-
11. Data: 2002-10-25 10:36:34
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: AdAdamus <m...@p...com>
jaszczur napisał(a):
> Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
> a tam użytkownik AdAdamus pisze:
>
> > Przeglądając tematy obecne na tej grupie zauważyłem dużą liczbę tematów
> > dotyczących Lukasa i jego oferty.............
> > Niby w tym nic dziwnego przecież to w końcu pl.biznes.banki,
> > ale.........
> > ...może to kolejna strategia marketingowa "ludzkiego
> > banku".............;))))))))))))))
>
> Nie wiem jak L. ale inne banki mają procedury dla pracowników
> posiadających dostęp do internetu w tym do grup dyskusyjnych.
> Nie pamiętam jak to dokładnie brzmiało, chyba jakoś tak:
> "Zabrania się samowolnej agitacji, reklamy banku na (tu wymienione
> media)". ;)
Akurat w tym przypadku optowałbym raczej za tym, iż jest to celowe działanie
Lukasa a nie lojalne posty i własna inicjatywa jego pracowników..... ;))
> Jeśli są takie akcje na p.b.b. to tylko mogą być przejawem głupoty
> lub zorganizowaną akcją. :)
Wydaje mi się, że to drugie...... i dlatego trochę się czuję jak królik
doświadczalny..;)))
Pozdrawiam - Adadamus
-
12. Data: 2002-10-25 13:04:51
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Robert" <m...@w...pl>
In news:14ed.00000213.3db912b3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
> Jestem tutaj niedawno, ale juz zaobserwowałem osoby, które
> reprezentują niektóre banki, w tym LUKASA. Ich informacje są bardzo
> jednostronne. Łatwo ich zidentyfikować. Często też postepuja tak:
> Zadają prymitywne pytanie dotyczące banku, dla którego pracują i
> dyskusja zaczyna się.
Mam nadzieje, ze mnie do nich nie zaliczasz? ;)
Przyznaje sie, ze zadawalem ostatnio kilka pytan n.t. Lukasa, ale mam
nadzieje, ze nie byly prymitywne.
> Dyskutantów jest wielu - reklama za darmo. Moim
> zdaniem musimy z tym walczyć i "piętnowac" takie postepowanie.
No tylko czasem naprawde ciezko poznac.
Wlasnie wczoraj i dzis pojawily sie takie podejrzane "Lukasowe" posty na
Forum mBanku. Ale to moze byc tez naprawde zadowolony klient.
-
13. Data: 2002-10-25 13:22:59
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Gosia" <g...@p...fm>
> > > ...może to kolejna strategia marketingowa "ludzkiego
> > > banku".............;))))))))))))))
Zamiast marnować czas i wypisywać jaki to wspaniały bank może ci pracownicy
zajęliby się swoimi obowiązkami w firmie np. odpowiadaniem na listy klientów
przesłane wewnętrzną pocztą - ja czekam na odpowiedź od 25 września i mimo
5-krotnych przypomnień - cisza nadal.
A może moje pytanie było niewygodne, bo wskazujące delikatnie mówiąc na
nieprzemyślane działania banku? Poczekam jeszcze trochę i jeżeli nie
uzyskam odpowiedzi z banku to opiszę to bardziej szczegółowo.
Gosia
-
14. Data: 2002-10-25 13:29:13
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Robert" <m...@w...pl>
In news:5380-1035552163@195.114.189.3, Gosia wrote:
> Zamiast marnować czas i wypisywać jaki to wspaniały bank może ci
> pracownicy zajęliby się swoimi obowiązkami w firmie np. odpowiadaniem
> na listy klientów przesłane wewnętrzną pocztą - ja czekam na
> odpowiedź od 25 września i mimo 5-krotnych przypomnień - cisza nadal.
Moze nie dociera? Ja pisalem kilkakrotnie i nigdy nie trwalo dluzej niz 2-3
dni. Jakas odpowiedz przychodzila - nie zawsze calkiem na temat, ale reakcja
byla.
Sprobuj info@...
