  • 11. Data: 2009-11-21 17:06:19
    Temat: Re: Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 17:12:41 +0100, Mithos napisał(a):

    > Nie wiem. U mnie po prostu tak to działało samo.

    i nadal działa ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

  • 12. Data: 2009-11-21 18:53:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > i nadal działa ?

    Nie jestem już klientem Citi.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-11-22 21:02:50
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    ąćęłńóśżź napisał(a) w wiadomości: ...
    >Jasne, szczególnie przy płaceniu podatków i ZUS-u.

    Pisałem o koncie "niefirmowym". Nie wiem jak jest z "firmowym".
    Zgoda, nie tylko tzw. firmy mogą być zobligowane do zapłaty ZUSu
    i podatków, ale po kiego grzyba w/w instytucjom adres? Uznają
    wpłatę za nieważną?
    W takim razie najlepszy byłaby mozliwość dopisania adresu do
    nazwy wysyłającego przelew.

    Arek

  • 14. Data: 2009-12-11 20:55:01
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:53:24 +0100, Mithos napisał(a):

    > Nie jestem już klientem Citi.

    Citi odpowiedział mi e-listem że zawsze wysyłają adres zameldowania.
    Szukałem w historii swojego konta tej wpłaty co dostałem z Citi i była
    skrytka, ale niestety nie mogłem znaleźć

    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_3.php