  • 1. Data: 2008-12-15 14:46:53
    Temat: ALLIANZ bank
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Ktoś wie kiedy to rusza ? stronka niby działa jakieś regulaminy już są
    ale ogólnie cisza o tym przedsięwzięciu

  • 2. Data: 2008-12-15 15:38:06
    Temat: Re: ALLIANZ bank
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Już ruszył. Była nawet jakaś krótka wymiana zdań na grupie, ale zaporowe
    ceny powodują, że będzie to przedsięwzięcie wybitnie niszowe, a co za tym
    idzie i na grupie nie będzie wielu wątków na ten temat.

  • 3. Data: 2008-12-15 19:53:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ktoś wie kiedy to rusza ? stronka niby działa jakieś regulaminy już są ale
    > ogólnie cisza o tym przedsięwzięciu

    Ceny nie zachecaja do otwierania tam konta, stad na pewno nie bedzie takiej
    dyskusji jak o Aliorze.
    Proponowane ceny za konta sa generalnie wyzsze niz w typowych 'marmurkach'
    znanych od lat, moze oprocentowanie depozytow lekko wyzsze niz srednia na
    rynku, ale kto bedzie slono placil za konto dla posiadania lokat.
    Konkurencja na rynku lokat jest spora, takze nie wierze specjalnie w
    powodzenie ich startu. Moze ten bank ma byc bankiem niszowy, dodatkiem dla
    calej grupy ubezpieczeniowej.

  • 4. Data: 2008-12-15 20:10:29
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Krzysztof" news:gi6cms$jlc$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Moze ten bank ma byc bankiem niszowy, dodatkiem dla
    > calej grupy ubezpieczeniowej.

    Jeżeli mnie pamięć nie myli to ten bank właśnie celuje ze swoją ofertą w ten
    segment klientów. A co do samej oferty - była by dobra jakieś 2 - 3 lata
    wstecz.

  • 5. Data: 2008-12-16 00:59:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 15:46:53 +0100, lleeoo napisał(a):

    > Ktoś wie kiedy to rusza ? stronka niby działa jakieś regulaminy już są
    > ale ogólnie cisza o tym przedsięwzięciu

    Gdyby najlepsze konto kosztowało połowę tego co teraz, to czemu nie. Ale
    tak - no way. Zniżki dla obecnych klientów Allianz żałosne.

    Chociaż nie przeszkodziło mi to wczoraj założyć polisy lokacyjnej u nich
    :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2008-12-28 19:32:02
    Od: "blue220" <blue220@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Na dobra sprawe rewolucje zrobil tylko Alior i ciezko bedzie jakiemukolwiek bankowi
    dorownac... Z tego co wiem to Allianz w pierwszym kwartale 2099 ma w planie
    otworzenie 60 placowek i wtedy ruszy z marketingiem.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 7. Data: 2008-12-28 19:38:29
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sun, 28 Dec 2008 19:32:02 +0000 (UTC), "blue220"
    <blue220@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:

    >Na dobra sprawe rewolucje zrobil tylko Alior i ciezko bedzie jakiemukolwiek bankowi
    dorownac... Z tego co wiem to Allianz w pierwszym kwartale 2099 ma w planie
    otworzenie 60 placowek i wtedy ruszy z marketingiem.

    Dalekosiezne plany... zapewne nie zobaczymy czy jak uda im sie je
    zrealizowac ;)

    MK