  • 51. Data: 2008-11-29 17:36:17
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    k...@g...pl pisze:
    > Najciekawsze jest to, że ta tabela opłat i prowizji wciąż jest z 29
    > października br.
    > Kilkanaście dni temu zapisałem sobie na komputer tą tabelę. TOIP z 29
    > października br. prezentowana na stronie banku kilka dni temu różni
    > się od TOIP obowiązującej od 29 października br dostępnej dziś na
    > stronie banku.

    to moze do KNF lub UOKiKu wyslac informacje, skoro masz tamtą kopie?

    Sierp

  • 52. Data: 2008-11-29 19:06:50
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Lis, 18:36, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:

    > to moze do KNF lub UOKiKu wyslac informacje, skoro masz tamtą kopie?
    >
    > Sierp

    Właśnie o tym myślałem, żeby gdzieś to zgłosić.

  • 53. Data: 2008-11-29 20:07:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    k...@g...pl wrote:

    > Proszę przeczytać opis karty kredytowej. Jest napisane, że zwracają 1%
    > za zakupy. O przelewach nic nie jest napisane w opisie dotyczącym tego
    > jednoprocentowego zwrotu.

    Zwracają ZA ZAKUPY. Czemu niby przelew nie może być ZA ZAKUPY? Jak pójdę
    do dealera Toyoty i mu ZAPŁĄCĘ 50k zł przelewem ZA ZAKUP nowej Corolli,
    to co? To niby nie jest zakup zapłacony kartą?

    > Proszę mi nie wmawiać słów, których nie wypowiedziałem - jakiś przelew
    > za zakupy?

    Cytuję: "przelew to przelew, nie zakupy" koniec cytatu.
    A ja się pytam czemu przelew to nie zakupy? Z czego to konkretnie
    wynika? Po prostu Aliorowi "się zapomniało" ściśle zdefiniować co to są
    zakupy w ich rozumieniu... Pewnie kiedyś to dodefiniują - wstecznie
    oczywiście...

    --
    MiCHA

  • 54. Data: 2008-11-29 20:11:24
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > wynika? Po prostu Aliorowi "się zapomniało" ściśle zdefiniować co to są
    > zakupy w ich rozumieniu... Pewnie kiedyś to dodefiniują - wstecznie

    Takich jezykowych kwiatkow jest u nich wiecej... trzeba sie przyzwyczaic...
    Alior po prostu tak ma...

  • 55. Data: 2008-11-29 20:18:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Lis, 16:56, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Kilkanaście dni temu ściągnąłem sobie TOIP obowiązujący od 29
    > października br. Dziś na stronie Aliora można zobaczyć TOIP z tą samą
    > datą obowiązywania, lecz zapisy są już inne.
    > Ten bank będzie ciągle wprowadzał zmiany w tabeli opłat i prowizji bez
    > zmiany daty obowiązywania.
    > To oznacza, że dziś podpiszę umowę na produkt, którego opłata roczna
    > kosztuje np. 10 zł. A tu jutro zmienią po cichaczu na 50 zł. No i jak
    > im udowodnić, że coś zmienili?
    > Chamstwo w białych rękawiczkach.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Złożyłem w piątek wniosek o przeniesienie dwóch kart na sumę
    25.000,00. PLN. Wygląda na to, że karta pójdzie do szuflady,
    zwłaszcza, jak zabiorą jeszcze cashback.

  • 56. Data: 2008-11-29 20:58:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Lis, 17:18, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik <k...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:018f190f-530c-4c61-be9f-e973c0cc22bf@
    h5g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
    > oficjalnego startu banku.
    >
    > Niemniej jednak zachowania tego rodzaju, przynajmniej w moim przypadku
    > eliminują tę instytucję z grona tych, z którymi chciałbym mieć coś
    > wspólnego.
    >
    > Stawiają Aliora w towarzystwie ZUS i instytucji podobnego autoramentu. Nie
    > wróżę im sukcesu. Jakkolwiek by to smiesznie nie brzmiało, tego rodzaju
    > "numery", w przypadku instytucji przynajmmniej teoretycznie zaufania
    > publiocznego, są oburzające. Wyrazy współczucia dla osób tam zatrudnionych,
    > które zostały nabrane na ten marketing nowej jakości.

    Nic, tylko przyklasnąć... Nie to mnie wqrwiło, że wprowadzili prowizję
    za przelewy, ale że zrobili to w takiej formie.

  • 57. Data: 2008-11-29 21:00:16
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Lis, 20:06, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Właśnie o tym myślałem, żeby gdzieś to zgłosić.

    Najlepiej do prokuratora.

  • 58. Data: 2008-11-29 21:27:56
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 17:18:47 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > wykazanie fałszerstwa przy pasywnej postawie banku, domniemuję że byłoby
    > to bardzo trudne, szczególnie gdyby stara wersja pochodziła jeszcze z

    No to zobaczymy, bo ja dostałem "pakiet startowy" emailem, a tam "stara"
    wersja TOiP.
    Dzwoniłem na partyline ("jeszcze nie wiemy czy będzie ta opłata"), babka
    poprosiła, abym przedzwonił w poniedziałek; ja jej na to "ale ustalcie
    jakąś wersję".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 59. Data: 2008-11-29 21:39:17
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jaki? haczyk?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dzwoniłem na partyline ("jeszcze nie wiemy czy będzie ta opłata"), babka
    > poprosiła, abym przedzwonił w poniedziałek; ja jej na to "ale ustalcie

    W tej sytuacji niezmiernie żałuję, że już zdążyłem wycofać wniosek o KK.
    Choć tak się zastanawiam, czy oni to już wprowadzili do systemu... Poza tym
    zrezygnowałem mailowo i od tego czasu bank już nie odpowiada na moje maile
    (swoją drogą też bardzo kulturalne podejście).

    marekz

  • 60. Data: 2008-11-29 21:42:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    zrezygnowałem mailowo i od tego czasu bank już nie odpowiada na moje maile
    (swoją drogą też bardzo kulturalne podejście). No ale w sumie przecież mail
    mógł nie dojść... A w ogóle to już nie przypominam sobie tak dokońca czy
    został wysłany... :-)

    marekz