 13:56:08
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    | niestandardowe rozszerzenia i właściwości przeglądarki IE. Przez co
    | wszyscy nieużywający systemów MS mają kłopoty.

    Balcerowicz musi odejść !!!

  • 8. Data: 2003-11-24 18:09:33
    Od: Łagoda <lagoda.NO*SPAM@kki.net.pl>

> [...]
    > niestandardowe rozszerzenia i właściwości przeglądarki IE. Przez co
    > wszyscy nieużywający systemów MS mają kłopoty.

    To że coś nie działa pod Mozillą, to wina Internet Explorera...
    jaaasne... Co za logika!
    _______________________________________MAT________

  • 9. Data: 2003-11-24 20:00:15
    Temat: Re: A w Śląskim? [OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik Łagoda napisał:
    > To że coś nie działa pod Mozillą, to wina Internet Explorera...
    > jaaasne... Co za logika!

    Cóż, może dla laika (wybacz - nie wiem, jaki jest Twój poziom wiedzy na
    ten temat) może to wydawać się nielogiczne, ale taka jest prawda :(

    Gdyby Microsoft robił swoje oprogramowanie zgodnie ze standardem (czyli
    specyfikacją Javy udostępnioną przez twórcę, czyli SUNa), to teraz nie
    byłoby takich problemów, gdyż każdy serwis pisany pod Internet Explorera
    działałby pod każdą standardową implementacją Javy.

    Napisałem powyżej, że "to wina przeglądarki Internet Explorer" w
    nawiązaniu do poprzedniego postu Tomasza (który stwierdził, że to wina
    przeglądarki, w domyśle "winiąc" Mozillę+SUN Java). Ale rzeczywistość
    jest trochę inna. Ale głównie należy winić tutaj "średniej" jakości
    programistów, którzy uważają, że wszyscy używają Internet Explorera albo
    mogą go używać... Na szczęście takich jest coraz mniej :)

    Przepraszam za OT.

    Marek

  • 10. Data: 2003-11-24 20:00:39
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2003 19:09:33 +0100,
    osoba podpisana: Łagoda <lagoda.NO*SPAM@kki.net.pl>
    napisała:
    [...]
    > To że coś nie działa pod Mozillą, to wina Internet Explorera...
    > jaaasne... Co za logika!

    Jeśli _coś_jest_niezgodne_ze_standardami_ to wina MS
    KJ

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...