> A może moje pytanie było niewygodne, bo wskazujące delikatnie mówiąc
> na nieprzemyślane działania banku? Poczekam jeszcze trochę i jeżeli
> nie uzyskam odpowiedzi z banku to opiszę to bardziej szczegółowo.
Co bedziesz czekac, opisuj :)
-
15. Data: 2002-10-25 13:29:57
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: AdAdamus <m...@p...com>
Gosia napisał(a):
> > > > ...może to kolejna strategia marketingowa "ludzkiego
> > > > banku".............;))))))))))))))
>
> Zamiast marnować czas i wypisywać jaki to wspaniały bank może ci pracownicy
> zajęliby się swoimi obowiązkami w firmie np. odpowiadaniem na listy klientów
> przesłane wewnętrzną pocztą - ja czekam na odpowiedź od 25 września i mimo
> 5-krotnych przypomnień - cisza nadal.
:)))))))))))) Muszę powiedzieć jest to baaaaaaardzo celne stwierdzenie, jeżeli
rzeczywiście "grupa uderzeniowa" L. zaniedbała swoje obowiązki............
;))))))))) Podobno net jest jak narkotyk - strasznie uzależnia.....;)))))))))
> A może moje pytanie było niewygodne, bo wskazujące delikatnie mówiąc na
> nieprzemyślane działania banku? Poczekam jeszcze trochę i jeżeli nie
> uzyskam odpowiedzi z banku to opiszę to bardziej szczegółowo.
Sądzę, że po Twojej wypowiedzi tu na grupie na pewno dostaniesz odpowiedź. ;)))
Pozdrawiam serdecznie - AdAdamus:))
-
16. Data: 2002-10-25 19:12:01
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> :)))))))))))) Muszę powiedzieć jest to baaaaaaardzo celne stwierdzenie,
jeżeli
> rzeczywiście "grupa uderzeniowa" L. zaniedbała swoje obowiązki............
> ;))))))))) Podobno net jest jak narkotyk - strasznie
uzależnia.....;)))))))))
He, he.
Mylicie jednak moim zdaniem pewna rzecz. Ci, ktorzy czytaja, raczej nie
pracuja na fron line (a jesli czytaja to tlyko tak - dla siebie) i nie sa
odpowiedzialni za polityke informacyjna czy ogolnie rzecz biorac PR.
Dlatego osoby udzielajace sie tutaj mozliwe, ze nie maja w ogole pojecia o
twojej skardze.
Co ciekawe- pamietacie jak kiedys pracownik BZ WBK pytal sie o "wpadki"
swojego banku???
ano - pytal sie - bo nie maja tak jak w innych bankach poczty wewnetrznej.
Gdyby mieli jak to ma miejsce np. w Lukasie, Fortisie, KB24 to przejrzalby
glownie te korespondencje i widzial glowne miejsca, gdzie cos wyraznie
szwankuje.
Niestety - gora z dolem ma malo wspolnego i chyba czasem zyja w roznych
swiatach (poytajcie znajomych pracownikow z placowek :)))) Jedni stykaja sie
z zywym czlowiekiem, drudzy patrza na cyferki, plany, wskazniki.
No ale - to klient masowy - w przypadku private bankingu to juz inny swiat.
Doradca podpowie gdzie wyslac syna na studia, pamieta o urodziach, przysle
nowy kalendarz, nawet da wejsciowke do teatru :)
Jednym slowem - nie narzekac, tylko zarabiac, zarabiac :)
Albo isc w strone jakis znacznych liderow opinii typu lekarz, dziennikarz,
artysta, wykladowca akademicki, adwokat :)
Przynjamniej czesc pocztkowa wymienanych zawodow - wcalle nie ma taich
wysokich dochodow - a przeciez banki traktuja ich (znajac tez za wolne
zawody) duzo lepiej niz "zwyklych" klientow :)))))
A co do dyskusji inspirowanych przez samych pracownikow bankow, firmy
wspolpracujace (agencje PR itp) - czasami sie przydaja - wiadomo co w trawie
piszczy. I jeszcze jedna rzecz- trzeba pamietac, ze choc pbb jest
opiniotworcza, to jednak czytelnicy stanowia maly promil zwyklych
uzytkownikow.
