  • 1. Data: 2006-02-28 10:26:54
    Temat: ARKA - Wasza opinia i który z funduszy wybrać?
    Od: "kaos" <k...@b...pl>

    Witam,

    Zwracam się do Was, jako osób obytych z tematem, z prośbą o poradę, w który
    z funduszy oferowanych przez "Arkę", wybrać ? Kwota, którą mogę przeznaczyć
    to ok. 35000 zł. Ewentualnie, jak podzielić tę kwotę pomiedzy różne fundusze
    w ramach "Arki"?

    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-28 19:22:05
    Temat: Re: ARKA - Wasza opinia i który z funduszy wybrać?
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    kaos napisał(a):
> [...]
    > przeznaczyć to ok. 35000 zł. Ewentualnie, jak podzielić tę kwotę
    > pomiedzy różne fundusze w ramach "Arki"?

    1. po ci ta inwestycja ?
    2. na jak dlugo ?
    3. ile zgadzasz sie stracic ?
    4. ile chcesz miec na koniec ?

    tia... jak sam sobie odpowiesz na te pytania, to juz bedziesz wiedzial

    sg

  • 3. Data: 2006-02-28 23:51:15
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    > 1. po ci ta inwestycja ?
    > 2. na jak dlugo ?
    > 3. ile zgadzasz sie stracic ?
    > 4. ile chcesz miec na koniec ?

    > tia... jak sam sobie odpowiesz na te pytania, to juz bedziesz wiedzial

    Ja odpowiedzialem sobie na wszystkie pytania i dalej niewiem a mam ten sam
    problem ;)
    Moze nas oswiecisz jak masz takie dobre rady Wojku Dobra Dada :)

    moje odpowiedzi:
    1. aby pomnozyc kapital
    2. 2 lata
    3. nic
    4. jak najwiecej

  • 4. Data: 2006-03-01 00:16:22
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 23:51:15 GMT, XYZ napisał(a):

> [...]
    > problem ;)
    > Moze nas oswiecisz jak masz takie dobre rady Wojku Dobra Dada :)

    Ja Cie oświecę - jeśli nic nie chcesz tracić (a raczej ryzykować, tracić
    nik nie chce, ale przy inwestycjach w fundusze zawsze jest ryzyko utraty
    pewnej częśći kapitału) to znaczy, że nie powinieneś inwestować w fundusze
    - ja wiem że reklamy w TV są fajne ale skoro nie dopuszczasz żadnych strat
    to zostają CI tylko lokaty bankowe.

  • 5. Data: 2006-03-01 00:50:50
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Adam" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | - ja wiem że reklamy w TV są fajne ale skoro nie dopuszczasz żadnych strat

    Hmmm a co z funduszami inwestujacymi w obligacje ?? Sa tez inne fundusze o
    zminimalizowanym ryzyku.
    Wg mnie mozna tak wybrac w funduszach ze sie NIE straci. Rozumiem przez to
    iz conajwyzej wyjme tyle ile wlozylem a to nie strata :)

    Tak wiec wg mnie rady typu wlozyc na lokate rownaja sie z tym aby
    zainwestowac w fundusze obligacji ;) No chyba ze sie myle :)

    Pytanie bylo proste i klarowne a odpowiedzi ludzi sa metne jak narazie.

  • 6. Data: 2006-03-01 04:48:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    XYZ wrote:
    [...]

    > Hmmm a co z funduszami inwestujacymi w obligacje ?? Sa tez inne fundusze o
    > zminimalizowanym ryzyku.
    Był okres że one też traciły.

    KJ

  • 7. Data: 2006-03-01 07:56:34
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > - ja wiem że reklamy w TV są fajne ale skoro nie dopuszczasz żadnych strat

    Taaa, jasne. Lepiej sie poducz i zobacz w co inwestują fundusze i dopiero
    potem opowiadaj bajki. Fundusze inwestycyjne to nie tylko agresywne akcji.

  • 8. Data: 2006-03-01 11:00:33
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    XYZ napisał(a):

> [...]
    > problem ;)
    > Moze nas oswiecisz jak masz takie dobre rady Wojku Dobra Dada :)

    Odpowiedzi na punkty 3 i 4 raczej są sprzeczne, nie da się dużo
    zainwestować bez żadnego ryzyka, jeśli chcesz mieć super małe ryzyko to
    proponuję lokatę w banku ;-)