  • 1. Data: 2009-02-01 10:47:35
    Temat: ALIOR - Karta przez rok bezpłatna ale 3 zł potrącili!
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Ja im dobrze życzę (otwierają oddział pod reką, a to duży plus w porównaniu
    z VwB i mB, obsługują waluty, itp.) i rozumiem potkniecia na początku, ale
    zaczynają przesadzać. Konto konkursowe otwarte w grudniu, stówka na koncie w
    terminie, zwrócone opłaty za wypłaty w bankomacie, niby wszystko OK. A
    dzisiaj widzę potrącenie 3 zł za użytkowanie karty za styczeń. To prawda
    aktywowałem 1 stycznia, ale warunkiem zwolnienia był termin otwarcia
    racunku, a nie aktywacji karty. Czy to szersza praktyka, wina systemu, czy
    po prostu mam pecha?
    Pzdr.

  • 2. Data: 2009-02-01 12:54:02
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
> [...]
    > styczeń. To prawda aktywowałem 1 stycznia, ale warunkiem zwolnienia był
    > termin otwarcia racunku, a nie aktywacji karty. Czy to szersza praktyka,
    Pech, u mnie wszystko ok :)

    M.

  • 3. Data: 2009-02-01 18:57:54
    Od: G-Z <p...@p...prohost.pl>

    JackyX pisze:
    > A mi potrącili 7 zl opłaty bankowej, tez konto konkursowe, karty zakupowej
    > nie mam.Czekam na odpowiedz banku.
    > a miało być tak pięknie :(

    masz konto zakupowe.

  • 4. Data: 2009-02-01 19:01:28
    Od: "JackyX" <jkas(wytnijto)@tlen.pl>

  • 5. Data: 2009-02-01 19:21:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > gdybym miał konto zakupowe to przy płatności karta miałbym 1 % upustu , a
    > nie mam.

    może cashback wraca po jakimś czasie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-02-01 19:22:41
    Od: "JackyX" <jkas(wytnijto)@tlen.pl>

  • 7. Data: 2009-02-01 19:33:43
    Od: "JackyX" <jkas(wytnijto)@tlen.pl>

    myślę, że system źle naliczył.
    Jak zakladalem rachunek, to komputer w banku sie zawiesił i musiałem na
    nastepny dzień przyjść i zakończyć procedure :)

  • 8. Data: 2009-02-01 19:34:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    JackyX pisze:
    > my?le, ?e system 1/4 le naliczy?.
    > Jak zakladalem rachunek, to komputer w banku sie zawiesi? i musia?em na
    > nastepny dzien przyj?ae i zakonczyae procedure :)

    Kurka, następny :-[

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-02-01 19:48:52
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Lut, 20:21, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > może cashback wraca po jakimś czasie?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Przychodzi zbiorczo raz na miesiac.

  • 10. Data: 2009-02-01 20:01:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Lut, 20:33, "JackyX" <jkas(wytnijto)@tlen.pl> wrote:
    > myślę, że system źle naliczył.
    > Jak zakladalem rachunek, to komputer w banku sie zawiesił i musiałem  na
    > nastepny dzień przyjść i zakończyć procedure :)

    Ja musiałem przyjść ponownie bo...zabrakło papieru !