  • 21. Data: 2011-04-30 13:52:51
    Temat: Re: Agencja S&P obcięła perspektywe ratingu USA ze stabilnej...
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:iph20n$u08$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > trochę nieaktualna, szczyt był wczoraj

    Nie śledzę dokładnie edka, ale się zastanowiłem że ta prognoza (szczyt
    wczoraj) nie gra mi z prognozą co do srebra i przyjrzałem się dokładniej.

    ===============================
    Moja aktualna prognoza co do EURUSD:
    ===============================
    Wczorajszy szczyt powinien być tylko lokalny.
    Krótki spadek (nie umiem określić poziomu) zakończy się wraz z zejściem
    silver do $45,00-45,50.
    Prawdopodobnie to będzie koniec (4).
    Po tym nastapi ostatnie silne wybicie.
    Na srebrze zasięgu nie potrafie prognozować, tam powinno pójść parabolą i
    wysyceniem.
    Edek chodzi po prostych, zawraca robiąc normalne i odwrócone V, na nim sie
    nie da stosować powyższej metody.
    Z innych metod wychodzi mi, że szczyt na edku nastąpi w maju albo czerwcu.
    Najbardziej wg mnie prawdopodobny poziom to: 1,52.
    Potem 6-9 miesięcy spadków w okolice 1,1x.

  • 22. Data: 2011-04-30 18:49:50
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    Z innych metod wychodzi mi, że szczyt na edku nastąpi w maju albo czerwcu.
    Najbardziej wg mnie prawdopodobny poziom to: 1,52.
    Potem 6-9 miesięcy spadków w okolice 1,1x.

    Oj chyba za wcześnie na takie spadki EUR w stosunku do USD.
    Nie ma na to wystarczających fundamentalnych przesłanek albo jak kto woli
    pretekstów.
    Mówię o początku długoterminowego umacniania się USD już wkrótce.
    Jaki byłby powód takiego rychłego umocnienia USD skoro EBC rozpoczął proces
    podnoszenia stóp procentowych w strefie EURO a B.Bernanke wyraźnie powiedział,
    że maksymalnie luźna polityka monetarna w USA utrzyma się jeszcze co najmniej
    kilka kwartałów.

    Twój argument, że AT to pokazuje zupełnie mnie nie przekonuje bo AT pokazywało
    Ci też spadek WIG20 do 1700-1900 pkt a jest ponad 1000 pkt. wyżej.

  • 23. Data: 2011-04-30 20:16:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > Potem 6-9 miesięcy spadków w okolice 1,1x.
    >
    > Oj chyba za wcześnie na takie spadki EUR w stosunku do USD.

    Nigdy na giełdzie nie jest na nic za wcześnie ani za późno.

    > Nie ma na to wystarczających fundamentalnych przesłanek albo jak kto woli
    > pretekstów.

    Nie ma "znanych". Tak by było lepiej.

> [...]
    > powiedział,
    > że maksymalnie luźna polityka monetarna w USA utrzyma się jeszcze co

    Powody w AF poznajemy po fakcie.
    Fakty znane są dyskontowane wcześniej.

    > Twój argument, że AT to pokazuje zupełnie mnie nie przekonuje bo AT
    > pokazywało
    > Ci też spadek WIG20 do 1700-1900 pkt a jest ponad 1000 pkt. wyżej.

    Nikogo nie chcę przekonać, po prostu napisałem swoją aktualna prognozę.
    Nic to nie zmieni czy kogoś przekonam, czy nie.