  • 11. Data: 2008-12-11 09:18:31
    Temat: Re: Absurd wysokiego oprocentowania...
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    news:ghql2h$b7m$1@opal.icpnet.pl...

    > jak wpłacisz kasę do Eurobanku na konto on-line (7,07%) to zapłacisz
    > belkę, ale wyjdziesz na tym lepiej niż w Aliorze...różnica nie jest duża,
    > ale zawsze

    Racja, racja.

    Pozostaje jednak kwestia zasad, co dla wielu może mieć znaczenie
    psychologiczne. Płacąc bowiem podatek wspierasz pośrednio skurwieli, więc
    tutaj uważam, że Alior zagrał bardzo celnie z tym o/n. Pomijamy już fakt, że
    tak naprawdę, zapewne mniej niż połowa ludzi jest w stanie sobie to
    policzyć, a hasło "bez podatku" swoje robi.

    marekz

  • 12. Data: 2008-12-11 09:46:05
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > jak wpłacisz kasę do Eurobanku na konto on-line (7,07%) to zapłacisz
    > belkę, ale wyjdziesz na tym lepiej niż w Aliorze...różnica nie jest duża,
    > ale zawsze

    Teraz (czytaj: do zakończenia promocji), a potem już trochę inaczej będzie
    to wyglądało. Niemniej w moim przekonaniu to kwestia bardziej ideologiczna,
    bowiem na ROR przy tak wysokim % lokat i tak trzyma się niewielkie kwoty
    (zatem zysk/strata tez nie będzie duża).

  • 13. Data: 2008-12-11 10:54:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jak wpłacisz kasę do Eurobanku na konto on-line (7,07%) to zapłacisz
    > belkę, ale wyjdziesz na tym lepiej niż w Aliorze...różnica nie jest
    > duża, ale zawsze
    >
    > w Aliorze wartość inwestycji jest ograniczona do nieco ponad 16kzł, a
    > w ww. takiego ograniczenia nie masz
    >
    > jak dla mnie oferta Alior niezła i ciekawa, ale jakoś super to się na
    > niej zarobić nie da

    aleprzeczytałes moj post do konca.
    Super odnosiło sie tylko do wykorzystania mozliwosci codziennej
    kapitalizacji, zeby zwiekszyc korzysc dla klienta kosztem belki a nie
    banku.
    Ponizej przedstawiłem równiez kilka innych warunków, ktore musiałyby byc
    spelnione, zeby allior był najlepsza opcja na wrzucenie srodków.

    BTW kto ma teraz najkorzystniejsze oprocentowanie:
    - konta
    - lokat (nadal BGZ z 8,5 bez zadnych innych oplat?)
    ?

    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 14. Data: 2008-12-11 10:54:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Teraz (czytaj: do zakończenia promocji), a potem już trochę inaczej będzie
    > to wyglądało.
    jeżeli będzie to wyglądało gorzej niż w konkurencyjnych bankach to
    zabiorę stamtąd kasę...

    > Niemniej w moim przekonaniu to kwestia bardziej ideologiczna,
    > bowiem na ROR przy tak wysokim % lokat i tak trzyma się niewielkie kwoty
    > (zatem zysk/strata tez nie będzie duża).
    dla mnie ten ror w Eurobanku spełnia rolę konta oszczędnościowego...nie
    korzystam z niego na codzień,
    a konto w Alior jest takie nijakie, na razie "leży" tam 100 zł +
    odsetki...zobaczymy jak ten bank będzie się w przyszlości rozwijał i
    jaka będzie oferta ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-12-11 11:14:21
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > dla mnie ten ror w Eurobanku spełnia rolę konta oszczędnościowego...nie
    > korzystam z niego na codzień,

    W tej opcji rozważyłbym 8% Lukasa lub 10% killera.

  • 16. Data: 2008-12-11 11:54:13
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 11 gru 2008 o 12:14 GMT, Szymon napisał(a):

    > W tej opcji rozważyłbym 8% Lukasa

    Wystarczy przejrzec TOiP i regulamin, i raczej pojawia sie chec rezygnacji
    :) poza tym zostalo juz tylko misiac chyba :)

    > lub 10% killera.

    tutaj trzeba albo robic recznie, albo zrobic autoodnawialna, tylko potem
    nie jest tak latwo zrezygnowac :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ W szkole pani pyta sie dzieci: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ - Jasiu, co wiesz o Powstaniu ]

  • 17. Data: 2008-12-11 14:36:50
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 10:54:15 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > BTW kto ma teraz najkorzystniejsze oprocentowanie:
    > - konta
    > - lokat (nadal BGZ z 8,5 bez zadnych innych oplat?)
    > ?

    Konta chyba Eurobank - 7,07% A jeśli chodzi o lokatę to zależy na jaki
    okres czasu. W czołówce na pewno Noble, Pocztowy, Getin, Polbank,
    Millennium, Nordea.

  • 18. Data: 2008-12-11 18:52:18
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Wystarczy przejrzec TOiP i regulamin, i raczej pojawia sie chec rezygnacji
    > :) poza tym zostalo juz tylko misiac chyba :)

    Tak, miesiąc. A ile w Eurobanku?
    A co Cię tak w TOiP przeraziło, że pojawiła się u Ciebie chęć rezygnacji?

  • 19. Data: 2008-12-11 22:48:38
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > fakt, że tak naprawdę, zapewne mniej niż połowa ludzi jest w stanie
    > sobie to policzyć, a hasło "bez podatku" swoje robi.

    No ale mogą być inne przyczyny przemawiające za Aliorem w stosunku do
    eurobanku - np. liczne transakcje gotówkowe. Eurobank ma niewiele
    własnych bankomatów, w innych trzeba zapłacić 1 PLN a sama karta
    kosztuje 0,95 PLN/mies "za nic". Alior z 3 PLN/mies za kartę i darmowymi
    bankomatami wychodzi lepiej po 3 wypłatach miesięcznie.

    Przemek

  • 20. Data: 2008-12-12 21:04:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Brzezi" s...@l...localdomain

    > Idelnym rozwiazaniem byloby np 20% z 1/3 :), albo nawet 25% z 1/4, albo 50%
    > z 1/8, albo 80% z 1/10 :)

    Idealnym jest dowolna liczba lokat na człowieka (nie na osobę,
    bo duchy też są osobami) i dzienna (lub nocna) kapitalizacja
    oraz procentów rocznie 10, jak w Nordea i w Noble...

    LC