  • 1. Data: 2009-10-01 19:36:28
    Temat: Nowy za Pawła w Bankierze
    Od: " mpjap" <j...@W...gazeta.pl>

    W dużym skrócie chodziło o pomyłkę w komentarzu:

    Źródło: Krzysztof Chodorowski - Compentia
    Futures: Niedźwiedzie w odwrocie

    opisującą zamknięcie kontraktów na poziomie 2265pkt

    oto jaki komentarz zamieszczono tłumacząc pomyłkę:

    "Re: Futures: Niedźwiedzie w odwrocie
    Autor: trej [95.40.229.*], 2009-10-01 20:53
    Witam,

    przepraszamy Czytelników za błąd w danych, który nastąpił z powodów
    technicznych leżących po stronie portalu. Autor komentarza nie ponosi za niego
    odpowiedzialności. W przyszłości podobny błąd nie powinien się już powtórzyć.

    Redakcja Bankier.pl "

    czyli ani nie gra na futach, ani nie ma notowań - pełen profesjonalizm...

    wracaj Paweł!!!!

  • 2. Data: 2009-10-01 22:27:28
    Temat: A wie ktos co sie dzieje z Krótkim??
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciao

    A wie ktos co sie dzieje z Markiem Pryzmontem (Krótkim)??

    Kiedys stanowili "duet" komentatorow w Bankierze

    ???

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2009-10-02 05:24:55
    Temat: Re: A wie ktos co sie dzieje z Krótkim??
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > A wie ktos co sie dzieje z Markiem Pryzmontem (Krótkim)??
    >
    > Kiedys stanowili "duet" komentatorow w Bankierze

    A nie w Parkiecie?

    Arch

  • 4. Data: 2009-10-02 05:33:01
    Od: " japmp" <j...@W...gazeta.pl>

    i w parkiecie i bankierze, ale z Kamilem nie Pawłem ;-)
    pozdrawiam