  • 1. Data: 2011-01-30 16:01:58
    Temat: AFl- podstawy - pytanie.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    A tak odbiegając od głównego wątku to jak w AFL-u zapisać:

    "Close większe niż maksimum z ostatniego miesiąca."

    Rozumiem, że zapis w stylu:

    Close > Ref( H, -20 );

    oznacza (chyba) close więsze od baru oddalonego od close o 20 ticków.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-01-30 19:15:56
    Temat: Re: AFl- podstawy - pytanie.
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Może tak:
    MaxOstMiesiaca=TimeFrameGetPrice("H",1*inMonthly,-1)
    ;

  • 3. Data: 2011-01-31 07:25:13
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Może tak:
    > MaxOstMiesiaca=TimeFrameGetPrice("H",1*inMonthly,-1)
    ;

    A jakby zamienić z "maksimum ostatniego miesiąca" na "maksimum z ostatnich
    100 ticków" to jakby to wyglądało ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-01-31 09:41:38
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Pomógłbym Ci więcej, ale to o co pytasz jest do rozgryzienia po 10 minutach
    korzystania z amibrokerowego helpa, powinieneś trochę przysiąść przy nim.
    DJ

  • 5. Data: 2011-01-31 17:09:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pomógłbym Ci więcej, ale to o co pytasz jest do rozgryzienia po 10
    > minutach korzystania z amibrokerowego helpa, powinieneś trochę przysiąść
    > przy nim.

    Nie mam plików helpa w sowim AMI (5.30 RC) , więc po wciśniećiu Help Contest
    nic nie wyskakuje.
    Nie wiesz czasami czy idzie je gdzieś ściągnąć.. ? (przegooglowałem temat,
    trafiłem na coś takiego

    http://www.amibroker.com/bin/UsersGuide.pdf

    ale wydaje mi się że to nie to czgo szukam ).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-01-31 21:43:25
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 18:09:38 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > trafiłem na coś takiego
    >
    > http://www.amibroker.com/bin/UsersGuide.pdf
    >
    > ale wydaje mi się że to nie to czgo szukam ).

    Oj, Endriu Endriu to jakaś prowokacja, te Twoje problemy?

    http://www.amibroker.com/guide/
    http://www.amibroker.com/guide_pl/tutorial.html
    i tu http://www.amibroker.com/guide_pl/h_timeframe.html

    Wojciech_Filipek
    www.amizone.prv.pl

  • 7. Data: 2011-01-31 22:08:29
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Oj, Endriu Endriu to jakaś prowokacja, te Twoje problemy?

    Raczej otwarte przyznanie się do kradzieży softu.

  • 8. Data: 2011-02-01 08:00:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Raczej otwarte przyznanie się do kradzieży softu.

    Raczej testowania.
    Póki co na razie ami AMI, ani Metas nie proponują np w sowim zakresie np.
    rysowania parabol - choćby taki jakie zaaplikowane są w głupim Windowowskim
    Paint-cie (z których korzysta np. Skippy - który aby to realizować napisał
    musiał napisać swój własny soft).

    <http://ifutures.pl/download/file.php?id=5902&sid=07
    84744e2f4b3eb11a1e64d2f2a344a5&mode=view>

    ...które w mojej opini są podstawowym narzędziem tradera na futuresach
    opisującym aktualne trendy.
    Mało tego - durnowatym i skandalicznym rozwiązaniem jeżeli chodzi o np. AMI
    jest koniecznoś podpinania jekiś durnych okresowo płatnych aplikacji typu
    Statica czy coś tam innego, aby wykreślić podstwę jezeli chodzi o tradowanie
    tzn. wykres LOP (nie da się tego zrobić z DDE- któe to jak najbardziej przez
    ten kanał dane takie jak najbardziej wysyła).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-02-01 08:31:40
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Oj, Endriu Endriu to jakaś prowokacja, te Twoje problemy?
    >
    > http://www.amibroker.com/guide/
    > http://www.amibroker.com/guide_pl/tutorial.html
    > i tu http://www.amibroker.com/guide_pl/h_timeframe.html

    Mam rozumieć że powyższe linki ukazują zawartość tego, co jest w
    Amibrokerowskim help'ie ?. Bo jak na razie to nie widzę aby jakoś w tym
    helpie powiązano:

    http://www.amibroker.com/guide_pl/h_timeframe.html

    ...TimeFrameGetPrice z tikami liczonymi "ilościowo", (to co widze to ujęcie
    w kategori Daily, Weekly itd....).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-02-01 11:02:35
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > <http://ifutures.pl/download/file.php?id=5902&sid=07
    84744e2f4b3eb11a1e64d2f2a344a5&mode=view>

    Ami kupiłem.
    Przecież uzywasz Ami do programowania algorytmów, to cuo tu wyjeżdżasz z
    parabolami.
    Poza tym nie znam żadnego notkowego softu rysującego parabole więc proszę
    mnie przywołuj mnie jako usprawiedliwienia na dowolne "testowanie" dowolnego
    softu.

    > Statica czy coś tam innego, aby wykreślić podstwę jezeli chodzi o
    > tradowanie tzn. wykres LOP (nie da się tego zrobić z DDE- któe to jak
    > najbardziej przez ten kanał dane takie jak najbardziej wysyła).

    DDE jest do bani.