  • 1. Data: 2011-04-07 19:35:09
    Temat: AT dla srebra
    Od: root <r...@v...pl>

    Mój instynkt podpowiada ze na razie wystarczy tych wzrostów (na podstaw.
    korelacji z eur/usd), ale zgodnie z "oficjalnymi" poglądami powinienem dać
    zyskom rosnąć.

    p.s.
    Skippy błagam. Nie widzę oporów i czuję się zagubiony ;)

  • 2. Data: 2011-04-07 19:59:39
    Temat: Re: AT dla srebra
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > zyskom rosnąć.
    >
    > p.s.
    > Skippy błagam. Nie widzę oporów i czuję się zagubiony ;)

    root mamy hiperbolę, z niej poziomów się nie da wywnioskować
    Jakieś pół roku, może 8 mcy temu mnie tu pytano o złoto i wtedy z hiperboli
    wydał mi się termin zakończnia na marzec 2011

    Teraz patrzę: nadal pion.
    Myliłem się, ale nie poszły stopy, nic na to nie poradzę.

    Jak widać źle mi się wydało i nadal nie ma żadnych oznak końca

    Darvas?

    A fundamentalnie nic sie nie da wydedukowć?

  • 3. Data: 2011-04-07 20:15:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > zyskom rosnąć.
    >
    > p.s.
    > Skippy błagam. Nie widzę oporów i czuję się zagubiony ;)

    w "Tulipanach" tez nie było sensu szukać wsparć i oporów...

    george

  • 4. Data: 2011-04-07 20:49:12
    Od: root <m...@y...com>

    On 7 Kwi, 21:59, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > Użytkownik "root" <r...@v...pl> napisał w
    wiadomościnews:1dsdd4m2b974r.14ab5e2ws7mvw$.dlg@40tu
    de.net...

> [...]
    >
    > Jak widać źle mi się wydało i nadal nie ma żadnych oznak końca
    >
    > Darvas?
    >
    > A fundamentalnie nic sie nie da wydedukowć?

    Fundamentalnie to trzebaby patrzec na wskazniki makro swiadczace o
    rozwoju gospodarek a zwlaszcza PMI ( bo ten wskaznik wyprzedza
    surowce). On ostatnio troche wzrosl dla strefy Euro wiec niby up. Ale
    jakis wewnetrzny glos mi mowi ze przeholuje ;)

  • 5. Data: 2011-04-09 12:20:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >surowce). On ostatnio troche wzrosl dla strefy Euro wiec niby up. Ale
    >jakis wewnetrzny glos mi mowi ze przeholuje ;)

    To to ?.

    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=PMI:US

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-04-09 17:53:50
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 14:20:14 +0200, Endriu napisał(a):

    > http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=PMI:US

    Nie to. Purchache Managers Index. To taki waskaznik optymizmu wśród
    menedzerów.
    p.s.

    A w ogole to napisz mi szczegółowo jeśli możesz, gdzie mozna znaleźc te
    wszystkie skróty/tickery bloomberga. Piszą coś o jakimś bloomberg open
    symbology ale to w ogole nie ma nic do rzeczy. Np chce znalezc ten indeks o
    Gold/Silver o ktorym pisales i nie potrafię. Nie wiem jak cokolwiek można
    tam znaleźć. Pomóż ;)

  • 7. Data: 2011-04-09 21:14:33
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A w ogole to napisz mi szczegółowo jeśli możesz, gdzie mozna znaleźc te
    > wszystkie skróty/tickery bloomberga.

    No wiesz ja to robię tak, że wpisuję PMI w search ,później see all i
    wyskakuje:

    http://www.bloomberg.com/apps/data?pid=symsearch&Que
    ry=pmi

    P.S. A czy w tej liście jest to PMI którego szukamy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/