  • 1. Data: 2006-07-27 18:38:16
    Temat: AIB Ireland a banki w Polsce
    Od: "laddiss" <v...@o...pl>

    Witam!

    Jestem w Irlandii. Chcialbym wykonywac przelewy z AIB w Irlandii na
    konto w EURO w Polsce. Wiem, ze AIB przy internetowych przelewach
    miedzynarodowych nie pobiera prowizji. Jakie bank w Polsce nie pobiera
    prowizji przy przyjmowaniu pieniedzy z zagranicy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-27 21:29:55
    Temat: Re: AIB Ireland a banki w Polsce
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    laddiss wrote:
> [...]
    > miedzynarodowych nie pobiera prowizji. Jakie bank w Polsce nie pobiera
    > prowizji przy przyjmowaniu pieniedzy z zagranicy.

    Np. BZWBK

  • 3. Data: 2006-07-28 07:11:13
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Np. BZWBK

    poza tym BZ WBK nalezy do grupy AIB ;-)

  • 4. Data: 2006-07-28 08:07:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > poza tym BZ WBK nalezy do grupy AIB ;-)

    Ehemm...
    ZTCP nie jest "czescia grupy" tylko "wlasnoscia grupy" albo tylko wlasnoscia
    jednego z czlonkow grupy.
    A to w zaden spsob na udogodnienia dla klienta sie nie przeklada.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2006-07-28 08:40:41
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Ehemm...
    > ZTCP nie jest "czescia grupy" tylko "wlasnoscia grupy" albo tylko
    > wlasnoscia
    > jednego z czlonkow grupy.

    AIB ma wiekszosciowy pakiet akcji BZ WBK czyli de facto jest wlascicielem
    tego banku

    > A to w zaden spsob na udogodnienia dla klienta sie nie przeklada.

    zdecydowanie nie, ale faktem pozostaje, ze BZ WBK przyjmuje przelewy
    zagraniczne
    bez oplat (nie pamietam czy sa jakies wylaczenia)

  • 6. Data: 2006-07-28 10:56:20
    Od: Segra <x...@y...zz>

    > Jakie bank w Polsce nie pobiera
    > prowizji przy przyjmowaniu pieniedzy z zagranicy.

    np.Mutlibank

    --
    Segra