  • 1. Data: 2012-09-18 12:04:28
    Temat: AS, Cashback i Makro
    Od: Gie <g...@i...pl>

    Założyłem firmę, wyrobiłem sobie kartę do Makro. Zamierzam założyć konto
    w Alior Sync głównie dla cashbacku :) Ale tak sobie czytam internet i
    okazuje się że często AS nie uwzględnia niektórych transakcji. Ktoś wie
    jak to wygląda w przypadku zakupów w Makro? Kupuję tam różne rzeczy.
    Żywność, ubrania, alkohole. Czy mogą nie zwracać 5% za takie zakupy?

  • 2. Data: 2012-09-18 12:11:20
    Temat: Re: AS, Cashback i Makro
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-18 12:04, Gie pisze:
> [...]
    > jak to wygląda w przypadku zakupów w Makro? Kupuję tam różne rzeczy.
    > Żywność, ubrania, alkohole. Czy mogą nie zwracać 5% za takie zakupy?

    Może ja sie nie znam, ale makro, to chyba jest "makro cash and carry",
    czyli płaci się gotówką. Funkcjonuje tam jakaś karta, tylko ta-jedna,
    nie pamiętam z jakiego banku, ale chyba debetówka... niech mnie ktoś
    oświeci.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-09-18 12:18:01
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Sep 2012 12:11:20 +0200, SQLwiel napisał(a):

> [...]
    > czyli płaci się gotówką. Funkcjonuje tam jakaś karta, tylko ta-jedna,
    > nie pamiętam z jakiego banku, ale chyba debetówka... niech mnie ktoś

    Było tak jak piszesz (nie robiłem zakupów w Makro chyba od marca). Nie
    zapłacisz kartą z Aliora - mają jakąś swoją kartę i tylka ta działa. Jak
    nie, to do bankomatu po gotówkę.

    Rozważanie nt. sensu kupowania w makro to osobny wątek (IMHO nie warto).

    --
    Franc

  • 4. Data: 2012-09-18 12:19:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 18.09.2012 12:04, Gie wrote:
> [...]
    > jak to wygląda w przypadku zakupów w Makro? Kupuję tam różne rzeczy.
    > Żywność, ubrania, alkohole. Czy mogą nie zwracać 5% za takie zakupy?

    Nie dosc, ze kupujesz w Makro przez internet (bo jak inaczej chcesz
    zwrot?) to jeszcze chcesz placic karta z AS? Grubo! Chyba w jakims innym
    matriksie zyjesz.

  • 5. Data: 2012-09-18 12:19:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Rozważanie nt. sensu kupowania w makro to osobny wątek (IMHO nie warto).

    Grześki (wafelki) warto!

  • 6. Data: 2012-09-18 12:46:15
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 18 września 2012 12:04:30 UTC+2 użytkownik Gie napisał:
> [...]
    > jak to wygląda w przypadku zakupów w Makro? Kupuję tam różne rzeczy.
    > Żywność, ubrania, alkohole. Czy mogą nie zwracać 5% za takie zakupy?

    CB w AS tylko dla zakupow w Internecie (poprzez "Place z Alior Sync" lub karta).
    Jak patrze na strone Makro, to maja tam sklep biuro online - wydaje mi sie, ze nie
    kupisz tam zarcia, picia, ani gaci ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2012-09-18 15:12:06
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

> [...]
    > jak to wygląda w przypadku zakupów w Makro? Kupuję tam różne rzeczy.
    > Żywność, ubrania, alkohole. Czy mogą nie zwracać 5% za takie zakupy?

    Tak apropo's AliorSynca, jeszcze są 3-4 miejsca u mnie na nagrodę w wys. 50
    pln za założenie sobie tam konta.
    Po szczegóły zapraszam na priv.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2012-09-18 18:48:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Sep 2012 12:19:47 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Grześki (wafelki) warto!

    No ale słodyczy to raczej nie warto jeść, bo w zasadzie do niczego nie są
    nam potrzebne ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-09-18 18:50:44
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-18 12:18, Franc pisze:

    > Było tak jak piszesz (nie robiłem zakupów w Makro chyba od marca). Nie
    > zapłacisz kartą z Aliora - mają jakąś swoją kartę i tylka ta działa. Jak
    > nie, to do bankomatu po gotówkę.

    Mają co-brandowaną kartę z BPH. Wydawana tylko przez Makro.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-09-19 01:36:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" k39h3u$2id$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Grześki (wafelki) warto!

    Gumę do zębów (nie wiem, jak z gumą do ruchania)
    można tam kupić niemal najtaniej.

    http://www.mojorbit.pl/produkty

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'