  • 1. Data: 2009-09-07 17:14:45
    Temat: A wiec jednak nowe szczyty
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To sie moze skonczyc dopiero na ok 2500 i w pazdzierniku lub nawet
    listopadzie, astrologia znowu zawodzi a raczej nie zawodzi bo slusznie
    przewiduje zwrot na walutach i gieldach ALE ponownie bedzie poslizg - byc moze
    nawet 2-3 miesiace.

    Pisze to bez zlosliwosci, po prostu sie dziwie bo timing jak do tej pory byl
    rewelacyjny, ale w tym roku na wszystkim jest po 2-3 i wiecej miesiecy
    "opoznienia" - moze nastapilo tu jakies przesuniecie ktore warto wziac pod uwage ?

    Oczywiscie temat skierowany do Dietera oraz W.Suchomskiego bo innych ludzi od
    planet tu nie ma.

    Musze jednak przyznac ze wykres DJIA ktory zostal opracowany na bazie ktoregos
    z amerykanskich astrologow moze solidnie zadzialac:

    http://www.astrobiznes.pl/prognozy/Dow-2017.gif

    jak widac wskazywal on na nowe szczyty i wypadalyby tak w
    pazdzierniku-listopadzie - i dopiero zwala. prawdopodobnie tak wlasnie bedzie.

    pozniej juz prognoza pokrywa sie z ta Dietera (nowa hossa od 2013)

    ciekaw jestem jak ten gosc prognozuje zloto i dolara ?

  • 2. Data: 2009-09-07 18:26:33
    Temat: Re: A wiec jednak nowe szczyty
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    [...]
> [...]
    >
    > pozniej juz prognoza pokrywa sie z ta Dietera (nowa hossa od 2013)
    >
    > ciekaw jestem jak ten gosc prognozuje zloto i dolara ?

    znaczy się w listopadzie mam wziąść Shorty?
    pozdr
    IWSP

  • 3. Data: 2009-09-07 18:36:23
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > )
    > znaczy się w listopadzie mam wziąść Shorty?

    Tak, zgodnie z giełdową analizą semantyczną w listoPADZIE powinno spaść ;-))

  • 4. Data: 2009-09-07 20:01:41
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    ab <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > rewelacyjny, ale w tym roku na wszystkim jest po 2-3 i wiecej miesiecy
    > "opoznienia" - moze nastapilo tu jakies przesuniecie ktore warto wziac pod

    Znalazłeś chyba dowód na istnienie nieznanej planety :). I musi się do nas
    zbliżać, stąd to opóźnienie giełdy.

    kc

  • 5. Data: 2009-09-07 20:09:16
    Od: "Kasandra's smile" <r...@g...com>

    Czy szanowny kolega nie znalazł czasem w okolicy Słońca szybko zbliżającej sie
    planety X ???

    Podobno jak Nibiru przejdzie obok naszej planety powstanie 2km tsunami ...

  • 6. Data: 2009-09-07 20:59:16
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 7 Wrz, 19:14, " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    >
    > pozniej juz prognoza pokrywa sie z ta Dietera (nowa hossa od 2013)
    >
    > ciekaw jestem jak ten gosc prognozuje zloto i dolara ?

    chłopcze trójkątny

    jesteś podręcznikowym przykładem dawcy kapitału, dlaczego ?

    co jakiś czas emocjonalnie odkrywasz zarówno u siebie, na swoich
    trójkątnych obrazkach, coraz to inne formacje, raz w dół, raz w górę,
    bez zastanowienia zmieniasz swoje wnioski, założenia i przemyslenia
    zapominając o tezie najważniejszej, póki trend nie zmieni się nie
    walcz z nim...

    (albo walcz wtedy stać mnie będzie na "łyszki" za 5 kPLn butelka
    buhahaha)

    teraz odkryłeś nowe astrologiczne brednio-prawidło wykraczajace w
    lata, w których bedę hahah starcem

    opamiętaj się i nie bzdurz ab-ecadło co z pieca spadło

    skąd wy się bierzecie ?

    zupełnie nie rozumiem

  • 7. Data: 2009-09-07 21:09:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > listopadzie, astrologia znowu zawodzi a raczej nie zawodzi bo slusznie
    ...dobre.... Próbowałes sił w TVN 24?

    --
    marfi

  • 8. Data: 2009-09-07 21:11:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Kasandra's smile" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4c17.00000086.4aa5686c@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > planety X ???
    >
    > Podobno jak Nibiru przejdzie obok naszej planety powstanie 2km tsunami ...

    Nibiru to betka - dopiero Quastro nam da "popalić"

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-09-07 21:17:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > byl
    > uwag
    >
    > Znalazłeś chyba dowód na istnienie nieznanej planety :). I musi się do nas
    > zbliżać, stąd to opóźnienie giełdy.

    Może to jest ten meteoryt o ktorym mówił Rostowski dziś, że może spaść na
    Warszawę ;-)?

  • 10. Data: 2009-09-07 22:49:49
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    tak sie sklada charlie beta czy tam zeta ze jestem bardzo konsekwentny i
    zdania absolutnie nie zmieniam. na wielka fale wzrostowa liczylem i jest, tak
    samo trafnie bedzie dalej.

    astro to nei moja dzialka wiec tym bardziej spaliles, polemizuje jedynie z
    prognozami innych.

    najwiekszy smiech to bedzie jak pogadamy tutaj powiedzmy za 2 lata o dolarze
    bo z tego co czytalem to dla ciebei dolara juz nie bedzie albo bedzie na dnie.

    PS. tylko nie podniecaj sie jak dolar niedlugo bedzie bil nowe dolki, jest to
    w scenariuszu.