-
1. Data: 2004-11-10 17:08:22
Temat: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
Po 3 mailach pocztą wewnętrzną (ostatni z pogróżkami związanymi z brakiem
odpowiedzi :-) dostałam wykładnię postępowania:
"ODP: Token
Treść: Szanowna Pani, w związku z upływem terminu ważności tokena prosimy o
kontakt z konsultantem pod numerem 0 800 103 301 w celu zamówienia nowego
urządzenia. Nowy token jest wydawany bezpłatnie. Po otrzymaniu przesyłki z
nowym tokenem prosimy o odesłanie na adres banku poprzedniego tokena."
Duży minus dla VW za brak informacji o sprawie, za opóźnienia w odpowiedzi
na pocztę wewn. oraz za odsyłanie na infolinię (zamiast załatwić sprawę po
zgłoszeniu pocztą wewn.)
-
2. Data: 2004-11-10 17:17:18
Temat: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>
za to, ze wymieniaja praktycznie gratis :)
bo co niektorzy przebakiwali tutaj o oplacie za nowy
ale rzeczywiscie brak oficjalnej informacji na www to lipa
GP
-
3. Data: 2004-11-10 17:22:13
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> za to, ze wymieniaja praktycznie gratis :)
Łaski nie robią.
> ale rzeczywiscie brak oficjalnej informacji na www to lipa
I to duża. Info żadnego, wyprodukowanie maila z informacją, że mam dzwonić
zajęło im prawie tydzień. A już odsyłanie na infolinię przez pocztę wewn.
uważam za kuriozalne. Jakoś zmiany w danych teleadresowych mogli przyjąc
mailem, zmianę limitów również, a zamówienia na token, który nie będzie
działał z ich winy nie mogą ? DUUUUŻA WPADKA. Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ
dzwonić do banku.
-
4. Data: 2004-11-10 17:31:03
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Glenn napisał:
> Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ
> dzwonić do banku.
Posadz swojego ducha przy telefonie.
Duch Bartola
-
5. Data: 2004-11-10 17:41:12
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> Posadz swojego ducha przy telefonie.
Ja jeszcze żyję ;-) To Ciebie już nie ma i musisz Ducha wysyłać ;-)
-
6. Data: 2004-11-10 18:02:45
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Glenn napisał:
>>Posadz swojego ducha przy telefonie.
>
> Ja jeszcze żyję ;-) To Ciebie już nie ma i musisz Ducha wysyłać ;-)
Acha,
Fajny Bartol z czysciutka duszyczka
-
7. Data: 2004-11-10 18:17:25
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
Glenn wrote:
> Treść: Szanowna Pani, w związku z upływem terminu ważności tokena
> prosimy o kontakt z konsultantem pod numerem 0 800 103 301 w celu
> zamówienia nowego urządzenia. Nowy token jest wydawany bezpłatnie. Po
> otrzymaniu przesyłki z nowym tokenem prosimy o odesłanie na adres
> banku poprzedniego tokena."
IMHO to znaczy że masz odczekać aż token Ci się unieważni, zamówić nowy a
potem grzecznie czekać aż przyślą Ci nowy. Próbowałaś zamówić nowy token?
Bogdan B.
-
8. Data: 2004-11-10 18:20:59
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: andy_k <a...@a...org>
On Wed, 10 Nov 2004 18:22:13 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:
>I to duża. Info żadnego, wyprodukowanie maila z informacją, że mam dzwonić
>zajęło im prawie tydzień. A już odsyłanie na infolinię przez pocztę wewn.
>uważam za kuriozalne. Jakoś zmiany w danych teleadresowych mogli przyjąc
>mailem, zmianę limitów również, a zamówienia na token, który nie będzie
>działał z ich winy nie mogą ? DUUUUŻA WPADKA.
Tylko, ze to "norma" ze banki przez poczte wewnetrzna badz e-maile zwykle
dlugo (wiele dni) odpowiadaja, to ze do tej pory Tobie odpowiadano tego samego
dnia uwazam za... niezwykle, delikatnie sprawe okreslajac, moze napisali przy
Twoich danych - uwaga to ta z pbb, albo zadawalas im banalne pytania? ;)
Dlugo odpowiadaja zarowno w VW, jak i mbanku (e-mailem, Ci to czasem w ogole
nie odpowiadaja), jak i w inteligo (tu nieraz odpowiedz przychodzi dopiero po
paru tygodniach, raz sie chyba zdarzylo, ze po 2 czy 3 miesiacach - coz,
lepiej pozno niz wcale :)), w citi zwykle na drugi dzien, ale nieraz tez kilka
dni.
Jedynie chyba tylko Nordea standardowo szybko, tego samego dnia odpowiada (ale
tez bywaja wyjatki).
> Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ dzwonić do banku.
O, laczy na jednak cos wspolnego. ;)
-
9. Data: 2004-11-10 18:21:59
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: andy_k <a...@a...org>
On Wed, 10 Nov 2004 18:41:12 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:
>> Posadz swojego ducha przy telefonie.
>
>Ja jeszcze żyję ;-) To Ciebie już nie ma i musisz Ducha wysyłać ;-)
Trzeba bedzie jednak zrobic to glosowanie.. :)
-
10. Data: 2004-11-10 18:23:26
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
Bogdan B. wrote:
> IMHO to znaczy że masz odczekać aż token Ci się unieważni, zamówić
> nowy a potem grzecznie czekać aż przyślą Ci nowy. Próbowałaś zamówić
> nowy token?
A może i nie. Dodzwoniłem się wreszcie do VW (chyba cała pbb zamawiała te
tokeny ;-) ) i zdaje się że zamówiłem nowy token. Ciekawe co i kiedy
przyjdzie.
Bogdan B.