-
21. Data: 2004-11-10 20:32:05
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
Glenn napisał(a):
>>A może i nie. Dodzwoniłem się wreszcie do VW (chyba cała pbb
>>zamawiała te tokeny ;-) )
> Ano :-)
Ja jakoś NIE ZAMIERZAM zamawiać. Sami powinni o to zadbać. O wznowienie
karty też trzeba się prosić?
-
22. Data: 2004-11-10 20:32:34
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> Ja jakoś NIE ZAMIERZAM zamawiać. Sami powinni o to zadbać.
Mał rację - tyle że ja chcę korzystac z tego konta a nie sie z nimi użerać.
I tak powiedziałam dzisiaj Vlince co o tym myślę.
-
23. Data: 2004-11-10 20:40:36
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>
P...@z...wbc.lu
blin.pl,
andy_k <a...@a...org>:
>> Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ dzwonić do banku.
>
> O, laczy na jednak cos wspolnego. ;)
I ja sie dopisze ...
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
-
24. Data: 2004-11-10 20:43:50
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>
cmttva$okm$...@n...onet.pl,
Glenn <g...@b...pl>:
>> Ja jakoś NIE ZAMIERZAM zamawiać. Sami powinni o to zadbać.
>
> Mał rację - tyle że ja chcę korzystac z tego konta a nie sie z nimi
> użerać. I tak powiedziałam dzisiaj Vlince co o tym myślę.
Aha, no to nie tylko Ty nie lubisz dzwonic, ale pewnie i oni nie lubia, gdy
dzwonisz ;)
Ja przyjmuje postawe wyczekujaca. Jesli faktycznie wszystkie tokeny z 1.
partii koncza sie w tym miesiacu, to wobec takiej skali zjawiska beda
musieli aktywniej zadzialac.
Akurat nie musze miec przez pare tyg. dostepu, bo konta uzywam jako
interfejsu do bankomatow.
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
-
25. Data: 2004-11-10 21:07:32
Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik andy_k napisał:
>>>Posadz swojego ducha przy telefonie.
>>
>>Ja jeszcze żyję ;-) To Ciebie już nie ma i musisz Ducha wysyłać ;-)
>
> Trzeba bedzie jednak zrobic to glosowanie.. :)
Najwyzszy czas. A potem glosowanie nad pl.biznes.banki.duchy.
Duch Fajnego Bartola
-
26. Data: 2004-11-10 22:14:42
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
andy_k wrote:
>
> To sprawdz jeszcze jutro, czy za pare dni, bo jak chyba wiesz ktos
> stwierdzil ostatnio:
> http://www.google.pl/groups?as_umsgid=cmcmt5%2439g%2
4...@i...gazeta.pl&lr=&hl=pl
> ze stary dzialac nie bedzie w momencie wysylki nowego.
Jeżeli chcesz to będę składał raporty dzienne ;-)
Pogadaliśmy sobie z operatorką że nie będzie aktywować nowego tokena,
którego wysyłkę zleca.
-
27. Data: 2004-11-10 22:33:32
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: andy_k <a...@a...org>
On Wed, 10 Nov 2004 23:14:42 +0100, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:
>Jeżeli chcesz to będę składał raporty dzienne ;-)
Nie mam nic przeciwko. ;)
>Pogadaliśmy sobie z operatorką że nie będzie aktywować nowego tokena,
>którego wysyłkę zleca.
A widzisz my klienci uczymy ich jak ma wygladac ta procedura wymiany. ;)
-
28. Data: 2004-11-10 22:43:48
Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>
Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
news:cmti0g$oe$1@news.onet.pl...
> Po 3 mailach pocztą wewnętrzną (ostatni z pogróżkami związanymi z brakiem
> odpowiedzi :-) dostałam wykładnię postępowania:
>
> "ODP: Token
> Treść: Szanowna Pani, w związku z upływem terminu ważności tokena prosimy
o
> kontakt z konsultantem pod numerem 0 800 103 301 w celu zamówienia nowego
> urządzenia. Nowy token jest wydawany bezpłatnie. Po otrzymaniu przesyłki z
> nowym tokenem prosimy o odesłanie na adres banku poprzedniego tokena."
>
> Duży minus dla VW za brak informacji o sprawie, za opóźnienia w odpowiedzi
> na pocztę wewn. oraz za odsyłanie na infolinię (zamiast załatwić sprawę po
> zgłoszeniu pocztą wewn.)
Dobrze, że mam jeszcze 9 miesięcy ważny - może coś uda im się zmienić do
tego czasu.
--
Pozdrawiam,
Washko