-
17. Data: 2002-10-25 20:37:09
Temat: Re: Ach ten luksus.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
> No ale - to klient masowy - w przypadku private bankingu to juz inny
swiat.
> Doradca podpowie gdzie wyslac syna na studia, pamieta o urodziach, przysle
> nowy kalendarz, nawet da wejsciowke do teatru :)
Zobaczymy czy personal banking w wydaniu multi, tez bedzie pamietal o moich
urodzinach ;D
> Jednym slowem - nie narzekac, tylko zarabiac, zarabiac :)
> Albo isc w strone jakis znacznych liderow opinii typu lekarz, dziennikarz,
> artysta, wykladowca akademicki, adwokat :)
;-)))
> Przynjamniej czesc pocztkowa wymienanych zawodow - wcalle nie ma taich
> wysokich dochodow
... albo ma dochody -jakby to powiedziec- trudne do wykazania ;-P
> - a przeciez banki traktuja ich (znajac tez za wolne
> zawody) duzo lepiej niz "zwyklych" klientow :)))))
Nie wiem czy lepiej, ale na pewno lagodniej -szczegolnie jesli chodzi o
limity kredytowe i takie tam ;-)))
Witek
-
18. Data: 2002-10-25 20:50:18
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Gosia" <g...@p...fm>
> Moze nie dociera? Ja pisalem kilkakrotnie i nigdy nie trwalo dluzej niz
2-3
> dni. Jakas odpowiedz przychodzila - nie zawsze calkiem na temat, ale
reakcja
> byla.
Poprzednio odpowiedzi też przychodziły bez problemów w ciągu kilku dni. Nie
wierzę w problemy z komunikacją, jeżeli wysyłam pytanie i ponaglenia pocztą
wewnętrzną kilka razy i w czasie tych samych sesji wykonuję bez problemów
różne operacje np. przelewy wewnętrzne,
>
> Sprobuj info@...
Ostatnia próba była właśnie na ten adres, z prośbą o przekazanie do
odpowiedzialnego merytorycznie za sprawę członka zarządu.
> > A może moje pytanie było niewygodne, bo wskazujące delikatnie mówiąc
> > na nieprzemyślane działania banku? Poczekam jeszcze trochę i jeżeli
> > nie uzyskam odpowiedzi z banku to opiszę to bardziej szczegółowo.
>
> Co bedziesz czekac, opisuj :)
Poczekam jeszcze trochę, napisze tylko że sprawa dotyczy przebiegu promocji.
Gosia
-
19. Data: 2002-10-25 20:56:32
Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Robert" <m...@w...pl>
In news:17654-1035579001@as1-123.leczna.dialup.inetia.p
l, Gosia wrote:
> Poprzednio odpowiedzi też przychodziły bez problemów w ciągu kilku
> dni. Nie wierzę w problemy z komunikacją, jeżeli wysyłam pytanie i
> ponaglenia pocztą wewnętrzną kilka razy i w czasie tych samych sesji
> wykonuję bez problemów różne operacje np. przelewy wewnętrzne,
To nieładnie; mogliby przynajmniej napisać, że ... myślą nad odpowiedzią.
> > Co bedziesz czekac, opisuj :)
> Poczekam jeszcze trochę, napisze tylko że sprawa dotyczy przebiegu
> promocji.
:) Tworzysz tzw. suspens na grupie.
Mi też coraz bardziej podpadają: dzis i wczoraj kilkakrotnie próbowałem
odsłuchać 10 ostatnich operacji na rachunku KK, i tym razem już za każdym
razem kończy się na "trwa aktualizacja bazy danych" :(
-
20. Data: 2002-10-26 10:47:36
Temat: Re: Ach ten luksus.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Zobaczymy czy personal banking w wydaniu multi, tez bedzie pamietal o
moich
> urodzinach ;D
Pewnie bedzie. ale pamietaj - ze to wlasnie ma byc personal a nie priivate
:) Tak samo "biedniejsi" klienci duzego BRE maja isc do Multi :) (w
zalozeniu tak mialo byc :)
> ... albo ma dochody -jakby to powiedziec- trudne do wykazania ;-P
hehehehe :)